Yine yazasim tuttu bak. Gulemiyorum aksine aglamiyorumda sadece sabrediyorum. İyi seyler olucakmi dersin(olmucak).
Özluyorum...Belkide olmucak biseyi cok ozluyorum.
Bi umutla bekliyorum bu ne sacmalıktır
Olmucakki ne bu umut bazende kiziyorum kendime. Hayat yine oyun oynucak ve ben yine yenilicem.
Yenildikce guclenmicem.
Yorulup kaybedicem.
Ben buna inanmisken baskasi beni gucsuzlestiremez.
Umrumda degil diyorum ve bu yalandan cok yoruluyorum birde iyiyim demekten tamam ben soyliyorumda siz nasil inaniyorsunuz. Hayatta birçok kayıplarımız oldu ölümle sonuçlanmayan. Yazıkta oldu.
gurur agir basiyor bu kötü dünyada cokta umrumda deil açıkçası bu saatten sonra(01.29).
Hayaller sadece bizi yanıltan bir pencere gibi bize gülümsemekten başka bi işe yaramıyor. Kıyaslanmak, ezilmek acınmak bunlar gerçek olanlardı. Ben sadece bir mjcize bekledim belkiyorumda... Yanımda olmayanlar size diyorum ben yalnız üzüldüm yalnız toparlandım kendi kendimi seviyorum çünküondan baikası beni ayağa kaldırmadı ne ven derdimi anlatacak bir insan buldum be de o beni dinlemekten bıktı bazen çok kızdı hakaretler etti. Ama toparladı işte size gerek kalmadı ben kendime yettim bundan sonrada öyle olucak. İnsam kemdini sevmekte başlamalı yoksa kendine de küser ki ve bir daha barışamaz...
Kendinizi sevin...
Bazi hayaller imkansizdı ki motive bile etmemeye basliyo sonra bitip gidiyordu.
Benim hayallerim olmucak ne yazikki.Dediğiniz bir noktaya varıyorsunuz.
İnsanin bunu demesi ne kadar cok uzucu.
Hersey gecerde bazi seyler hep kaliyor, kabuk baglayip tekrar kanicak canimi aciticak sanıyorsun .
Geçicek deyip gecmiyor. Ama ilk acıdığı gibide kalmıyor.En derinde bir yerlerde duruyor hayat bazen çıkartıp yüzüne vuruyor bazende unutturmuş gibi yapıyor en ihtiyacın olduğunda sana sunuyor.Her iki durumda acıtıyor.
Her insanda yara vardir . Herkes bi sekilde imtihan oluyor. Peki nasil kapatiyor. Kendi yaralarinizi kapatmak icin baskalarinin hayalleriyle oynayıp onları üzerek mi, yoksa onlardan kıskançlık intikamı alarak mı? Hayallerinizle oynatmayın oynamayın da...
Kalbimiz kirikla dolu biliyorum sukur ki bizi bizden baskasi anlayamiyor sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasamak icin yasiyorum
RandomOkumaniz tavsiye ederim. Kendinizi bulmak için... Sizde içinizi dökün ki yenilerine yer kalsın..