İnsanlar kendini yönetmesi için vekiller seçer.Halbuki o seçtiğimiz güvendiğimiz kişiler bizi yönetmekten çok malımızı kar elde etmek için uğraşmaya başlarlar.Biz bu durumda kendimizle savaş vermeye başlarız.Siyaset bireylerin yaptığı davranışlara göre yönelen bir bilgidir bana göre.İnsanlar kendine ait bilgileri bulundurur ve bunları zamanı geldiğinde karşı tarafa iletir ancak karşı taraf bizden farklı görüşteyse izler biraz karışır.
------------->
Bireylerin karşı karşıya getiren bir durumdur siyaset bireyler neye göre siyaset yapıcağını bilmez ise karşı taraf (dostunu,arkadaşlarını)kırabilir veya incilebilir en kötüsü ise kargaşa çıkabilir siyatseti yapmadan önce güzel bir şekilde bilgileri öğrenmeli ve bu bilgiler doğrultusu da doğru bir şekilde kendimizi karşı tarafa göstermeliyiz.
------------>
Siyaset yaparken mimitlerimiz de önemlidir karşı tarafı etkilemek için gözlerimiz de korku kaşlarımızın ise doğru şekilde durması gerekir.İnsanlar korkutularak birşey kabullendirilmez bizler bunu böyle bilmeyiz insanlar kendine özgü davranış sergilememi anca bu davranışların karşı tarafı olumlu veya olumsuz etkileyeceğinden emin olmalıdır.
----------->
Bizi Temsil edenler....
Bizi kullanmaya çalışabilir bu yüzden sürekli kendimizi güncellemeli ve bu doğrultuda en ileri doğru gitmeliyiz aksi takdir de bizimde o çocukken oynadığımız bebeklerimizden başka bişey olamayız.Bizlerin önemli bilmesi gereken bir diğer olay ise bu oyunu nasıl oynıyacağı bilmektir unutmayalım ki bu siyaset bir OYUNDUR.....
// Diğer bölümüm en kısa zamanda sizlerle olucaktır... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyaset Oyununa Varmısın ?
Misterio / SuspensoHaydi gelin siyasetin birde bu yüzünü beraber görelim nedersiniz ? Çocuklarımız değerli değeri bu kitap da oku ve öğren birşey kaybetmezsin...