"Žiarliš," zasmiala sa blondína, ktorá dávala na obdiv zásnubný prsteň jej bratovi. Ten so zažmúrenými očami vnímal každý detail a potichu posielal vlny žiarlivosti na jeho sestru. Narovnal sa v chrbte a flagmaticky sa usmial na Lottie pred ním.
"Načo by som mal?" šepol a oprel sa o hranu linky, "len som uvažoval, či je to tvoj pravý. Predsa len, nie je to veľmi verný typ."
"Hovorí človek, ktorý za svoju krátku mladosť vyskúšal viac chlapov ako naša mama za celý život," pretočila očami a postavila sa pred neho.
"Tak veľa ich zasa nebolo," zamrmlal a prekrížil si ruky na prsiach. Stáli už viac ako pól hodinu v jeho kuchyni vydýchavajúc Lottiene zasnúbenie s Joshuom. Mladým talianskym spolužiakom, ktorý chodil k nej na univerzitu. Louis ho videl trikrát v živote a ani raz naňho neurobil dojem.
"Samuel, Adam, Harry, Liam, Niall, Zayn a na ostatných si ani nepamätám!" uškrnula sa.
"Samuel a Adam boli dvojičky, čo som nevedel! Odkiaľ som mal vedieť, že pokaždé idem na rande s niekým iným?" prikrčil sa od hanbi a pretrel si oči rukou. Jeho čelo bolo pokryté slabou vrstvou potu, ktorú zapríčinila vysoká teplota v miestnosti. Vonku bola tuhá zima, preto si dovolil zatopiť až tak, že mi stačilo keď mal na sebe tielko a boxerky.
"Ale ja to chápem, braček. Ešte si nenašiel toho pravého. Nikto z nich nemal tie tvoje dokonalé rysy," pretočila očami a pohladila ho po líci.
"Notak Lott, už sa podľa nich neriadim. Mám dvadsaťpäť preboha! Už by sa patrilo založiť si rodinu, adoptovať si bábätko," zasnil sa brunet a spokojne sa usmieval nad predstavou pána dokonalého.
"Možno keď si dáš klapky z očí Louis, nájdeš ho hneď," šepla trocha smutne blondína a obliekla si na seba hrubú bundu, "svet nie je dokonalý, takže nie je možné aby po ňom niekto taký chodil."
"Ako to? Snáď si nás ešte nevidela v zrkadle?" spýtal sa na rozlúčku a ignoroval rozhorčenie, že mu Lottie neodpovedala a zatvorila mu dvere pred nosom. Louis sa so zamračeným navečeral stále rozmýšľajúc nad slovami jeho sestry.
Možno mal nakoniec naozaj tie klapky na očiach. Vždy od svojho partnera očakával niečo viac ako mu boli ochotný dať. Chcel ich zmeniť k obrazu svojmu, aby boli pre neho bezchybní.
So zakalenými očami si umýval zuby a potom zaľahol do ustlanej postele. Poriadne sa zavŕtal do zimných perín a nadýchol sa vône jeho aviváže. Táto posteľ toho zažila už veľa, čudoval sa vôbec, že ešte stojí.
Vášnivé noci, chvíle v slzách po rozchodoch a zároveň aj nové začiatky. A aj tak stála na mieste s otvorenou náručou, pripravená mu dať dostatočný spánok, ktorý potrebuje na normálne fungovanie.
Keď sa tak nad tým zamýšľal nemal až tak veľa priateľov. Samozrejme, na rande chodil každú chvíľu ale dlhodobé vzťahy mával zriedka. Ako napríklad Liam, Harry, Zayn a Niall. To boli jeho najdlhšie vzťahy vôbec. Každý z nich mi pripadal prvé dni ako sám pán boh. Kým si nezačal všímal chyby na ich základoch, ktoré nemienil tolerovať.
Chvíľu sa prevaľoval snažiac sa zaspať a nemyslieť na jeho bývalých. Ale išlo to, keď mu jeho sestra dala do hlavy chrobáka v podobe jeho naivnosti?
So zavrčaním sa posadil a zasvietil svetlo aby siahol do nočného stolíka po pevne viazanej knihe. Dostal ju od mami, keď trávil svoje prvé vianoce sám v tomto obrovskom byte. Bol chvíľku po vzťahu so Samuelom/Adamom (vlastne ani netušil s kým z nich chodil). Využil to ako fotoalbum jeho spomienok na bývalé lásky.
Otvoril prvú stránku denníka a pozrel na jeho kostrbaté písmo v pravom hornom rohu.
Majetok Louisa Williama Tomlinsona.
Kto to otvorí, bude synom smrti.
Usmial sa nad vetou pod jeho menom. Nikto aj tak netušil o tejto knihe, raz na ňu dokonca zabudol aj on sám. Jeho ruka sama od seba odhrnula stranu nabok a uvidel prvú fotku. Bol na nej on a usmievavý svalnatý chlapec.
Možno túto noc nebude spať. Nikdy nezaškodí zapozerať sa na svoje minulé chyby, však nie?
New story for u guys!
Tentoraz tu máme v hlavnej úlohe Louisa, ktorý sa snaží nájsť pána Dokonalého, ako ste už zistili z popisku.
Dúfam, že dáte tomuto príbehu šancu, ako ste ju dali tým ostatným.
Za cover ďakujem @aestheticboyK!
Dúfam, že zanecháte komentár s názorom na prológ a vote.
I love u,
Ria
ESTÁS LEYENDO
Mr. Perfect
FanficVeľa ľudí spomína na svojich bývalých, iba v tom zlom. Väčšinou sú tie útržky spomienok plné sĺz a bolesti z nevychádzajúcich vzťahov s 'Pánom Dokonalým'. Louis Tomlinson má toho dosť. Tak začne pátrať po tom svojom, medzi jeho zabudnutými láskami...