Kezdetek

99 4 0
                                    

17 éves vagyok és 12 éve a tánc az életem. 5 éves voltam mikor elkezdem táncolni a Real Dance-nél de azt aztán abbahagytam. Igazából minden elsőben kezdődött mikor anyukám elvitt az első klasszikus balett órámra.

Akkor kezdte el a Tóth Larisa Táncstúdió a diákok tánc oktatását. Már az első órán nagyon megszerettem itt. Ez a hely lett az otthonom. 5 évig táncoltam klasszikus balettet kisebb kihagyásokkal a tanulás miatt. Mikor a szüleim a tanulás miatt nem engedtek táncolni az maga volt a pokol.

Kimaradt 6-ba 1 év aztán 7-be elkezdtem hip hop-ozni mert a klasszikus balett csapatba én voltam a legnagyonbb és ki akartam próbálni valami újat. Amikor előszőr megláttam,hogy milyen ez a táncstílus nagyon megtatszett.

A hip hop-tanárnő a példaképemmé vált.
Az volt a váltásomnak még az oka,hogy az osztálytársaim nem igazán jöttek el egy előadádásomra sem. Csak nagyon kevesen és ez nekem nagyon fájt.

Azt hittem az az oka,hogy balettezem és nem hip hop-ozom,hogy nem vagyok elég menő nekik. De a hip hop előadásomra sem jöttek el. Sőt......csak nagybátyám jött el mert pont akkor halt meg nagytatám és gyászolnunk kellett ezért még a szüleim sem jöttek el.

A gyász miatt az utolsó félév kimaradt de 8.osztály első félévében folytathattam a hip hop-ot. A második félév megint kimaradt a vizsga miatt. De itthon míg nem voltak itt a szüleim muszály volt táncolnom.

Nem bírtam ki. Kitaláltam egy koreógráfiát az Elastic heart-ra. Mígy anyumék itthon voltak csak kigondoltam kb. a lépéseket és amint elmendtek eltáncoltam. Csak az volt a baj,hogy egy rossz lépésem miatt az életem fenekestől felfordult......

•Soha ne add fel!•Where stories live. Discover now