Kapitola III - Štěstí v Neštěstí

61 5 4
                                    

Jak jsme s Danielem pokračovali, divili jsme se jedné budově, byla celá nová! Nakonec jsme vstoupili dovnitř. Viděli jsme dalšího člověka!

Ale když jsme na něj mluvili, neodpovídal?!Neviděli jsme mu do tváře a byl celý otrhaný, tak jsme k němu přistoupili blíž, tak začal nesrozumitelně žvatlat, docela jsme se lekli, protože na nás křičel! Odkryli jsme mu kapuci a pak jsme zjistili, že to není člověk! JE TO ROBOT!! Najednou jsme zjistili, že je to PAST!

Pod námi se najednou rozevřela podlaha a my jsme padali a křičeli z plných plic! Nevím jestli se mi to jen zdálo, ale padali jsme věčnost! Dopadli jsme do vody, kde jsem rychle vyplaval nahoru, ale Daniel nikde! Ponořil jsem se tedy znovu do vody, abych ho našel. Nikde jsem ho neviděl, ponořil jsem se tedy hlouběji, najednou jsem ho uviděl a začal jsem tahat. Byl těžší než jsem čekal! Postupoval jsem velmi pomalu a vzduch mi docházel, málem jsem to nestihl.

Hned jak jsem se vynořil hodně jsem se lekl! Byla to skupina...holek! Mířily na mě zbraněmi, které hned odhodily, když uviděly, koho držím v rukou

! Ukázalo se že je to jejich starý kamarád! Měl jsem takové štěstí, že jsem tomu nemohl uvěřit. Po chvíli konverzace jsem zjistil, že je Daniel pouze v šoku. Vypadá to, že toho Daniel moc nevydrží :)

'LoneKde žijí příběhy. Začni objevovat