1.Bölüm Kulübede Yakınlaşma

332 16 9
                                    

Hazan yatağında oturmuş sinanın ona yaptıklarını düşünüyordu. Bir gün önce Sinan ve Hazan bir iş toplantısı için yemeğe gidiceklerdi ve bu toplantı çok önemliydi ve Hazan sunum yapacaktı adamlara egemen kozmetiği anlayacaktı. Hazırlandılar toplantıya bir saat kala...

Fazilet:"Kızım koş yetiş eceye sancı girdi galiba doğuracak hastaneye gidiyoruz koş yetiş."
Hazan:"Ne diyorsun anne hemen geliyorum hangi hastane... hemen geliyorum."
Sinan:"Ne oluyor hayatım?"
Hazan:"Aşkım benim hemen çıkmam lazım Ecenin sancısı varmış hastaneye gidiyorlar."
Sinan:Tamam git inşallah bir şey yoktur."
Hazan ofisten çıkar.
Nil:"Sinan bu toplantı çok önemli yalnız gidemezsin bende geliyim."
Sinan"İyi tamam gel."

Hazan bu sırada hastaneye geldi.
Hazan:"Anne ne oldu Ece iyimi?"
Fazilet:"İyi annem iyi sadece yalancı sancı girmiş senide işinden ettik kusura bakma."
Fazilet:"Önemli değil anne Ece iyi olsunda gerisi boş."

Hazan telefonunu çıkartıp sinanı aradı açmayınca bir kaç kez daha aradı.Sinan toplantıda olduğu için açamıyordu.Hazan ofisin asistanını aradı.
Hazan:"Dilara Sinan bey çıktımı?"
Dilara:"Evet Hazan hanım Nil hanımla beraber çıktılar."
Hazan"Nillemi?"😡😡

Akşam🌃🌛🌚
Fazilet kızlarıyla beraber eve gitti.
Hazan hala ısrarla sinanı arıyordu Sinana kızgındı Sinan hala telefonunu açmıyordu.

Sabah🌅🌞⛅
Kapı çalıyordu.Hazan hemen uyandı gitti kapıyı açtı gelen sinanıdı.
Sinan:"Neden telefonlarıma cevap vermiyorsun?"
Hazan:"Acaba neden o kadınla yemeğe gittiğin için olabilir belki bide bin kere aradım ama Sinan bey tenezzül edip açmak istemedi."
Sinan:"Hazan toplantının ortasındaydım nasıl açıyım bırak şimdi onu bunu gel konuşucaz."

Hazan:"Gelmiyorum hiç bir yere."
Sinan:"Öylemi o zaman benden günah gitti."

Sinan birdenbire hazanı kucağına aldı ve arabaya bindirdi.

Sinan onları yemyeşil bir ormana getirdi.Hazan şaşkına etrafa ve Sinana bakıyordu.
Sinan:"Hadi gel."
Küçük sevimli bir kulübe vardı.Sinan kapıyı açtı ve hazana önden buyur hareketini yaptı.Hazan gördükleri karşısında şok oldu her yer mum ve güllerle doluydu karşıdada kocaman romantik bir masa vardı.

Sinan"Aşkım herşey im benim senden başkasını gözüm görmüyor.Asla öyle bir şey yok ne Nil nede bir başkası bu kalp attığı sürece Hazan diye atıcak söz veriyorum sana."der ve yavaş yavaş hazana yaklaşır ikiside gözlerini kapatır ve büyük bir tutkuyla öpüşürler.
Hazan Sinan dan bir saniye ayrılır
Hazan:" Seni çok seviyorum Sinan."
Sinan:"Bende seni hayatım."

Ve gecenin sonunda ikisininde vücutları sımsıkı birbirlerine kenetlenmiş yatakta uyur vaziyetteydiler.









 Aşkın ?[Hazsin]? HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin