נקודת מבט תום:
הגעתי למשרד החדש שלי, לא ידעתי עם מי אני הולך לעבוד רק ידעתי שהמנהלת שלי היא מישהי בת 21 גם מתל אביב.
נכנסתי למשרד ב11:30 בדיוק, ראיתי עומדת מול העיניים שלי לורן.
כן לורן עומדת מול העיניים שלי עם הגוף הסקסי שלה.
לא ראיתי אותה יותר מחצי שנה, ועכשיו הבנתי שהיא הולכת להיות המנהלת החדשה שלי....
....המנהל שמעליי אמר לי לעשות לו סיור במשרד ולהכיר לו את העובדים ולהראות לו את המשרד שלו, וכך עשיתי.
לקחתי את תום לסיור שמשרד, הרגשתי נורא לא נעים במיוחד במחשבה שאני והוא אקסים, בתכלס הוא היה האהבה הראשונה שלי.
'לורן את לא חושבת שאנחנו צריכות לדבר?'
"בוא נלך היום אחרי העבודה לאיזה מסעדה ונדבר."
'אוקיי אני לוקח אותך למסעדה שאני בוחר.'
"טוב אני זורמת איתך"
...
לאחר שהכרתי לו את העובדים ועשיתי לו סיור במשרד, הבאתי לו כמה תיקים לטפל בהם ולראות מה הבעיה ולעביר לי את הכל.
השעה כבר הייתה 16:23 וב16:30 אני אמורה לסיים את יום העבודה שלי.
קראתי לתום ואמרתי לו שיתחיל לקבל את הדברים שלו כדי שנלך.
נשארנו אחרונים במשרד, הוא פתח את דלת הכניסה וסימן לי עם הראש לצאת.
נסענו עם המכונית שלו, השארתי את שלי בבית כי אני גם ככה תמיד הולכת ברגל, כי זה קרוב לבית שלי.
הוא לקח אותנו למסעדה איטלקית מה שאני הכי אוהבת.
כנראה הוא זכר את זה עוד מהתקופה שלנו.
יצאנו מהאוטו שלו, הוא החזיק במותניי וכך נכנסנו אל המסעדה.
בן סימס לי:
'מאמי איפה את?'
"אני יצאתיעם חברה מהמשרד לאכול אני אחזור מאוחר אל תחכה לי."
יאס שיקרתי לבן, משהו שאני שונאת לעשות.
....
'לורן תקשיבי, אני עדיין מרגיש אלייך דברים למרות כל מה שהיה אז נכון יש לי חברה ולך חבר, זה לא אומר שאסור לי לאהוב אותך.'
"תום אני לא יודעת מה להגיד לך, אני עם בן וטוב לי!"
' זה מה שאמרת גם לגביי פעם לבן ושיקרת לו וגם לעצמך.'
"כן אבל הפעם אני יודעת שמאה אחוז."
קיוויתי שצדקתי, למרות שעכשיו שתום שוב נכנס לי לחיים הרגשות שלי מוצפות אני לא יודעת כבר מה אני אוהבת ואת מי אני אוהבת.
כן אני יודעת שאני מסובכת.
'לורן אני אוהב אותך תני לזה להתקדם לאט לאט, אולי הזמן יעשה את שלו, בינתיים לא בן ולא היילי צריכים לדעת מזה.
שידעו שאנחנו עובדים שוב ביחד ולא מעבר לזה, מה את אומרת?'
"אתה יודע מה? אני אתן לזה צ'אנס."
סיימנו לאכול ותום הזמין חשבון, רציתי לעשות איתו חצי חצי אבל הוא לא הסכים לכך.
יצאנו מהמסעדה והחלטנו ללכת סיבוב בפארק הסמוך,
אני ותום היינו שם המון כשעוד היינו ביחד.
באיזה שהוא שלב שילבנואת ידינו, הרגשתי כל כך טוב ובטוח איתו, הרגשתי משהו שאני לא מרגישה עם בן, הרגשתי שהוא באמת אוהב אותי.
