״אני סטרייט״

104 8 13
                                    

ישבתי על מיטתו של יוקי ושמעתי התראה מהטלפון שלי, הוצאתי את הטלפון וראיתי הודעה מהבאסטוש מוניקה.
מוניקה:איפה אתה ימיזדיין בתחת?
זאק:עצל יוכי יזונה בשכל מע הכפת לך בחלל
מוניקה: סתום תפה תלמד איך לכתוב קודם ואז תעשה פוזות יטמבל.
זאק: לחי זדייני מע רציט
מוניקה: יש ישיבה היום אצל יורי אמר לי לקרוא לך ומה אתה עושה בכלל אצל יוקי יחרמן מת
זאק: מי כרמן עני נרעה לך אומו? ולא עני לא בע
מוניקה: 😏
זאק: סטמי זונא
ככה נגמרה שיחתנו היפה, אם אתם לא מדברים ככה עם חברים שלכן אז אין לכם חברים #עובדות #דה בויז. הרגשתי מישהו יושב לידי וזה קרע לי את חוט המחשבה שחכתי על מה חשבתי סעמק, הסתובבתי לראות את יוקי לידי מסתכל לי בטלפון.
״מה אתה מתסכל לי בטלפון יסטוקר?״ שאלתי אותו ״דיאמ כמה שגיאות כתיב, כאילו עליתי לארץ ויש לי עברית יותר טובה ממך.״ אשכנזי מתנשא כאילו הוא לא אשכנזי אבל נותן לי וויב של אשכנזי בגלל ההתנשאות שלו. ״אני יודע איך לכתוב אני עושה את זה בכוונה וזה בכלל התיקון אוטומטי אשם.״ שפכתי עליו את כל התירוצים שהיו לי בראש, אני טוב בתירוצים, אבל באמת נעלבתי , והתביישתי? לא יודע מוזר בחיים לא התביישתי מהשגיאות כתיב כאילו לא אכפת לי אבל אני לא רוצה שהוא יחשוב שאני טמבל, מיליון מחשבות רצו במוחי. ״ברורררר.״ יוקי ענה לי בזמן שהוא חייך אליי מתאפק לא לצחוק, סעמק הוא חושב שאני מטומטם הרסתי את זה. ״אתה מסתלבט עליי?״ שאלתי בטון כועס מנסה לצאת מאיים. ״תירגע טיפש.״ הוא חיבק אותי עם יד אחת מגיעה לכתף השנייה שלי כאילו אתם יודעים כמו שמחבקים כשרואים סרט בדייט? בדיוק ככה, אפילו שאני לא בטוח שאתם יודעים בכלל יבתולי חיבוק אנכיגחחגגחחא
(זאק די אתה מבריח לי קוראים.)
מבקש את סליחתי מהכותבת והקוראים.
אז קיצר הדבר הזה עשה לי פרפרים בבטן הרגשתי בג׳ונגל, לא יכולתי להרים את מבטי אליו כי היינו קרובים יותר מידי, מה הדפוק הזה עושה???
״זהו אני רגוע הכל טוב.״ גמגמתי קצת ודיברתי בקול שקט? אני מרגיש מוזר ,הוא מוזר.
לחיי מתחילות להתחמם ואני חושב שאני מסמיק מקווה שהוא לא ישים לב ושזה לא בולט כל כך, הוא יתחיל לעשות פוזות כשהוא ידע שיש לו השפעה עליי.
״מה יש לך?״ הוא שואל משום מקום. ״מה יש לי?״ שאלתי בחזרה מפחד לדבר בקול רם, הקול שלי לא יציב מרגיש שחזרתי לגיל 13 כשהשתנה לי הקול.
״לא יודע, אתה שקט פתאום...״ הוא שם לב, אני מרגיש שהוא, מחייך חיוך מניאקי כזה.
הוא מתקרב לאוזן שלי ולוחש לי ״אולי אתה באמת הומו.״ אני מרגיש את הנשימות שלו על האוזן שלי, למה הוא צריך להתנהג ככה? כאילו תזיין אותי וזהו די עם הטיזינג🙄‼️😩💦
רגע נסחפתי קצת שחכתי שיש פה קוראים בני 12.
קמתי מהמיטה בשיא המהירות כמו סוניק וצעקתי ״אני סטרייט!״ לא בטוח כבר במאה אחוז במילים שלי, הסתכלתי עליו ואני רואה שהוא עוד דקה מתפקע מצחוק. ״אם אתה סטרייט אז למה אתה מתנהג ככה?״ הוא שאל אותי, ממש הומופובי מצידו לכל הומו יש התנהגות שונה, אני חושב שזה מאוד לא יפה הסטריאוטיפים האלה והאמרה שלו #מבוטל.
״אני מתנהג רגיל, לא יודע על מה אתה מדבר.״
הכחשה זה הדרך הכי טובה אני אומר לכם זה תמיד עוזר לי בחקירות עם המנייאקים האלה #acab.
״אם אתה אומר.״ אני רואה שהוא מתעייף ממני כבר, כמו שצריך אני קשה להשגה באסטי אם אתה רוצה את זה תעבוד בשביל זה.🙄🤚🏽
״תגיד איפה ההורים שלך?״ שיניתי נושא, חמה זה באמת מוזר איפה ההורים שלו מאוחר כבר.
