Palce Klary zgrabnie przekazywały wibracje struną wiolonczeli. Dźwięk choć nie idealny był odużający swoją barwą. Siedziała z instrumentem w spokojnej ręce w pokoju muzycznym ich szkoły. Pomieszczenie było oklejone z wewnątrz pianką chroniącą przed wydobywaniem się dźwięku z salki, a drzwi były przeszklone. Klara grała całe dwie godziny bez przerwy zahipnotyzowana dźwiękiem pięknej nowej wiolonczeli, którą dostała w spadku po dziadku wczoraj. Nuta za nutą sączyła się z strun. Nagle stan dziewczyny przerwał pogłos stukania w szybę. Klara odchyliła głowę i popatrzyła z złością na przeszklone drzwi. Wpatrzona w instrument Wanne stała za szkłem. Pomachała koleżance i weszła do pomieszczenia.
-Muszę z tobą porozmawiać.-powiedziała Wanne z ponurą miną. Dziewczyny przyjaźniły się prawie od samego początku ich kariery w zajęciach gry na instrumentach orkiestrowych. Wanny grała na flecie poprzecznym, a Klara na wiolonczeli.
-No mów szybko bo muszę ćwiczyć. Nie mam czasu na błachostki.
-Dobra- Wanne podeszła do wiolonczeli i usiadła na krześle obok.
Nagle nie wiadomo dla czego dziewczyna rozpłakała się. Łzy zaczynały wędrować przez twarz, aż wreszcie spadały w przepaść.
-Co się stało? - zapytała od razu czulej Klara. Ale Wanne nie odpowiadała tylko chlipała. -No co się stało cholera!
Matt cię skrzywdził?- (Matt był chłopakiem Wanne)
Ale dziewczyna podkręciła głową na znak ,że się nie zgadza.
-Bo...b..o..ja j..a mmmusz..ę.
-Uspokuj się bo nic nie rozumiem -Klara chwyciła Wanne za ramiona i popatrzyła prosto w mokre od łez niebieskie oczy.
-Muszę (chlip chlip) się... Zabić.-
Nastała cisza.
-Co ty mówisz! Powaliło cię już do reszty. Ja cię kocham. Jesteś moją najlepszą przyjaciółką, która nigdy mnie nie zostawiła i ja też cię nigdy nie zostawiłam! Nie chcę żebyś uciekała od problemów w ten sposób. Pomyśl masz dopiero 17 lat i..
-I jestem w ciąży!.
-Wanne.-westchnęła przestraszona Klara. -Jak to się stało?
-Szłam wczoraj wieczorem do domu po zajęciach z fletu. I... (chlip chlip) zgwałcili mnie ..
- O Boże tylko pomyśl o życiu tego dziecka chcesz żeby nawet nie zobaczyło światła dziennego i nie zobaczyło piękna naszego świata,Po Co Jesteś Ze Mną?
CZYTASZ
My B.O.Y.
Teen FictionKlara Hudginson to nastolatka z niezwykłymi zdolnościami wkurwiania wszystkich na około niej, ma zadatki na psychopatkę , przez co nie ma prawdziwych przyjaciół, a tym bardziej upragnionej MIŁOŚCI....Ważne, nawet pragnienie... TĄ PIĘKNĄ OKŁADKĘ ZRO...