זאק- היי אני זאק אני בן 16, יש לי עיניים כחולות ואני בלונדיני אני בחור רגיל הולך למועדונים, מבריז מבית ספר לא מכין ש"ב מתחצף למורים ולהורים מטייל בלילות ומתחרמן מכוסיות.... טוב לא ממש מתחרמן כלומר כן כאילו אבל אממ טוב לא משנה!
מבקשים ממני להראות תמונה שלי נו טוביוקי- קוניצובה קוראים לי יוקי אם לא הבנתם אז קוניצובה זה שלום אוק? קיצר אני בן 16 ויש לי עיניים שחורות אבל ממש ושיער אדום כן צבעתי טוב? ולפני שבוע עברתי לישראל מיפן, יש לי אחות היא קטנה ממני בשנה והיא סקסית אחוש טוב מה אתם נבהלים? תמיד ידעתי שאני גיי אז אל תדאגו כפרות
מוניקה- היי אני מוניקה אבל כולם קוראים לי מון , לא יודעת למה פשוט אני יושנת הרבה ביום וחוגגת בלילה אני החברה הכי טובה של זאק וגם החברה הכי טובה של אנה משום מה זאק לא אוהב את אנה אבל היא מתה עליו ואני בטוחה שהוא יודע את זה וגם הרבה בנות ממש יפות רוצות להיות איתו למה הוא לא שם לב לאף אחד? אולי הוא הומו?! טוב זה לא אפשרי אני חושבת
, טוב אני בטח צריכה לספר משהו על עצמי אני בת 17 ויש לי עיניים ירוקות כחולות כאלה ואני ג'ינג'ית אממ נראה לי זהו..אנה- הייי אני אנה אני בת 15.5 יש לי עיניים אפורות ושיער שחור קצר, אני החברה הכי טוב של מון ואני קצת מאוהבת בזאק אבל כאילו אני לא יודעת איך להגיד לי את זה.... מון בטוחה שהוא יודע הכל אבל אם הוא יודע אז למה הוא לא אומר לי כלום? או שהוא בכוונה עושה את זה? כדי שיהיה לי רע? תכלס הרבה בנות מאוהבות בו אבל הוא לא שם לב לאף אחת הוא סתם מזדיין עם כולן...
מיקו- היוש אני מיקו)))) וכפי שיוקי סיפר לכם אני יפנית ועברתי לישראל מיפן ואני בת 15 יש לי שיער ורוד וקצת שחור ועיניים חומות חיחיחי תכלס אני נראת יותר גדולה ממה שאני נראת.. אוהבת לראות אנימה ולאונ.. אה כלומר לצייר בנים חמודים מאנימה זה בערך הכל)))))))^^
ניר- שלום קוראים לי ניר אין לי ממש מה לספר אני לא ממש מעניין כאילו אני בן 16.5 ואני הbff של זאק. יש לי שיער חום ועיניים חומות קיצר אני רגיל יס יס יס.... אממ אהה אני צריך לספר עוד? טובב אני חושב שמיקו היא כוסית אחוש היא ממש דומה לדמות אנימה אחת ולא אני לא מאוהב נשבע.
יורי- הי אני יורי ולא אני לא רוסי ההורים שלי סתם קראו לי ככה לא יודע למה טוב? יוקי צוחק על השם שלי הזין יודע למה הוא אני שואל אותו והוא כזה אה לא סתם סתם כאילו מה הוא רוצה מהחיים שלי?! אה טוב עזבו את יוקי נדבר עליי אני בן 17 אני בכיתה י' נשבע פשוט הלכתי לבצפר ב 7 אה ויש לי שיער שחור ועיניים דבש כאלה כןןן מה עוד? אממ אני אחד החברים הכי טובים של זאק ואני מאוהב הכלבה הזאת מון כע קורה למה אני קורה לה כלבה אתם שואלים? כי היא כזאת ואני מפגר התאהבתי בה עצוב אני יודע.... אה ואני יודע לנגן על פסנתר אולי אתם בטח חושבים איזה חנון אבל אצלנו הבנות מתחרמנות מזה לא יודע...
YOU ARE READING
שני גייז
Romanceסיפור על גייז גאוני נכון?( אני לא מנסה להעליב אף אחד נשבעת אין לי שום דבר נגד הלהטבים:) הסיפור מספר על ערס צעצוע שקוראים לו זאק, זאק הגאון החליט להבריז מיומו הראשון (טמבל נכון).. וללכת למועדון, במועדון הוא פגש יפני ששמו יוקי, הם זיינו זה לזה את השכל...