- REGULAMIN -

314 33 15
                                    

W tym rozdziale przedstawię kilka zasad, które będą panować w tej okładkowni.

1. Czas „wiszenia".
Wykonana przeze mnie okładka musi wisieć przynajmniej 3 tygodnie. Po tym czasie możecie ją zmienić.

2. Miejsce zamawiania.
Następny rozdział będzie zatytułowany „- ZAMÓWIENIA -". To tam będziecie mogli składać zamówienia. Nie przyjmę zamówień, które zostaną złożone pod tym rozdziałem lub w wiadomości prywatnej.

3. Opublikowane lub czekające.
Okładki robię tylko do opowiadań opublikowanych lub czekających na publikację.

4. Zamówienia, których nie wykonam.
Nie zrobię okładki z osobami z instagrama, postaciami z bajek lub anime, chyba że będę miała na nią pomysł. Mogę też odmówić wykonania okładki, jeśli będę wiedziała, że jest ono powyżej moich możliwości. Mogę również w ogóle nie podać powodu odmowy, jednak rzadko będzie się coś takiego zdarzać.

5. Formularz zamówienia.
Zamówienia proszę składać według poniższego formularzu. Taki sam zamieszczę również w następnym rozdziale, żeby ułatwić wam składanie.

I. AUTOR
II. TYTUŁ
III. CYTAT (opcjonalnie)
IV. OPIS WYGLĄDU BOHATERÓW
V. KOLORYSTYKA (opcjonalnie)
VI. WŁASNA WIZJA (opcjonalnie)
VII. SKRÓCONY OPIS FABUŁY OPOWIADANIA
VIII. HASŁO

6. Czas wykonania.
Od razu informuję was, że nie mam ustalonego czasu, w którym wykonam okładkę. Jeśli mam wenę, to mogę wykonać ją nawet tego samego dnia, ale jeśli nie będę miała pomysłu to mogę wykonać je nawet po tygodniu.

7. Hasło.
Gdzieś w tym rozdziale ukryte jest hasło, które macie umieścić w formularzu przy składaniu zamówienia. Informuje mnie to o tym, że przeczytaliście regulamin.

8. Jedno miejsce.
Jeśli zamawiacie u mnie okładkę, to proszę, nie zamawiajcie jej w tym samym czasie u kogoś innego. Uszanujcie moją pracę.

9. Wzmianka.
Na każdej okładce będę zamieszczać swój „podpis", jednak będzie on mało widoczny, żeby nie wpływał na ogólny wygląd okładki. Dlatego proszę was o wzmiankę w opisie danego opowiadania lub w którymś rozdziale. Jeśli zobaczę, że nie ma o mnie żadnej wzmianki, upomnę się o nią w wiadomości prywatnej. To jedyna „cena" jaką płacicie za okładkę. Hasło: Black.

10. Zmiany.
Nie bójcie się napisać, jeśli wykonana przeze mnie okładka wam się nie podoba. Nie jestem w stanie idealnie trafić w wasz gust, więc to rozumiem. Jeśli są to jakieś drobne uwagi, również prosiłabym o napisanie do mnie w ich sprawie. Ja nie gryzę. ;) Prosiłabym także o to, żebyście nie zmieniali moich okładek samodzielnie.

11. Linki.
Link do okładki będę wysyłać w wiadomości prywatnej. Nie róbcie proszę screenów z rozdziału, ponieważ Wattpad psuje jakość obrazów.

Sinister Art 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz