|leniwy wieczór|

49 14 43
                                    

nominacja od wielokolorowa-
dziękuję ładnie

czym jest szczęście?

dla mnie szczęście to... coś stałego. nie chwilowe zadowolenie czy radość, tylko poczucie, że jest... naprawdę dobrze. tak dobrze, że nie myślimy o tym, że mogłoby być lepiej.
szczęście to nie przelotna emocja, lecz stan naszej duszy. jej wypełnienie.

ech, to nie ma sensu.
trudno mi zdefiniować szczęście.

jaki bohater książkowy/filmowy ma z tobą najwięcej wspólnego?

za mało obejrzałam filmów i za mało przeczytałam książek, żeby móc wybrać jakiegoś bohatera.
albo po prostu żaden nie jest mi wystarczająco bliski?

• jaka piosenka wg ciebie najbardziej oddaje współczesność?

chyba na razie nie spotkałam się z taką.

• na ile lat się czujesz?

chyba na tyle, ile mam. albo tak z... rok więcej?

• lubisz siebie?

oj... trudno mi na siebie spojrzeć obiektywnie. głównie zauważam swoje wady i rozpamiętuję jedynie porażki, sytuacje, w których postąpiłam niewłaściwie.
czy siebie lubię?
nie.

• jaka osoba z wattpada (jeśli takowej nie posiadasz może być z twojego otoczenia) cię inspiruje?

jest takich osób pełno, więc pewnie pominę z kilka...

pseudopoeta
tulipanik
rewolucyjka
riketsjoza
+ jeszcze bardzo mocno inspiruje mnie dawny „morfinista", który teraz czasami jest aktywny na koncie _rudzik

i jeśli chodzi wyłącznie o twórczość (bo osobiście bardzo mało/wcale Was nie znam), to:

heathnes
Brxxks

• wzorujesz się na kimś?

raczej nie.
a jeśli tak, to nieświadomie.

• ulubione ciasto?

jednego nie mam.

• jaki kolor cię charakteryzuje? uzasadnij.

myślę, że jest to bardzo brudny, blady niebieski. dlatego, że niby jest kolorem spokoju, miłym dla oczu, ale wpada w szarość, za którą większość ludzi nie przepada.
(szarość nudzi, wymywa radość, gasi uśmiechy)

• jakie masz zdanie na temat nękania w szkole?

nie do końca rozumiem motyw tego pytania, bo odpowiedź wydaje mi się oczywista. no, powinna być oczywista.

nękanie w szkole to prawdziwie okropna rzecz.
niektórym wydaje się, że to tylko drobne zaczepki i żartobliwe słowa, które nie zranią nikogo. niektórzy nie zdają sobie sprawy z tego, jak takie nękanie może na stałe odbić się na naszej psychice.
to, że, przykładowo, byliśmy nękani we wczesnym dzieciństwie, nie znaczy, że wraz z upływem czasu o wszystkim zapomnimy, wymażemy z pamięci.
czasem nawet jedno zdanie, jedno pobicie "dla zabawy", może zniszczyć nam życie.
to bagaż, który nosimy cały czas w głowie.
złe wspomnienia stają się naszą częścią, której chcielibyśmy się pozbyć, lecz nie możemy, bo bez niej nie byłoby teraźniejszych "nas".

• jaki jest twój talent?

gdy tak teraz czytam, co przed chwilą napisałam, to mogę stwierdzić, że posiadam talent do bezsensownego rozpisywania się.

mam jeszcze takie talenty:

- do psucia relacji miedzy mną a innymi ludźmi

- do prowadzenia nieumiejętnych rozmów

- do niedotrzymywania obietnic

i wiele, wiele innych.

• na jakim poziomie są wg ciebie twoje umiejętności pisarskie?

oj, na bardzo niskich. niziutkich.

• co myślisz o mnie?

nie znam cię prawie wcale, więc bardzo trudno mi stwierdzić, ale pamiętam, jakie były moje pierwsze skojarzenia związane z tobą:
wyraziste kolory, dużo cytrynowego, intensywnego zielonego i bordowego.

co oznacza, że widzę cię jako kogoś, kto chętnie poznaje nowych ludzi i otacza się ich dużą ilością, stara się utrzymać wizerunek optymistycznej i zawsze zadowolonej z życia, pełnej energii "hulajduszy", w rzeczywistości wcale nie będąc taką radosną i wypraną z negatywnych uczuć osobą.

🥀🌧💧

opisz, proszę
I' zachód słońca jako człowieka
II' niepewność jako krajobraz
III' załamanie psychiczne w formie pojedynczej sceny (takiej jak w filmie czy książce)
((czy ktokolwiek zrozumiał to polecenie? ech, jasne, że nie))

dla:
MiskaSal
rewolucyjka
pseudopoeta

i dla każdego, kto chce wykonać to zadanie.

spokojnej reszty dnia

pożegnanie w chłodną, zimową noc→nominacjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz