Sınıfta hoca ders anlatırken bir anda sert bir şekilde kapı açıldı ve kapıdan 2 tane adam girdi.İri yapılı ve takım elbiseliydiler.Bir anda birisi bağırmaya başladı.
-Herkes hemen bahçeye hemen hemen hemen !!
Birden koridordan sesler gelmeye başladı sanrım bunlar diğer sınıflardı.Baktığımda bizim sınıftakiler koşarak bahçeye çıkmaya başladı.Drewe baktım.O benim en iyi arkadaşımdı.Oda bana baktı ve elimi tuttu beraber bizde inmeye başladık.Herkes o kadar korkmuşki sanki deprem olurcasına kaçıyorlardı.Göz ucuyla camdan okulun bahçesine baktım en az 50 tane siyahli adam vardı ve herkesi düz bir sıraya sokuyorlardı.Bahçeye indiğimizde kolumdan birisinin çektiğini hissettim ve yana savruldum.Ellerim Drewden ayrıldı.Sağıma baktığımda siyahlı bir adam beni çekiştirerek sıraya götürüyordu.Beni sıraya soktu.Giderken bana bakıp pis bir şekilde gülmüştü.Nedenini anlamamıştım.Ama irkilmiştim.Biranda aklıma Bennet geldi.Onu aramaya başladım.Hiç bir yerde gözükmüyordu.Arkamda bir ağaç vardı gidip ona tırmandım.Tepeden baktığımda sıraları kızlı erkekli yaptıklarını gördüm.Erkeklerin içinde gözlerim Bennetı aradı.Kahverengi saçları aradım.Yemyeşil gözleri.Kaslı vücudu ama yoktu.Sonra bir sesle irkildim.
-Hey sen in aşağı hemen ne yaptığını sanıyorsun seni öldürücem.
Adam ellerini beline attı ve o anda silahını tuttuğunu gördüm.Birisi konuştu.
-Jack bunu sakın yapma yoksa işin biter.
Adama baktım bir anda bana baktı ve pis pis sırıttı.Bacağıma uzanıp beni çekiştirmeye başladı biranda kendimi yerde buldum beni ayağa kaldırıp 'Rahat dur' dedi ve gitti.Biranda sessizlik oldu ve bahçenin ortasına bir adam geldi.Ve konuşmaya başladı.
-Ben Karl.Sizi buraya topladım çünkü aranızdan 2 kişiyi alıcam.Bunun sebebini size söyleyim.Yeni devlet düzenimize göre her okuldan 14 ve 18 yaş arası bir kız ve bir erkek genç alınacak ve bunlar gelecekte ülkemizi korumak için eğitilecekler.Şimdi seçilenleri söylüyorum.
Buda neydi böyle bir anda nasıl yani bizi savaşmak için eğiticekler mi.Acaba seçilenler kimdi gerçekten çok merak ediyorumdum.Bu çok garip bir olaydı.Aynı okuduğum kitaplardaki gibi.Sessizliği ağlama sesleri bozdu.Ağlayanları ararken onu gördüm.Bennet etrafına bakıyordu.Sanırım oda ağlayanlara görmeye çalışıyordu.O yemyeşil gözlerinde bir gram bile korku yoktu bu anlaşılırdı.O çok cesurdu.Ona aşık olmamım sebeplerinden biride buydu.Bir anda adam bağırmaya başladı ve sesler kesildi hala onu izliyordum ve sonra boynunda kırmızı bir lazer gözüktü.Bir anda Bennetın boynuna iğne gibi birşey saplandı ve yere yığıldı.O anda çığlıklar yükseldi tam Benneta koşucakken boynumda bir acı hissettim ve bir anda her yer karardı.