Не виждах много. Едва успявах да отворя очите си. Главата ме болеше. Усетих, че някой ме вдига.- Джакс.. Джаксън? - предполагах е брат ми.
Леко разтворих очи и единствено видях
русо момче. Това не е брат ми. Джаксън е с черна коса. Боже? Кой е това? Нямах никакви сили дори да се съпротивлявам. Отпусках се все повече в ръцете на непознатия. Скоро шума намаля.- Не трябваше да пиеш толкова много. - той проговори.
- Кой си ти? - успях да намеря сили да го изрека без да заекна.
- Мисля, че никога няма да разбереш. - звучеше толкова сладко. - И защо им прави напук?
- Ка...кво? На никого не съм правила на пук. - последва мълчание от моя страна.
- Да добре. Хайде заспивай.Кой е? И защо е загрижен за мен? Странника легна до мен.
- Мога и сама да спя. - уверих го.
- Искам да съм сигурен, че ще си добре.Скоро вече се намирах в света на сънищата.
Мамо? Татко? Какво правите тук?
- Здравей, скъпа. - мама се приближи до мен и ме прегърна.
- Съжаляваме за всичко, което ви причинихме и на теб и на Джаксън. - татко се извини.
- Няма нищо. - простих им и ги прегърнах.Те ме поведоха към някакъв парк. Там ни чакаше Джаксън. Разхождахме се и се смеехме. Бяхме семейство и то истински щастливо. Телефона ми в джоба започна да звъни. Взех го, но нямаше нищо.
Оф. Какво е това? Аларма ли? Тъкмо да стана, усетих друго присъствие в стаята.
- Добре. Слизам. - мъжки глас.
Момчето тръгна към вратата. Леко разтворих очи. Какво по...? Тео? Господи! Как и защо? Щом излезе от стаята бързо се изправих. Огледах се и бях в непозната за мен стая. Слава богу си бях с дрехите. Но пък какво се притеснявам. Кой ще иска да направи, каквото и да било с мен? Жестока болка прониза главата ми. Станах от леглото и напуснах стаята. Боже стълбите ми се струваха като огромно препядствие. Усетх ръка на гърба си.
- Пияна ли си?
- Както виждаш, Джаксън. Главата адски ме боли. - оплаках се.
- Хайде да се прибираме. - помогна ми да сляза.Всеки беше заспал, където намери. Не видях повече Тео. Не исках и да го виждам. Не знам и какво ще бъде по математика. След около 30 минути път вече си бяхме в нас. Нямах търпение да вляза в банята. Да измия всичкия алкохол от тялото си. Водата се стичаше по тялото ми и ме караше да се чуствам спокойно. След тази сутрин само той ми е в главата. Не мога да осъзная даже случилото се. Щом го видя ще го питам. Приключих в банята. Излязох и се облякох като за вкъщи. Широк анорак и черен клин. Прибрах косата си в кок и слязох до кухнята да ям нещо.
DU LIEST GERADE
Последна надежда
RomantikЕдно момиче търпяло обиди през детския си живот и продължава и до ден днешен. Отлична в училище, любимка на всеки учител, без приятели, пренебрегната от собственото и семейство. - Защо продължаваш да го отричаш? И двамата знаем, че жадуваш за този м...