Kamp...
Evet hem de sabah sabah kamp. Hangi gerizekalı okul , sabah 4 de uyanıp kampa gider ki ?
Tabiki de bizim okulumuz. Okulumuz çok nadir bu tarz etkinlikler yaptığı için gitmek kaçınılmazdı .
Çok uykum vardı ve yolculuk sırasında uyuya kalmıştım. İşin garip tarafı uyumaktan neftet ederdim . Aslında uyumak benim için ulaşılamaz bir rahatlıktı bu yüzden nefret ederdim
Keşke şu Harry Potter'daki otobüs tarzı bir şeye binseydik belki bir atraksiyon olurdu.Hiç olmassa lanet bir okulla "büyülü"(!) ormana gitmekten kurtulurduk.Abi ne saçmaladım ya cidden. Bunlarin hepsi James'ın suçu bir insanın bu kadar tatlı olmaması lazım. İtiraf etmeliyim ki şu lanet geziye sırf o yüzden gidiyorum. Fia ve Monica da işin için de tabiki.
Monica ve Fia ben bu kasabaya taşımadığından beri beni sahiplenen süper arkadaşlar. Bu kasabaya ilk taşıdığımızdan tam 2 yıl sonra yani ben o zaman 11 yaşımdayken babam bir iş için şehir dışına gitmişti fakat babami 4 yıldır bulamıyoruz kısacası kayıp. Lanet olsun ki herkes öldüğüne inanıyor fakat ben onu öldüğüne inanmıyorum ya da daha doğrusu öldüğüne inanmak asla istemiyorum.Çünkü her zaman yanımda olan annemle birlikte bana daima yardım eden tek dayanağımdı.
Keşke...Keşke şuan burada olsaydı dediğim tek kişi. Ah lanet olsun ki bunları düşünmekten gerçekten bunaldım.
Etrafıma baktım ve sevgili cici öğrencilerimizin hepsi uyumaktaydı.Fakat bir kişi hariç o da Nichole . Fuck. O bana mı bakıyordu ? Evet,cidden şuan bana bakıyordu ve sanki yaşamımızmışım gibi bakıyordu. Ah!Salak ben ağlamıştım ve çok garip gözüküyordum.
Fakat garip olan şu ki Nichole bana doğru geliyordu . Daha sonra boş olan yanıma oturdu ve konuşmak istediğini söyledi. Şaşırmıştım çünkü hani şu okulun cici havalı Nichol galiba yanlızlıktan benim yanıma oturmuştu. Fakat sonradan amacının o olmadığını anladım.Tam "Serina sana söylemem gereken önemli şey..."var derken okul müdiremiz arabanın arızalandığını haber verince tüm sınıftan şikayetler yağdı.Bunlara aldırmayan zarif(!) müdiremiz şöföre arabanın tamirinde yardım etmek için aşağı inmişti. Benim huysuz arkadaşlarım Fia ve Monica uyumaktaydı vee kafamı çevirmemle James'ın uyumasını görmek içimi ısıtmıştı. LANET OLSUN Kİ BEN BU ÇOCUĞA AŞIK MIYDIM ???Ah, galiba evet hem de inanılmaz şekilde. Ben James ı izlerken birden sınıf çantalarını alıp dışarı çıkmaya başlamıştı. Dışarı çıktığımızda karşılaştığımız görüntü tam olaraj şuydu "Müdiremiz ve şöförümüz yoktu ." ve şuan boş bir gölün kenarındaki yoldaydık.Hava çok soğuktu tüm ögrenciler içeri girmişti ve tam 3 öğrenci yoktu onlar da müdiremizin kızı Viessa vr Francis'ti. Ama saydığımızda devamlı listedeki 1 kişi eksik çıkıyordu. Herkes zaten korkuya kapılmıştı çünkü bizi koruyacak olan kişiler ve bir takım öğrenci ortalıkta yoktu. Fia'nın yanına gittiğimde ise o eksik olan kişinin Nichol olduğunu anladık. Bu çocuj nereye kaybolmuştu. Aklını mı kaçırdı acaba?Bir insan gece yarısı ıssız bir yerde nasıl uzaklaşabilirdi ki sınıftan ?
Hadi diğer kaybolan iki kişi ve hocalarımızla gitti dersek bu çocuk da neredeydi? Meraktan ve korkudan soluk soluğa kalmıştım ve birden aklıma bir şey geldi ama olması saçmaydı ve ben çok hayal kuruyor da olabilirdim.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapalı Kutu
FantasySerina Amerika'da yaşayan 15 yaşında bir kızdır.Annesi Türk ve babası Ingiliz'dir.Fakat Serina babasını 4 sene önce kimsenin bilmediği bir şekilde kaybolmuştur ve Şeytan Dağı'nda okulla gittiği bir kampta bir iz bulmuştur. . . . Bu hikaye Serina'n...