Hello again

227 42 3
                                    

"Neverím, že sa včera môj budúci manžel tak zrúbal!" hučala naštvane jeho sestra, keď bežala na páse. Louis sa zasmial a oprel sa o stenu sledujúc ju. Bola tak chudá, že Louis ani nechápal, ako chce ešte zhodiť pár kíl.

"Sme si podobní," pokrčil ramenami a pridal sa k nej na druhý pás. 

"Chytil ťa za zadok! Predomnou!" naštvane po ňom strelila pohľadom.

"Hneď som ho odstrčil! K tomu nehnevaj sa naňho. Celú cestu taxíkom mi vykladal, ako veľmi ťa miluje. Používal pri tom tie hlúpe talianske prezývky," pokrútil hlavou.

"Napríklad?" zažiarili jej oči. Louis sa uchechtol.

"Bella," povedal afektovane a žmurkol na svoju sestru, ktorá sa hneď rozosmiala a jej líca chytili čerevený odtieň. Modrooký pretočil očami a ďalej zdvíhal nohy tak, aby zo seba vypotil aspoň trocha toho alkoholu, ktorý včera vypil.

"Tak mi hovorí stále," zasmiala sa trocha zahanbene a pridala na tempe sebe aj jej bratovi. Louis poctivo zdvihal nohy a dokonca aj na pár minút zostali v clone ticha. O pár minút bola zatváračka a oni tu boli jedny z posledných cvičiacich.

Potom to tu mali preberať boxeri- a prirodzene, Louis pri tom nechcel byť. Stačilo mu, že sa stretol už so Zaynom, ktorý sa chválabohu polepšil. A dokonca mu večer kúpil pár drinkov a nezáväzne si s ním zaflirtoval, kvôli čomu ho poslal jeho priateľ do prdele. 

"Sakra Louis!" vyštekla naňho Lottie, keď sa mu zamotali nohy a on už letel dozadu. Avšak okolo jeho pásu sa obmatali silné ruky. Vďaka tetovaniam na nich si uvedomil, že má tu česť stretnúť svoj prvý vážny vzťah.

"Ahoj, baby," zasmial sa a brunet stuhol. Rýchlo sa od neho odtiahol a dal si ruky do vreciek. Prezrel si Liama od hlavy po päty a trocha sa udivil, že ho vidí rovnako pri sile ako pred niekoľkými rokmi.

"Liam," prikývol a pozrel na Lottie, ktorá strielala pohľadom od jedného k druhému a nervózne žmolila látku trička prstami s jej čerstvou manikúrou.

"Lottie, choď sa dať doporiadku. Potom hneď vyrazíme," kývol smerom k nej a prešiel k flaši s vodou. Ignoroval pohľad, ktorý mu venoval Liama ďalej sa sústredil na zimnú tekutinu, ktorá mu tiekla krkom.

"Naposledy som ťa videl na štadióne. Bol si tam s Mikeom," povedal a oprel sa o jeden zo strojov. Louis sa zamračil a rýchlo zatvoril fľašu.

"Nechcel som ti kaziť romantiku," pozrel mu s úsmevom do očí a prehodil si tašku cez rameno.

"Vôbec si sa nezmenil. Vyzeráš famózne," začal mu lichotiť a hnedé oči sa rozišli po jeho tele. Modrooký sa nepríjemne ošil a viac sa vyrovnal, aby dokázal, že z neho nemá ani najmenší strach. Možno mu chcel dokázať, že k nemu nechová žiaden rešpekt.

"Všimol som si, že tu už Ed nie je," poznamenal zasa on.

"Práve je u mňa," pokrčil ramenami a usmial sa naňho. Louis sa uškrnul. Aké to bolo pre Liama typické, mať jedného v posteli a druhého si na seba namotávať.

"A odomňa chceš čo?" zdvihol obočie a pristúpil viac k nemu. Zložil si ruky na prsiach a pootvoril jemne pery ako stále, keď chcel niečo potvrdiť. Momentálne to boli jeho odpovede.