״ההורים שלי עובדים עד מאוחר, הם מגיעים כשאני כבר ישן ואחותי ישנה אצל חברה שלה.״
״יש לך אחות?״ ״כן היא לומדת בבית ספר שלנו.״
התיישבתי על הכיסא, הייתה בינינו שתיקה מביכה, הוא פשוט ישב על המיטה והסתכל עליי, מביך.
״אתה רעב?״ הוא שבר את השתיקה. ״כן קצת.״
״מה אתה אוהב לאכול? אני אכין לך.״
״מטבוחה.״ הוא הסתכל עליי מבולבול ״זה אוכל מרוקאי.״ הסברתי לו. ״איך מכינים את זה?״ ״עזוב עדיף שתביא לי משהו שאתה יודע להכין, למה בחיים לא אכלתי אוכל יפני.״ ״סבבה.״
ירדנו למטבח, הוא הוציא מצרכים והתחיל להכין. ישבתי על השולחן והסתכלתי עליו, הוא היה כל כך מרוכז בבישול שהיה לי יותר קל להסתכל עליו יותר נכון על הגב שלו מבלי שהוא יציק לי על זה.
אחריי כמה דקות שהייתי מהופנט ממנו הוא הביא לי צלחת ובה ראיתי אטריות. ״מה זה?״ שאלתי אותו.
״קוראים לזה אודון, תטעם זה טעים.״ הוא התחיל לאכול, איזה מזל שהוא הביא לי מזלג למה עדיין אין לי את הסקילז האלה של לאכול עם מקלות.
טעמתי את האודון הזה וזה היה טעים רצח, מי ידע שליפנים יש אוכל כזה טעים.
התחלתי לאכול כמו חזיר. ״אני רואה שטעים לך.״
״מאוד.״ אמרתי לו והמשכתי לאכול מתרכז רק באוכל. סיימתי את האוכל ויוקי עדיין אכל. ״מקלות זה לא פרקטי, זה איטי לאכול איתם.״ אמרתי לו, הוא הרים אליי את מבטו מגחך. ״אולי.״ הוא המשיך לאכול וסיים אחרי דקה. הוא קם ולקח לי את הצלחת שוטף את שניהם, איזה ג׳נטלמן.
מילמלתי לו איזה תודה קטן מקווה שהוא לא שמע, אבל הוא שמע וענה לי בבבקשה לפחות הוא לא הציק לי על התודה הזאת.
פיהקתי, השעה הייתה 12 אני מת לישון.
״איפה אני הולך לישון?״ שאלתי. ״איתי.״ הוא אמר כאילו זה היה הדבר הכי מובן מאליו.
״כאילו באותה מיטה?״ שאלתי ״כן.״ הוא ענה לי בקצרה. מה זאת אומרת כן? מה זאת אומרת באותה מיטה? ואם אני מסריח? ואם אני בועט או מדבר מתוך שינה? ואם אני אשתין על עצמי? להיות קרוב אליו יותר מידי זה מפחיד נכנסתי לפאניקה. ״תיכנס להתקלח אני אביא לך בגדים.״ הוא פשוט אמר ועלה לחדר משאיר אותי במטבח, טוב לפחות הפחד שאני אהיה מסריח ירד. לקח לי זמן למצוא את השירותים אבל הצלחתי בסוף, נכנסתי להתקלח וכבר ראיתי בגדים שם, ראיתי שם פיג׳מה של מיקי מאוס, למה דווקא מיקי מאוס??? עם כל הכבוד אני מעדיף את מיני מאוס.
התקלחתי ולבשתי את הפיג׳מה שהוא הביא לי, נראתי כמו ילד קטן כי הפיג׳מה הייתה גדולה עליי, מאיפה הוא השיג בכלל פיג׳מה של מיקי מאוס למבוגרים?
נכנסתי לחדרו שוב מחפש אותו שעה אבל בסוף מוצא, יוקי שכב על המיטה עם הטלפון כשהוא אחריי מקלחת, הבנתי את זה בגלל השיער הרטוב, עכשיו הכרית תהיה רטובה😔
״אני לא ישן ליד הקיר תזוז.״ אמרתי לו. ״בית שלי, חוקים שלי.״ הוא אמר לי לא מסתכל עליי אפילו כאילו הטלפון שלו כזה מעניין וחשוב.
עליתי על המיטה שם עליי את השמיכה ומסתובב לקיר מסתכל עליו, אחלה קיר.
הרגשתי לחץ, היה מלחיץ לישון איתו עכשיו, אבל ידעתי שאפשרות כזאת תהיה לי רק פעם בחיים אז החלטתי לאזור אומץ.
שמעתי את יוקי זז במיטה ואז הרגשתי את הידיים שלו מחבקות אותי. ״אתה בסדר עם זה?״ הוא שאל. מילמלתי איזה כן קטן. הרגשתי אותו נצמד אליי, נראלי אני לא ארדם היום. ״לילה טוב זאק.״ שמעתי אותו אומר, אמרתי לו לילה טוב בחזרה.
הוא נרדם ממזמן בזמן שהייתי עסוק במחשבות שלי, התחלתי להיות יותר ויותר עייף והרגשתי שאני נרדם.
המסקנות שהיו לי מהמחשבות האלה הם שאני הומו.

שני גייז Where stories live. Discover now