Super. Vážne super. Dneska nemám náladu na nič a práve segra musí zapárať. "Monika!!!! Okamžite poď seem!!!!!„ skríkla som po sestre. "Jessica nekrič po sestre!„ už aj otec musí provokovať. Ach bože nech tu všetci držia klapačky. "Noo veď už som tu, čo chceš?„ prišla Monika. "Do prdele ty na mňa nezvišuj hlas!! Kde si mi dala môj sveter?? Sii.. Nerob srandu že ho máš na sebe!!„ schmatla som sestru a vyzliekla som z nej ten sveter.
7:13 - no super ešte aj nestíham, ak ten autobus dnes stihnem tak som king."Jessicaaa, poď seem„ s otvorenou náručou bežala ku mne moja najlepšia kamarátka Lucy. Otvorila som náruč a čakala som na jej objatie. To mi dneska zrobí asi tú najväčšiu radosť. "Jessica neuveríš! Joe má novú bundu!!„ Povedala Lucy a oči sa jej rožžiarili. Cítila som, že aj mne. Ak má vážne novú bundu tak asi zcvoknem. "No poď ukážem ti, no ďalšia vec.. Musíš nejak od neho odkopnúť tu čaptavú Miley.„
"Čo Miley, Sinjin nie je v škole tak musíš otravovať druhých?„ pokríkla som po nej. Mimochodom Sinjin bol blbec, doslova. Cez hodiny vydával divné zvuky a usmieval sa ako keby na niečom fičal. "Trhni si Jessica!"
~CRRRRRN~Celú hodinu som sa nemohla sústrediť. Musela som rozmýšlať nad Joeom. Keď som sa na neho nenápadne pozrela jeho pohľad bol upätý na mňa. Otočila som sa a začala som sa červenať.
Cez prestávku za mnou prišiel Joe, "Čau,„ pousmial na. Nevedela som či ho mám pozdraviť alebo odísť. "Ahoj„ usmiala som sa od ucha k uchu.
"Máš po škole čas?„ spýtal sa ma, trochu bojazlivo no na jeho hlase som cítila že to myslí úprimne. Počkať čoo?? Joe Moon ma vážne pozýva von??? "Áno mám„ povedala som jasne. "Tak teda dobre. O 15:35 prídem po teda.„ povedal hrdo. Stále nedokážem pochopiť tomu že ma pozýva von. Či na rande ? Hneď ako prídem domov sa idem vyfintiť.~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak ako sa vám zatiaľ príbeh páči?
Koment poteší, príjmam aj kritiku. ❤
P.S. budem sa podpisovať 👉 •M27•
YOU ARE READING
💞Prvá Láska💞
RomanceJessica je v 2. triede na strednej škole. Ako tak spoznáva svojich spolužiakov zistí , že sa jej páčia dvaja chalani : Joe a Carlos . Obydvaja sú fajn a je s nimi sranda. Ktorého si má ale vybrať keď Joe je milý, pozorný chalan so zmyslom pre humor...