"Možno rande?" naklonil hlavu na bok a prezrel si jeho tvár. Keď na nej zazrel znechutenie a odmietnutie tak ho zarazil, "to s Edom nie je nič vážne. Proste s ním mám sex, keď nikoho nemám."

"Tak si ho zajednaj aj na dnes. Som tu poslednú noc, zajtra večer cestujem už domov," otočil sa na päte a rozišiel sa vonku. Povzdychol si, keď za sebou započul kroky. Naštvane sa otočil a strčil do jeho pevnej hrude.

"Liam, ja už som si s tebou vytrpel dosť. Ak by som si vtedy neudržal svoju prácu, bol by som na tebe zavesený doteraz. S ľahkosťou si mi tvrdil, že ma miluješ a pri tom si so mnou chcel mať iba sex. Prepáč, ale mne o toto vážne nejde. Chcem mať partnera a rodinu, takže ty si mimo môjho zorného poľa," zamračil sa naňho a nechal za sebou šokovaného bruneta. Rýchlo nastúpil do auta a netrpezlivo klepal nohou a čakal na blondínu, ktorá sa cestou obúvala a strčila do Liama, keď okolo neho prechádzala.

"Liam?" zdvihla obočie, "celkom pekný, ale ublížil ti. Takže je pre mňa hajzel, a keď sa zajtra vydám, pošlem naňho jedného z Joshuových bratov. Vieš, talianska mafia."

Strčila so smiechom doňho. Pred pár dňami ich tak nazval sám Louis, keď sa s nimi zoznámil. Každého tým pobavil a hlavne Joshua, ktorý mu hneď ponúkol ich služby.

"Ak ich naňho pošleš, nech mu dajú iba ranu do rozkroku. Tú som bohužiaľ nestihol," naštartovala vyrazil.

"Čo ak je on-"

"On to nie je," porútil hlavou a pridal na plyne. Snažil sa rozpamätať sa a prinútil sa nemyslieť na to, že Liam by bol jeho spriaznená duša. 

Pretože, on to nebol.

"Louis, len hovorím.. nie si už najmladší a-"

"Mám iba dvadsaťosem! Mám ešte čas," zavrčal a vyštekol na ňu. Prehrabol si vlasy a zahnal slzy. Naozaj si prial mať niekoho vedľa seba a užieralo ho, že mu to jeho sestra neuľahčuje, "áno vydávaš sa skôr! Si moja o sedem rokov mladšia sestra a vydávaš sa skôr!"

Zamračil sa a zastavil na krajnici, aby si mohol zotrieť slzy. Zhlboka sa nadýchola  pretrel si oči. Lottie vedľa neho mlčala a po chvíli ho chytila za ruku a jemne ho začala pohládzať.

"Zruším svadbu," roztrasene sa rozhodla a pobozkala ho na ruku a oprela si hlavu o jeho plece.

"Nie, to nemôžeš. Chcem, aby si sa vydala. Chcem pre teba tú najkrajšiu svadbu, si moja malá sestrička, ktorej je súdené sa stať na jeden celý deň princeznou. Tak ako si snila..." chytil jej tvár do dlaní a pobozkal ju na čelo, "odvediem ťa k oltáru. Predám ťa do rúk chlapovi, ktorý ťa miluje. Len si prajem, aby som mohol tú úžastnú chvíľu zdieľať s nejakým človekom. Ale prežijem to.."

Pousmial sa a objal ju. Lottie s plačom prikývla a pritúlila sa. Zhlboka dýchal a potlačoval slzy. 

Sprostý Liam, kvôli nemu vybuchol pred svojou sestričkou. Ublížil jej a za to sa momentálne neznášal.

"Ako sa volal ten kučeravý? Ten model.." spýtala sa odrazu.

"Harry Styles? Načo ti je jeho meno?" zamračil sa a znova naštartoval.

"Len tak... spomínam si, že to bolo meno na H... len som bola zvedavá," pokrčila plecami a posadila sa anspäť na svoje miesto.

Nová kapitola!
Dnes to nebudem obkecávať. Dúfam, že ste si užili kapitolu a aj víkend.
Budem rada za váš názor!
Vaša,
Ria

Mr. PerfectWhere stories live. Discover now