>Pueden saltarse las aclaraciones si conocen de este género ♥
Omegaverse:
ᴇʟ ᴏᴍᴇɢᴀᴠᴇʀsᴇ ᴇs ᴜɴ ɢéɴᴇʀᴏ ᴅᴇ ɴᴏᴠᴇʟᴀs ϙᴜᴇ sᴇ ɪɴɪᴄɪó ᴇɴ ᴅɪsᴛɪɴᴛᴏs ғᴀɴᴅᴏᴍs ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇxɪsᴛᴇɴ ʟᴏs ʜᴏᴍʙʀᴇs ʟᴏʙᴏ, ʟɪᴄáɴᴛʀᴏᴘᴏs ᴏ ᴄᴀᴍʙɪᴀ ғᴏʀᴍᴀs. ᴀᴜɴϙᴜᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ sᴇ ʜᴀ ɪᴅᴏ ᴅᴇsʟɪɢᴀɴᴅᴏ ʏ ʏᴀ ɴᴏ ᴇs ᴇxᴛʀᴇᴍᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴇᴄᴇsᴀʀɪᴏ ϙᴜᴇ sᴇᴀ ᴜᴛɪʟɪᴢᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ, sɪɴᴏ ϙᴜᴇ ᴘᴜᴇᴅᴇ ᴀᴘʟɪᴄáʀsᴇʟᴇ ᴀ sɪᴍᴘʟᴇs ʜᴜᴍᴀɴᴏs.
ʟᴀ sᴏᴄɪᴇᴅᴀᴅ sᴇ ᴅɪᴠɪᴅᴇ ᴇɴ ᴛʀᴇs ɢéɴᴇʀᴏs ʟᴏs ᴀʟғᴀ, ʟᴏs ʙᴇᴛᴀ ʏ ʟᴏs ᴏᴍᴇɢᴀ. ᴛɪᴇɴᴇɴ ᴜɴᴀs ᴅɪғᴇʀᴇɴᴄɪᴀs ᴍᴜʏ ᴘᴀʀᴛɪᴄᴜʟᴀʀᴇs, sᴏʙʀᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴀʟғᴀs ʏ ᴏᴍᴇɢᴀ, ʟᴏs ᴅᴏs ᴇxᴛʀᴇᴍᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ᴊᴇʀᴀʀϙᴜíᴀ.
ᴀʟɢᴏ ϙᴜᴇ ᴄᴀʙᴇ ᴀᴄʟᴀʀᴀʀ ᴇs ϙᴜᴇ ᴇʟ ᴀʟғᴀ/ʙᴇᴛᴀ/ᴏᴍᴇɢᴀ ᴅᴇ ᴄᴀᴅᴀ ɪɴᴅɪᴠɪᴅᴜᴏ ᴇs ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ, sᴇ ʟᴇ ᴘᴜᴇᴅᴇ ᴅᴇғɪɴɪʀ ᴄᴏᴍᴏ sᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴀɴɪᴍᴀʟ, ʏ ᴘᴜᴇᴅᴇɴ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʀ ᴅᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴇsᴛᴇ ɪɴsᴛɪɴᴛᴏ. ᴜɴ ᴇᴊᴇᴍᴘʟᴏ ᴍᴜʏ ᴄʟᴀʀᴏ ᴇs ϙᴜᴇ sɪ ᴜɴ ᴀʟғᴀ ᴘᴀᴄíғɪᴄᴏ ᴇs ʀᴇᴛᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴏᴛʀᴏ ᴀʟғᴀ, ᴇʟ ᴀʟғᴀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ ɪɴᴅɪᴠɪᴅᴜᴏ ʟᴇ ᴏʙʟɪɢᴀ ᴀ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀʀ ᴇʟ ʀᴇᴛᴏ. sᴇ ᴅᴇʙᴇ ᴀ ϙᴜᴇ sᴜs ɪɴsᴛɪɴᴛᴏs ᴀɴɪᴍᴀʟᴇs ᴇsᴛáɴ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀɴᴅᴏ ᴀ sᴜ ᴘᴀʀᴛᴇ ʀᴀᴄɪᴏɴᴀʟ.