תום קירב אותי אליו, הוא החזיק עם שתי הידיים שלו במותניי, שמתי את ידי על הלחי שלו.
הוא הצמיד אותי אליו יותר ויותר כך שהיה בינינו מרחק שבקושי דף יכנס בינינו.
לא עמדתי בפיתוי יותר, קירבתיאת שפתיי אל שפתיו, השפתיים שלו היו רכות כמו חמאה.
הלשון של תום ביקשה אישור להיכנס אל פי, ישר נתתי את האישור. הלשונות שלנו נפגשו וחקרוכל פינה בפה של השני.
התגעגעתי לזה, התגעגעתי לתחושה שאני שייכת לו.
התנתקתי ממנו.
"תום כבר מאוחר אני חייבת לחזור הביתה."
'תשני אצלי היילי טסה לחודש...'
"אתה חושב שזה הדבר הנכון?"
'תגידי לי את.'
"טוב תיקח אותי אלייך"
התקדמנו לכיוון המכונית שלו, הוא פתח לי את הדלת והתיישבתי.
נסענו אליו הביתה, לדירה שלו, הוא הוציא את מפתח הבית שלו והביא לי,
'קחי תעלי לקומה 3 דירה 9 תפתחי אותה ותכנסי תרגישי בבית.'
והוא זרק לכיווני את המפתחות.
עליתי למעלה, פתחתי את הדלת ונכנסתי.
ראיתי את הסלון ישר והלכתי לחפש את האמבטיה, תום נכנס בדלת ושאל אותי מה אני מחפשת.
"את האמבטיה איפה זה?"
'תפני ימינה ואז שמאלה'
עשיתי לו סימן של נשיקה והלכתי.
מצאתי את חדר האמבטיה והוצאתי מתוך תיקי את המסקרה שלי וחידשתי אותה קצת.
חזרתי לתום שבינתיים הספיק להדליק טלוויזיה בסלון.
התיישבתי לידו והוא קם למטבח וחזר עם בקבוק שמפניה,
"למה זה?"
'לכבודינו'
"לכבודינו?"
' כן בישביל זה שקרה מה שקרה'
"אוקיי"
שתינו קצת ולאחר כמה זמן שדיברנו על כל מיני דברים הוא התחיל לנשק את צווארי, הוא התחיל להפשיט אותי, הבנתי מה הולך להיות השלב הבא: אני והוא שוכבים.
נישקתי אותו, הורדתי לו את החולצה ונישקתי את בטנו, היה לי פלאשבק קצר מתקופה שהיינו ביחד וזה כמעט קרה, אבל אמא שלי קצת הפריעה.
תוך שתי דקות היינו ערומים אצלו על הספה.
הרגשתי את איבר המין שלו בתוך שלי.
זאת לא הפעם הראשונה שלי, בכיתה יא שכבתי שפעם הראשונה עם בן, אבל עם תום זה אחרת זה מרגיש יותר אהבה.
ברגע זה הבנתי שאני אוהבת את תום, ותמיד אהבתי.
"תום אני אוהבת איתך" לחשתי לו באוזן.
'גם אני אותך'
...
התעוררתי בבוקר במיטה של תום, כנראה אחרי הלילה שלנו ביחד הוא הרים אותי אל המיטה שלו.
היום יום שישי שזה אומר שאני לא עובדת היום וגם תום לא.
לקחתי את האייפון שלי וראיתי 14 שיחות שלא נענו ו78 הודעות מאת 'בן המלך שלי'
באחד ההודעות שלו היה רשום שיש לו פגישת עבודה בלוס אנג'לס והוא חייב לטוס.
שמחתי שאני אוכל לבלות את יומי עם תום.
הוא עדיין ישן.
חיבקתי אותו וחזרתי לישון.
....
YOU ARE READING
ה- Bad boy שלי.
Romance~מכיל קללות~ ~מכיל תכנים מיניים~ ~קריאה מגיל 14+~ ~הקריאה על אחריותכם בלבד!~