Kaderin önünde duramamak ne kadar zor değil mi? Oysaki herşeyi kadere bırakmak o kadar kolayken.
🌼BÖLÜM 4🌼
•~~•~~•~~SORGULAMA~~•~~•~~•
Kahvaltımı yaptıktan sonra hızlıca odama geçtim. İlk baş banyoya girip ellerimi yıkadım ve sonra güzelce dişlerimi fırçaladım. İşlerimi tamamladıktan sonra dolabımın karşısına geçip giyeceğim kıyafetleri seçtikten sonra yatağıma atıp üstümü değiştirmeye başladım.
Aynanın karşısına geçip fırçayla saçımı taradıktan sonra salaş bir şekilde toplayıp siyah büyük el çantamı aldım ve odadan çıktım. Aşağıya indiğimde tam aradığım kişiyi yani babamı bulunca babamın yanına doğru adımlarımı yönelttim."Baba ben dışarıya çıkıyorum. Arabanın anahtarını verir misin?"
"Aynanın orada kızım."
Eliyle dış kapının oradaki aynayı gösterdi.
Adımlarım oraya doğru ilerlerken babamın seslenmesiyle olduğum yerde durup kaldım.
"Aklımdan geçen şeyi yapmaya gitmiyorsun değil mi kızım?"
Sanki bu sorunun cevabını biliyordu ama emin olmak için, düşündüğü şeyin olmaması için sormuş gibiydi.
Tüm ciddiyetimi bir araya getirip bozmadan babama doğru yani arkama döndüm.
"Hayır baba, arkadaşlarımla buluşmaya gidiyorum."
Deyip babama gülümsedim ve aynanın oraya doğru ilerlerken gülümsememi yüzümden sildim. Aynanın oradan arabanın anahtarını aldıktan sonra kapıyı açtım ve çıktım. Güvenlik görevlimize arabayı getirmesi için anahtarı verdim ve dış kapıya doğru ilerledim.
"Arabayı getir."
"Hemen İdil hanım."
Çimleri biçen bir adet Suat abiyi görünce koşa koşa yanına gittim.
"SUİTCİM!"
Arkasında olduğum Suat abi bir anda bağırmamla yerinden zıpladı. Bu haline gülmemi tutamayıp kahkaha attım. Arkasını bana doğru dönen Suat abi baş parmağını damağına koyup başını kaldırıp bana sinirle baktı.
"Ödümü kopardın kız cimcime! Az kalsın çimlerle beraber bende biçiliyordum. Makinenin üstüne böyle hoop diye düşecektim neredeyse."
"Cimcimelik bir yanım mı kaldı Suat abi be! Büyüdüm artık."
"Sen hâlâ benim için o küçük kızsın."
"Yaa."
Deyip gülmemi kestim. Hemen Suat abiye sarıldım ve yanağından kocaman öptüm. Onu çok seviyordum, onun yeri benim için her zaman apayrıydı. Diğer hizmetlilerle de aram iyiydi. Lakin Suat abi, benim için bir başkaydı. Babam, abim, amcam ne derseniz deyin, benim için o öyleydi hep.