Kapitola I - A co teď?

89 11 13
                                    

"A sakra, co se stalo? " pomyslel jsem si."Bože kde to jsem, jak jsem se sem dostal, proč jsou ke mně připojené ty hadičky"měl jsem spoustu otázek.Po chvilce vzpamatovávání jsem vstal z postele. "Je tu někdo? " řekl jsem ve snaze najít nějakou živou duši.Podíval jsem se z okna a začínalo mi docházet co se stalo.Město, ve kterém jsem vyrůstal je celé opuštěné.Musím se odtud dostat než tu umřu.

Rychle jsem si s sebou sbalil obvazy a věci, které by se mi mohly hodit.Velmi těžce se mi chodilo, kdo ví jak dlouho jsem byl vůbec v komatu ,jediné co si pamatuji je velký záblesk a pak už nic... Těžce se mi dívalo na to, jak moje město vypadá,"tady jsem jel poprvé na kole a a a .... Ne , to není možné!Můj dům byl v troskách!Nechtělo se mi tomu věřit..Všechno ... pro co jsem kdy žil je .... PRYČ.No nic.. i když bych se nejradši zabil, musím najít nějakého člověka.

Všechna auta byla rozbitá, no já stejně řídit neumím (to byl jediný moment kdy jsem se chtěl smát od té doby , co jsem se probudil).Tak jsem si vzal kolo a vyjel jsem obhlédnout okolí. Snad najdu nějaké jídlo.Napadlo mě zajít do hypermarketu, který byl poblíž.

Když jsem tam dorazil, slyšel jsem nějaké velmi hlasité rány, zvědavost mi nedala a šel jsem se tam podívat.Poté, co jsem prošel vchodem se mi zatajil dech, nemohl jsem TOMU uvěřit !

'LoneKde žijí příběhy. Začni objevovat