18.bölüm

50 6 3
                                    

Yaklaşık 20 dakikadır denizi izliyordum çok üşümüştüm o yüzden otele doğru yürümeye başladım

.......................................

Otele varmıştım sonra aklıma js le kaldığım aklıma geldi bende çok takmadım zaten odada bi tane daha yatak vardı orda yatarım dedim hemde çok uykum gelmişti direk yukarı çıktım. Odaya girdim js odada yoktu. Ben diğer yatağa girdim ve uykuya daldım.

Jacob'dan

Odaya girdiğimde Joey yatıyordu Ne kadar tatlı olduğu aklıma geldi ama küstük bu yüzden onu öpemezdim hem yarın tur da başlıyordu bu yüzden alarm kurdum ve yattım.

Joey'den

Sabah kalktığımda alarmım çalıyordu onu kapattım ve etrafa bakındım js hazırlanıyordu bende kalktım.

Jacob:Günaydın

Joey:Günaydın

Jacob:15 dakikaya aşağıda ol Tony bizi almaya gelecek

Joey:Tamam

Tam bir gerizekalı gibi hissetmiştim kendimi sonra bende üstüme

Bunları giydim lip balm sürdüm ve aşağıya inmeye başladım sonra Joeyi gördüm "günaydın" dedi bende günaydın dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydim lip balm sürdüm ve aşağıya inmeye başladım sonra Joeyi gördüm "günaydın" dedi bende günaydın dedim. Konuşarak aşağıya inerken " Jacobla küsmüsünüz?"dedi bende " moralim bozukda sonra anlatsam" dedim o da Tamam anlamında başını salladı.

Aşağıya indik Js bizi bekliyordu. Ben arkaya oturdum Joey de yanıma oturdu js zaten önde oturuyordu. Bende kulaklığımı taktım ve "selfish" dinlemeye başladım. Zaten onla küstüm ama sesini duymak çok hoşuma gidiyordu o yüzden dinlemek istemiştim.

15 dakika sonra
Gelmiştik sonra Jacob yanıma gelip

Jacob:Artık bir karavanda kalıcaz akşam eşyalarımızı almamız lazım

Joey :Tamam,dedim ona sarılasım gelmişti neden bilmiyorum ama özlemiştim sanırım onu.

Sonra karavana girdik zaten yataklar küçücüktü birine çantamı koydum. Yataklar zaten ranza gibi olduğu için js hemen karşıma geçti. Joey de js in üstüne geçti. Sonra bizi tony geldi ve bizi çağırdı. Bizde yanına gittik. Buluşma yerine geldik ve fanlar gelmeye başladı sıra sıra.

En son bir fan geldi adı Alishaymış bana gelip "Jacobla çok yakışıyorsunuz " dedi bende teşekkürler dedim.Yine ben çok kötü olmuştum zaten bitmişti benim işim. Bende bir sandalyeye oturdum Js i izlemeye başladım gülüyordu onu mutluyken görmek çok hoşuma gidiyordu bende ona gülüyordum ama beni görmüyordu sonra bi an bana döndü ben hemen kafamı çevirdim. Hala moralim bozuktu buda mideme vurmuş olmalı ki çok ağrıyordu. Bende hemen tuvalete gittim ve kusmaya başladım hemde ağlamaya. Her şey çok üst üste gelmişti bende ağlıyordum.

Jacob dan

Benim de işim bitmişti. Joeye bakmaya gittim yoktu bende tuvalettedir belki diye oturmaya başladım.

Joey den

Kusmam bittikten sonra yine oturduğum yere gittim heryerim kötüydü sonra Tony i buldum ve yanında ağrı kesici varmı diye o da bir tane verdi. Yine oturduğum yere gittim sonra Zach Joey ve Jacob ı çağırdı ben showda yoktum o yüzden gitmeye başladım. Sonra arkamdan Biri geliyordu

?:Joey

Joey:Ne

Jacob:İyi misin?

Joey gülerek:Biraz kötüyüm ama karavana gidip dinlenicem sen git ve fanlarınla eğlen

Jacob:Tamam dedi ve bana sarıldı ve gitti

Sonunda onun kokusunu içime çekmiştim beni daha iyi yapmıştı. Karavana doğru yürümeye başladım

Falling For YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin