1. Bölüm

118 23 96
                                    

Heyoo! Ben Shipa! Vee, bir Bixanna hikayesi yazmaya karar verdim :3 Tabii aşkım Mina'nın da katkılarıyla. Umarım beğenirsiniz!

Lisanna'nın ağzından

- Uyaaan. Uyaaan. Uyaaan.

Güne tatlı Happy'nin tatlı sesiyle başlamak gibisi var mıydı?

Yastığımı kafama bastırdım.

- Ahh, hadi ama Happy! Azıcık daha...

- Ama loncaya gitmemiz lazım! Natsu'lar bugün görevden dönüyor!! Onları görmek istiyorum...

Başımı yastığımdan kaldırıp yalvaran gözlerle bana bakan Happy'e baktım.

- Ya ama sen bu kadar tatlıyken ben uykuma geri dönemem ki!

Yataktan kalktım. Üstümü değiştirip Happy'i kucağıma aldım.

- Eskiden ne güzel uçardım...

- Endişelenme Happy, bir haftacık daha dayan. Porlyusica-san geçeceğini söyledi değil mi?

Happy başını salladı. Bende işlerimi halledip evden çıktım. Happy yine kucağımdaydı.

İki hafta kadar önce Natsu, Lucy ve Happy görevdeyken Happy'nin bir kanadı düşman tarafından zarar görmüştü. Bir süredir uçamıyordu. Ama Natsu ve Lucy'nin de ilaç masrafları için göreve gitmeleri gerekmişti. Onların yokluğunda da Happy'e ben bakıyordum. Sanırım bugün döneceklerdi.

- Hey Lisanna.

Happy'e döndüm. Yüzünde sinsi bir gülümseme vardı.

- Sence Natsu ve Lucy yalnızken ayıp şeyler yapmış mıdır~~

Bende aynı gülümsemeyi takındım.

- Bilmemmm. Yapmışlar mıdır~~~

Gülerek loncadan içeri girdim. Natsu adeta yanıma uçarak Happy'i aldı. Lucy de yanına gitti. Onlar Happy'le ilgilenirken bende gülümseyip masalardan birine yöneldim.

- Lisanna! Kahvaltı ettin mi canım?

- Etmedim Mira-nee.

- Otur da hazırlayayım.

Loncanın masalarından birine oturdum. O sırada Lucy yanıma geldi ve iki haftadır büyük ihtimalle 700. Teşekkürünü etti.

- Lucy, gerçekten sorun değil. Happy ile zaman geçirmek beni de mutlu etti!

O sırada loncanın kapısı adeta çarpılırcasına açıldı. Aynı anda Mira ablamın şeytan sesi;

- BİRAZ YAVAŞ AÇIN ŞU LONCANIN KAPISINI!!

Aynı saniyede Mira ablam hiçbir şey olmamış gibi gülümsemeye devam etti.

İçeri girenlerse yıldırım takımıydı. En son bir göreve gitmişlerdi, herhalde bitirip dönmüş olmalıydılar.

- Güne bağıran sesinle başlamak harika (!) Mirajane, diye homurdandı Laxus. Sonrada dördü birden kendilerini olduğum masaya attılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbim Sana Ait [Bixanna]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin