Hiç Bi Bok Anlamıyorum

96 6 2
                                    

Gelen mesaj ile neye uğradığımı şaşırdım. Bu ne ya?

Bilinmeyen Numara: Ateşli geceler?

Mochi_pjm: Ne istiyorsun benden? Ve numaramı nerden buldun?

Bilinmeyen Numara: Hala rol yapıyorsun. Rol yapmayı kes artık!

Mochi_pjm: Sen neyden bahsediyorsun?

Bilinmeyen Numara: Diyorum ki; tuvalete gidip, tuvalet kapılarının arkalarına 'ARA BEBEĞİM ATEŞLİ GECELER YAŞAYALIM' yazman- ah pardon telefon numaranı da yazman, sonra buraya gelip rol yapmana gerek yok. Yemezler yani.

Cidden delireceğim. Hiç bir şey anlamıyoru- ah tabi ya Hoseok. Nasıl düşenemedim ki? Hoseok'u bulmalıyım. Acaba nerede?

**

Her yere baktım kantin, bahçe, sınıf nerede bu ya?! ...Tabi ya tuvalet. Kutsal(!)* mekanı. Tuvalete girer girmez bağırmaya başladım.

"Hoseok nerdesin?!"

Ses gelmeyince bütün kapıları çalmaya başladım. Hepsi boştu bir tanesi hariç. Kapıyı çaldım fakat içerden ses gelmedi. Açmaya çalıştım ama olmadı. İçeriden kilitlenmiş olmalı.

"Hoseok burda olduğunu biliyorum. Çık dışarı ve bana neler olduğunu anlat. Hiç bi bok anlamıyorum."

Birden kapıdan sesler gelmeye başladı ve Hoseok dışarı çıktı. Telefondaki mesajları Hoseok'a gösterdim.

"Artık her şeyi anlatacak mısın?"

"Pekala anlatacağım."






••••••••••

Kutsal yazdıktan sonra '*' yıldız koydum bikaaauss cidden bende tuvaleti çok severim dkendpx okulda teneffüste hep ordayımdır foekdpd Hoseok gibi tuvalet kapılarının arkalarına saçma şeyler yazmayı da severim pskdpdlx sizde seviiin flekflf

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NUM̶ARA +YoonMin+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin