Mielott elmentem volna irtam gyorsan Schottnak Lora tanacsat megfogadva:
Me:hali.
Schott:hali. Mizu?
Me:semmi...beszelnunk kell.
Schott:ohoh
Me:mi az???
Schott:szakitani akarsz. Tegnap jottunk ossze. Te valami rekordra keszulsz???
Me:Igazabol nekem van baratom tehat csak akkor tudnék veled szakitani ha szakitanék Jamessel osszejonnék veled aztan szakitanék-magyaraztam SMSben.
Schott:Jo oke. Akkor irj es talizunk amikor csak akarsz.
Me:Rendben. De hol?
Schott:Nem tudom.
Me:Tudod mit? Csak gyere at hozzam.
Schott:Okes😉-megforgattam a szemem es elraktam a telom. Mikor a bejarati ajton levo tukorbe meglattam magam elfintorodtam igy atcsereltem a dzsekim farmer dzsekire. Lekaptam a fejemrol a napszeuvegem es kiloktem a lepcsohaz ajtajat. Igy a napsuteses utcara kerultem. Leintettem egy taxit es beszalltam. Elhadartam a cimet a sofőrnek es az ablak fele fordultam. Neztem a felhokarcolokat ahogy elsuhhanak mellettem. Mikor az ugynoksegre ertem kikeruktem a nagysort ami a meghallgatasra allt fel es a tag bejaron lehuzetam a kartyamat. A lifthez vezeto folyoson vegig kopogtam es fel mentem a 23.ra a legtetejere vagyis majdnem mert van egy teto kert a hazon. Leultem a varoban es nezegettem a falakon a kepeket az utolso harmon em is rajta voltam. Buszken meztem vegig az elodeimet es magamat. A merengésemet az igazgatono asszisztense szakitotta felbe.
-Miss. McAdams, bejohet-mosolygott ram Tanja majd bementrm a helyisegbe ahol egy nagy targyalo asztal helyezkedett el kozepen es ket ember ult a ket vegeben. Kezet fogtam mindkettovel. A ceg igazbgatojavam es az ugynokseg igazgatonojevel is akivel szoros kapcsolatot apoltam ugyanis o segitett New Yorkba jonnom. Az asztal kozepen ultem le es vartam hogy elem rakjak a szerzodest. Egy ugyved jelenleteben alairogattam a papirokat majd kezet fogtam a ceg vezerevel es az ugyvedemmel. Tehat ez is meg volt. Mindenkit elore engedtem es pezsgot bontottak a szerzodesre. Hatra maradtam egyedul es irtam egy SMSt Schottnak:
Me:hali. Vegeztem az ugynoksegen. Akkor feljossz hozzam?
Schott:jaja. 10 perc es ott vagyok.-elraktam a telom es leintettem egy taxit. Hazafele beugrottam egy bárba es vettem par sört. Aranyos volt a pultos mert 20 vagyok 2 honap es 21 leszek de kiadta a piat. Egy rekesz sorrel mentem fel a lakasomba es probaltam nem lerakni azokat nehogy az elott feligyák az osszeset mielott Schott ideér. Beértem es elorditottam magam:
-Hé! Mindenki! Konyha! Most!-
Mindenki kibattyogott a konyhaba Selt eszre se vettem pedig a kanapen ult.-najo. Lenne itt egy kis dolog. Szoval az van hogy Schott most kb barmelyik pillanatban megerkezhet szoval melltartok es bugyik fedésben vagy nem lathatoan legyenek. Es a nemiszerveitek is!
-Jesszus Brook nyugi nem vagyunk allatok-mondta Krish.
-Kilog jobb oldalon a melled-mutattam ra amit epp akkor vettem eszre. Mindenki odanezett.
-Hol?-nezett le a polojara Krish.
-Ott!-mutatott ra Lora.
-Igen tenyleg-szolalt meg Ana is.
-Hol???-nezte még mindig magat Krish.
-Ott!!!-allt fel Sel a kanaperol es arrebb huzta a polojat egy kicsit.
-Ooooh!-eszmelt fel Krish-ennek ilyen a fazonja.
-Villantos fazon?-kerdeztem felvont szemoldokkel.
-Aha!-nezett ram mintha ez egyertelmu lenne.
-Najo-elegeltem meg-csak legyetek normalisak!-mutogattam a kezemmel majd kopogtak-Najo nyugi van!-szoltam rajuk.
-Meg se szolaltunk-huzta fel a szemoldoket Lora egy nagy kanal nutellaval a szajjaban. Odaleptem es ajtot nyitottam. Schott megragadta a csipom es magahoz huzva hosszasan megcsokolt. A hatunk mogul egy halk Huuuu hallatszott de nem erdekelt mert minden porcikammal Schott forro csokjat elveztem. A nyaka kore fontam a kezem es beleturtam a hajaba.
-Najo-szalltam le a szajjarol-gyere be!-Schott bejebb lepett.
-Sziasztok!-intett egyett a lanyoknak akik tatott szajjal neztek Schott iranyaba es meg se mozdultak. A manoquen challenge-et Lora nutellas kanalanak hangja szakitotta felbe ahogy kiesett a szajabol. Arra mindenki fel figyelt. Alig fél percre aztan lassan visszaforditottak a fejuket Schottra.-Most mit csinaljak?-kerdezte mozdulatlanul.
-Ömmm....tudjatok mit?-ragadtam meg Schott karját-Mi inkabb bemennénk a szobamba-mondtam es magam utan huztam.
-Csak semmi rosszalkodas!!-kialtott utanunk Krish. Beloktem Schottot a szobamba es becsuktam az ajtot mogotte.
-Ez...sajnalom-fogtam a fejem.
-Semmi baj-nevetett-meglepodnel hanyan reagalnak igy ram-vigyorgott, mire csak megforgattam a szemem es leultem melle az agyra.
-Szoval akkor...-nezett le a cipojere es hosszas ideig azt bamulta.
-Mit akartam mondani?-mosolyogtam es probaltam a szemébe nézni.
CZYTASZ
What If...?
RomansEz a story Brooklyn Dravis-rol szol es egy sracrol Schott-rol nem arulok el tobbet mert egyszeruen kihagyhatatlan a story komolyan!!! Eskuszom nektek h lesz benne egy csavar ami az egeszet ugy megkutyulja hogy fuuuh. Na mind1 jo szorakozast hozza❤❤