Sabah kalktığımda aşağıdan bir ses geliyordu "hadi Joey Kalk artık" kesin annemdir diye "Tamam " dedim ve odamdan çıktım aşağı baktığımda annem kahvaltıyı hazırlamış ve çıkıyordu " ben gidiyorum kızım akşam görüşürüz" bene el sallayarak "Tamam anne" dedim ve saate bakmak için yukarı çıktım. Odama girdim hemen telefonumu buldum ve saat 10.45 di "Oha lan" dedim aşağı indim ve hemen kahvaltı ettim. Sonra yukarı çıktım üstüme
Giydim lip balm sürdüm ve saate baktım. Saat 11.30du bende saçımı yaptım saçım çok kabarık olduğu için yapmak çok zor oluyordu.
Saçımı yaptım ve saate baktım saat 11.57 ydi bende hemen aşağı indim ve ayağıma converselerimi geçirdim sonra Jacob ın evine gittim.
Kapıyı çaldım içeriden bebek ağlaması sesleri geliyordu.
Dedim kesin bu bişey yapıyo. Sonra hemen kapıyı açtı bende içeri girdin.
Joey:Ne yaptın sen bu çocuğa?
Jacob:Sanırım altı pislendi
Joey:Adi ne?
Jacob:Steve
Bende hemen çocuğun olduğu yere gittim neredeyse 1m den bile koydu geliyordu bende "bez ıslak mendil ve pişik kremi geti çabuk" dedim ve hemen getirdi. Sonra Steve in altını değiştim.
Artık ağlamıyor gülüyordu bene gülmeyecek başladım ve sonra js bir çizgi film açtı. O da izlemeye başladı her komik sahne olduğunda gülüyordu bende gülüşüne gülüyordum. Bu gülüşmemiz bittikten sonra Steve e "hadi oyun oynayalım kuşum"dedim o da bunu anlamış olacak ki güldü sonra "tiammam" diye bişey dedi sonra ne oynayalım dedim oda "şaklambç"dedi sonra ben saklanmaya başladım js de bize bakıp gülüyordu sonra o da saymaya başladı. Ben hala saklanıyordum sonra js beni buldu. Yanıma geldi "senden çok iyi bir anne olur" . Dedi bende "biliyorum" dedim o da güldü. Sonra "bende oyun oynamak istiyorum seninle" dedi bende "ne oyunu Lan çocuk musun slak "dedim o da "Evet oyna Benimle" dedi. İyi fesat Lan bu öküzün dedim kendi kendime sonra beni iyice duvara dayadı ve öpmeye başladı. Bende karşılık verdim çok güzel öpüyordu. Tam ellerini tişörtümün içine sokacakken küçük bir ses bize "seni buldum!" Diye bağırdı sorma "aa siz çok ayıp şeyler yapıyorsunuz" dedi bende kıkırdadım sonra " seni yakalican kaçç" diye bağırdım ve oynamaya başladık.
3Saat sonra
Sonunda Steve gitmişti bende bir koltuğa oturdum sonra js bana "çok yorulduk ha " dedi bende göz devirerek "ne biz mi ben yoruldum Jacob sen diil" dedi sonra "gel biraz yatalım" dedi bende gittim yanına. Yukarı çıktık.
Tam yatağa yatacaktım ki Jacob beni kendine çekti ve"oyun oynamicaz mı?" Bende yatağa oturarak havamada değilim gibi bir hareket yaptım. O beni zorlamayı sevmediği için yanıma oturdu ve arkamdan sarıldı. Bir-kac dakika öyle kaldık.
Ben kalkıp jacob in pijamalarını üstüme geçirdim. Yatağa yattığımda jacob benim arkamdan sarılmıştı.
Öyle de uyuyakalmışım.Bellik nasilisniz bakem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falling For You
Teen FictionBu kitap Jacob Sartorius'a ve ona hayran olan bütün insanlara adanmıştır...