TANITIM

66.5K 1.3K 220
                                    

Deniz fenerleri, gemiler için bir yol göstericidir. Görevi gemilere, gecenin en karanlık anında ışık olmak, sisin en yoğun olduğu anda kurtarıcı olmak, tehlikeler hakkında onları uyarmaktır. Peki ya deniz feneri artık tüm bunları yapamayacak kadar yorgun hissettiğinde ne olur? Işığı artık aydınlatmadığında ve artık amacını bile unuttuğunda... İşte o zaman yeni bir amaç çizmenin, hatta onu onaracak kadar yetenekli birini bulmanın zamanı gelmiş demektir.

Orlando Hard, zengin bir ailenin tek oğlu olmaktansa kimsenin adını bile bilmediği bir müzisyen olma düşüncesiyle; İngiltere'den, Amerika'ya geldiğinde dünyaca ünlü bir grup kuracağını kendi de tahmin etmemişti. Yıllarca grubunu ailesi yerine koyarken omuzlarına yüklenen aşırı sorumluluktan asla şikâyet etmedi. Bir liderin yapabileceklerini doğal bir dürtü ile yaparken ailesinden miras kalan bu tek özelliği sonuna kadar kullandı. Fakat Orlando Hard gibi yenilmez adamlarda tükenip, bitebilirdi. Özlem içlerini kavurabilir ve nefret nefessiz kalmalarına neden olabilirdi. Yaptığı hatalar, geri dönülmez sonuçları beraberinde getirmeden kendini bir şekilde kurtarması gerektiğinin farkındaydı. Şimdi medyanın gözünde ''kötü çocuk'' olarak damgalanmıştı. Grubun itibarına sürülen kara lekeyi temizlemekte yine kendi sorumluluğundaydı. Kardeşinin nişan davetiyesini almak içinde hiç iyi bir zamanlama değildi.

Adaline, hayatını başkalarının istediği gibi yaşamaya çalışmaktan yorulmuş ve artık ciğerlerine kesik kesik nefesler çekmekten bıkmıştı. Hayallerindeki okulu kazandığını öğrendiğinde ailesinin gitmesine karşı çıkacağını biliyordu ama ne olursa olsun artık kendisi için yaşamaya kararlıydı. İçini dolduracak bir nefes çekmeyi her şeyden çok istiyordu. Yıllar önce çocukça âşık olduğu Orlando'yu bir anda karşısında görmek yedi büyük günahtan biri olan şehveti tanımasını sağladı. Orlando'nun gözünde görünmez olmak tüm hayallerini parçalarken, bazı planlar yaptı. Şeytanı baştan çıkarmaya kararlı düşmüş bir melek ne kadar ileri gidebilirdi?


26.07.2018 TARİHİNDE YAYINLANMAYA BAŞLAMIŞTIR.

FİNAL YAPTIKTAN 1 HAFTA SONRA YAYINDAN KALKACAKTIR!

FİNAL YAPTIKTAN 1 HAFTA SONRA YAYINDAN KALKACAKTIR!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DAYANILMAZ (Araf - 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin