💞Carlos ma oslovil💞

6 2 0
                                    

Do triedy som prišla s úsmevom na tvári.
"Noo konečne, hérečka. A že sa aj ukážeš. Prečo si sa neozvala?!„ povedala Lucy no na jej hlase som počula že bola trochu naštvaná, no keď videla môj úsmev usmievala sa tiež.
”No hovor!!„ povedala Lucy napäto.
”Bolo to ako z rozprávky„ začala som , ”je strašne milý a vôbec nie je ako ostatný chalani. Je vtipný a ten koniec.„ cítila som sa ako by som omdlievala.
”No pooď hovor ďalej. Chcem vedieť detaily!!„ ach bože. Keby že tam omdliem jej to nevadí, hlavne že bude mať detaily z môjho rande.
”Keď ma išiel odprevadiť domov tak.......„ moje rozprávanie bolo dlhé. ”A nakoniec mi dal pusu.„
”Čoože?!„ Lucy bola v nemom úžase , ”Tak to gratulujem!!!!„

”Heej počujte všetci!! Jessica chodí s...„ napchala som Lucy ústa mojím keksom.
”Ak to niekomu povieš tak ťa ZABIJEM!!„ zdôraznila som. A Lucy na znak súhlasu prikývla. Aaj keď nie moc nadšene.

Keď som tak sedela v lavici a nudila sa zrazu sa vedľa mňa odsunula stolička a sadol si na ňu chalan : ”Ahoj Jessica!„ pozdravil ma hrubý hrdý hlas. Keď som sa mu pozrela do očí neverila som vlastným očiam. To je predsa....
”Ahoj Carlos„ bol to on. Chalan do ktorého som bola tajne zaľúbená už dva roky ma prvý krát pozdravil.
”Hej počuj je to trápne, aleee..„ zamotal sa. ”Som do teba úplný blázon!„ povedal cez zuby a rýchlo otočil hlavu. Myslel si že to asi nebolo počuť ale ja som počula až príliš. ”Nechcela by si ísť dnes na kávu?„ pokračoval. Ja vážne neverím, chalan ktorý pred tým ani nevedel že existujem ma práve pozýva na kávu??
”Ále, jasné.„ tak a teraz sa cítim vážne divne. Prečo si len dohováram "rande" s druhými keď včera som mala s Joeom.

Mám výčitky. Nie preto že by som von s Carlosom nechcela ísť ale preto, lebo vážne neviem čo si mám obliesť.
”Kašlem na to! Dám si rifle s vysokým pásom, nejaké tričko a rifľovú bundu. Vansy to doladia.„ moja hlava pracovala ako na hodinky, keď zrazu niekto zazvonil pri dverách.
”Je doma Jessica?„ pýtam sa niekto pri dverách.
”Jessicaaa!! Máš tu návštevu„ kričala sestra. Ach bože prečo práve ona mu musela otvoriť. No nič idem.

Vonku som sa cítila celkom príjemne. Carlos ma zobral do luxusnej kaviarne v našom meste ktorú si nemôže len tak niekto dovoliť. Objednal mi asi tú najdrahšiu kávu. Bola som prekvapená prečo na mne toľko utráca.

Nedá sa mi vôbec zaspať. Zistila som, že Carlos nie je len milý a zábavný je aj dosť bohatý. Býva v dome, ktorá vyzerá ako vila nejakého najbohatšieho herca na svete. Ukazoval mi totiž fotku. Má dvoch psov a dokonca jeho otec vlastní aj nejaký podnik. Nemyslím si ale že tu ide o prachy. Ide mi práve o to s kým budem naozaj šťastná. A už asi viem kto to je..... Som presvedčená že ten pravý je.........

Tak čo páči sa vám to?
Určite pište komentáre, môže byť aj kritika. ❤
A čo myslíte koho si Jessica vyberie ? Carlos alebo Joe ? 😏

💞Prvá Láska💞Where stories live. Discover now