1.Bölüm; Seni seviyorum

39 5 4
                                    

          Herkes gibi o da sırasında oturuyordu. Dersi dinliyor, ara sıra defterine küçük notlar alıyordu. Hem zeki hem yakışıklı. Herhalde annesi dünya güzeli babası ünlü bir iş adamıydı. Ona hayranlıkla bakıp dersi umursamazken matematik öğretmenimin sıramın önüne gelip bana baktığını fark edemedim bile. Biri cetvelle sırama vurduğunda irkilip aniden kafamı kaldırdım. Bu korkunç matematik öğretmenimizdi. Tabii ben bunu şu anda öğreniyordum. Daha okulun ilk gününden müdürün yanına gidiyordum. Neyse ki müdürümüz anlayışlı ve tatlı bir insandı. Tatlı dilimle onu ikna edebilmiştim ceza almama konusunda. Sınıfa geri gittiğimde herkes meraklı gözlerini benim üzerimde tutuyordu. O da dahil. Heyecandan ölebilirdim o sırada. Sadece ''Yok bir şey'' kelimeleri çıktı ağzımdan. Utancımdan sadece bu kadarı çıktı.

          Lise sondaydım o yıl çalışmam, sınavlardan iyi sonuçlar almam gerekiyordu. Yapamıyordum. Onu düşünmeden yapamıyordum.Okulun ilk dönemi bittiğinde ikinci dönemde olacağı gibi pek arkadaşım yoktu. Hatta arkadaşım diyebileceğim biri bile yoktu. Tatil önce yaralarımı saran bir bandaj gibi gelse de aslında yaralarımı kanatan bir bıçaktı. Ailemin işlettiği küçük lokanta da yarı zamanlı işçi gibi çalışıyordum. Birden kapı açıldı ve üzerinde duran küçük zilin tatlı çıngırtısı sildiğim masadan kafamı kaldırmamı sağladı. Gelen kişiye baktığımda gözlerime inanamadım ve gördüğüm görüntüyle kalbim yerinden çıkacak gibi oldu adeta. O gelmişti, o buradaydı. Tam kapının oradaydı. Bana baktı ve elini yavaşça yukarı kaldırarak tatlı tatlı salladı. Gerçi onun yaptığı her hareket bana tatlı geliyordu. Cazibeli gülüşü ağzındaki yerini bulunca daha da heyecanlanmıştım. Daha fazla heyecanlanıp kalp krizi geçirmemek için hızla el sallayıp mutfağa gittim. Artık her gün geliyordu bu küçük lokantaya. Bir an beni sevdiğini bile düşünmüştüm. Ama tatilin son günü dükkândan çıkarken motoruyla onu gördüm. Yanında da yanımızda çalışan kız vardı. Onu almaya gelmişti. Adeta yıkılmıştım. Önlerinden geçerken ağladığımı belli etmemeye çalışarak eve doğru koştum. Eve vardığımda ilk işim odama kapanıp günlerce ağlamak oldu. Sanırım hayatımda hiç bu kadar fazla ağlamamıştım. Bir iki hafta boyunca okula hiç gitmedim. Kendimi ve şu lanet kalbi yenmem gerekiyordu. Sonunda kararımı verdim. Ona olan nefretimi kendi lehime kullanacaktım. Aşkımı böyle dindirecektim. Ama olmuyordu. Onu acayip seviyordum. Okul kapanana kadar bu gizli aşkı belirtecek hiç bir şey yapmadım.

          Mezuniyet günü geldi çattı. Bizimde normal olarak bir mezuniyet balomuz vardı. Baloya annemin zoruyla makyaj ve güzel bir elbiseyle gittim. Aslında cidden güzeldi. Ama asla benim tarzım olamazdı. Çünkü pembeydi. Evet elbiseyi sevmememin nedeni buydu. Pembeyi hiç ama hiç sevmiyordum.

         Mezuniyetin olduğu otele beni babam bıraktı. Çok zengin olmasak ta bizi bir yere götürüp getirebilecek bir arabamız vardı. Arabadan inip otel kapısına yürümeye başladığımda topuklu ayakkabılarla yürüyemediğimi anladım. Otele girer girmez herkes yüzünü bana çevirdi ve sanki çok güzel olmuşum gibi gözlerini benden hiç ayırmadılar. Durun bir dakika! Sanırım ben gerçekten çok güzel olmuştum. Etrafıma bakarken önümden gelen kişiyi fark etmedim. Yüzüm bir gövdeye çarptığında hafif geri gidip kafamı yukarı kaldırdım. Bu oydu ''Ö-özür dilerim.'' diyerek sağına bir adım attım. Bir el bileğimden tuttuğu gibi beni geri çekti. Her halde beni dansa kaldıracak diye düşünürken ''Ayağıma bastığının farkında mısın?'' dedi. Ona anlamsız anlamsız bakarken kafasını iki yana sallayıp ilerlemeye devam etti. Kendimden geçerken bir kaç kişi bana iyi olup olmadığımı sordu. Onları umursamadan bir masanın yanına geldim. Onu tüm nefretimle tüm gece boyunca izledim. Kimseyle dans etmemesi hoşuma gitse de içimden artık ona olan aşkımı dindirebilecek kadar nefret vardı. Gece bitip herkes evlerine dağıldığında annem ile babamın soru yağmuruna tutulmamak için hızla odama gidip kapımı kilitledim. Tüm gecenin yorgunluğunu üzerimde fazlasıyla hissederek kendimi yatağa attım. 

Selam minnoşlarım >.< Umarım beğenmişsinizdir. Bence bundan iyi dizi olur ha? Bu arada isimlere hala karar veremedim yardım eder misiniz yorumlarda ? Sizi seviyorum <3

First LoveWhere stories live. Discover now