Ok doamne cat de repede a trecut timpul si insfarsit ma voi intoarce in Constanta. Suntem pe autostrada soarelui acum iar eu vorbesc prin mesaje cu Vlad Alexandrescu. O sa il vad in fiecare zi pentru trei luni. Au trecut catev ore eu am adormit. Ma deranjaza ceva la ochi ereau razele soarelui erea noapte cand am plecat si acum este 7:30 Dimineata. Eream in fata casei bunicilor ma dau jos din masina , cand vreau sa intru in curte erea sa lesin ereau Maria cu Vlad (in decursul timpului Maria sa mutat in constanta) Eu fug spre Vlad lundu.l in brate.(Pe Maria o sa o trec cu M si pe Vlad cu V)
M: Am o idee!
Eu: ce idee?
M:Hai la plaja!
V:Ce zici mergem?
Eu:Da,ma duc sa ma schimb.
V:Ok te asteptam.Ma duc in camera mea si ma schimb in costumul de baie care arata cam asa:
Si niste blugi scurti albastri.
Insfarsit ajungem pe plaja ini dau pantalonii jos si fac intrecere cu Vlad care ajunge primul in apa. Stam si ne batem cu apa vreo 20 de minute apoi ieu ies , ma sterg de apa si ma intind pe prosop,stand pe burta si uitandu.ma pe telefon. Ma plictisesc pun telefonul in geanta si inchid ochii nu dirmeam doar ma relaxam. Dupa 5 minute simt ca cineva se pune langa mine nu erea Maria ea nu mai venise , acea persoana se apropia, deschid ochii brusc, erea Vlad ma mai linistisem.
V:Pot sa stau langa tine?
Eu:Da!
Vlad statea foarte aproape de mine stateam aproape lipiti unul de altul,imi pune mana pe sold zambind, erea asa dragut!
V:Auzi,esti draguta...!
Eu:Mersi, si tu!(ne uitam unul in ochii celuilat)
Eu: Ai niste ochi superbi! (Iar gandesc cu voce tare)
V:Ne cunoastem de mult timp si eu vreau sa ...
Eu:Te iubesc!
V:....
Eu:Vlad zcuse eu, am facut.o lata....
V: Asta voiam sa spun, Bianca eu te iubesc!
Vlad se lipeste de mine di ma saruta pasional, eu ii raspund la sarut. Apoi ma ridic si fug in apa ia Vlad dupa mine. Intram in apa apoi eu ma scufund si ma duc in spatele lui fara sa isi dea seama si ii sar in spate.
V: Te iubesc!
Eu: Si eu, spun sarutandu.l in coltul gurii.Wow erea 7 seara cat de repede a trecut timpul! Plecam acasa. Cum bunicii mei ereau plecati cu parintii toata saptamana in Craiova iar eu nu pot sa atu singura in casa asa ca voi sta cu Vlad , Maria si iubitul ei Alex.
Eu voi dormi in camera cu Vlad si Maria in camera cu Alex.
Eu cu Vlad dormeam in acelasi pat , simteam ca pot sa ii spun orice, am incredere in el.
CITEȘTI
Vlad Alexandrescu Si Bianca
Novela JuvenilFinalizat. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