Alfas:
sᴏɴ ʟᴏs ϙᴜᴇ ᴇsᴛáɴ ᴇɴ ʟᴀ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ᴛʀᴇs ɢéɴᴇʀᴏs. ᴇʟ ᴀʟғᴀ, sᴇᴀ ᴠᴀʀóɴ ᴏ ᴍᴜᴊᴇʀ, ᴛɪᴇɴᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴘᴀᴄɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ғᴇᴄᴜɴᴅᴀʀ ᴀ ᴜɴ ᴏᴍᴇɢᴀ ᴍᴀᴄʜᴏ ᴏ ʜᴇᴍʙʀᴀ, ᴅᴇʙɪᴅᴏ ᴀ ϙᴜᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀɴ ᴄᴏɴ óʀɢᴀɴᴏs sᴇxᴜᴀʟᴇs ᴍᴀsᴄᴜʟɪɴᴏs, ɪɴᴛᴇʀɴᴏs (ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴀsᴏ ᴅᴇ ʟᴀs ᴀʟғᴀ ᴍᴜᴊᴇʀᴇs) ᴏ ᴇxᴛᴇʀɴᴏs ᴇɴ ʟᴏs ʜᴏᴍʙʀᴇs ᴀʟғᴀ, ᴇs ᴅᴇᴄɪʀ, ᴇʟ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴇɴ ᴇʟʟᴏs).
ᴏᴛʀᴀ ᴄᴀʀᴀᴄᴛᴇʀísᴛɪᴄᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ᴀʟғᴀ, ᴇsᴛá ʙᴀsᴀᴅᴀ ᴇɴ ʟᴏs ᴄáɴɪᴅᴏs, ᴛʀᴀᴛᴀ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴘᴏsᴇᴇɴ ᴜɴᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪᴇ ᴅᴇ ɴᴜᴅᴏ ᴏ ᴜɴᴀ ᴘʀᴏᴛᴜʙᴇʀᴀɴᴄɪᴀ ᴇɴ ʟᴀ ʙᴀsᴇ ᴅᴇ sᴜs ᴍɪᴇᴍʙʀᴏs, ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ sᴇ ʜɪɴᴄʜᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇʟ ᴏᴍᴇɢᴀ ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ϙᴜᴇ ᴇʟ ᴀʟғᴀ ʟʟᴇɢᴀ ᴀʟ ᴏʀɢᴀsᴍᴏ, ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴀ ϙᴜᴇ ᴇʟ ᴀʟғᴀ ʏ ᴇʟ ᴏᴍᴇɢᴀ ϙᴜᴇᴅᴇɴ ᴀɴᴜᴅᴀᴅᴏs ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴜɴ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, ᴅᴀᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴇs ɪᴍᴘᴏsɪʙʟᴇ sᴀᴄᴀʀ ᴇʟ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ʜᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ʙᴀᴊᴀ ʟᴀ ɪɴғʟᴀᴍᴀᴄɪóɴ. ᴇsᴛᴏ ʟᴇs ᴘʀᴏᴘᴏʀᴄɪᴏɴᴀ ᴜɴᴀ ᴠᴇɴᴛᴀᴊᴀ ʙɪᴏʟóɢɪᴄᴀ ᴀ ʟᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ғᴇᴄᴜɴᴅᴀʀ ᴀʟ ᴏᴍᴇɢᴀ.
ᴇʟʟᴏs, ᴀʟ ɪɢᴜᴀʟ ϙᴜᴇ ʟᴏs ᴏᴍᴇɢᴀ, ᴄᴜᴇɴᴛᴀɴ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴇʀɪᴏᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴇʟᴏ, ᴜɴᴏ ϙᴜᴇ ᴏᴄᴜʀʀᴇ ᴄᴀᴅᴀ sᴇɪs ᴍᴇsᴇs ʏ ᴅᴜʀᴀ ᴜɴᴀs ᴠᴇɪɴᴛɪᴄᴜᴀᴛʀᴏ ʜᴏʀᴀs ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
ESTÁS LEYENDO
|| 『 ✖ ¡NO! ✖ 』 || #GOLDDY #FNAFHS #OMEGAVERSE
FanfictionFreddy era un tipo de Omega diferente a los demás. Edit: @StarLing232