Sabah🌞🌝
Sinan yüzüne vuran güneşle birlikte gözlerini açtı ve yanında yatan masum sevdiği kadını seyretmeye başladı.Bir kaç dakika seyrettikten sonra banyoya girdi.Banyo yaptıktan sonra mutfağa indi ve mükemmel bir kahvaltı hazırladı ama Hazan hala uyanmamıştı.Sinan hazanın yanına geldi.
Sinan"Aşkım hadi uyan bak sana neler hazırladım."hazan gözünü açtı.
Hazan"Günaydın sevgilim."
Sinan"Kalk bakalım sana kahvaltı hazırladım."
Hazan"Tamam sen aşağı in bende hemen duş alıp gelicem."Sinan başıyla onayladı ve aşağı indi.Hazan hemen duşunu aldı ve kıyafetlerini giyip aşağı indi.Beraber kahvaltıya oturdular.
Hazan"Aşkım ellerine sağlık."
Sinan"Afiyet olsun sevgilim."dedi ve sinanın telefonu çaldı.
Dilara" Sinan bey ofise gelmeniz lazım dün görüştüğünüz ortaklar sözleşmenin detayını konuşmaya geldiler."
Sinan"Abim orda yokmu?"
Dilara"Yok efendim Yağız bey bugün çok önemli bir toplantıda."
Sinan"Hadi ya iyi tamam o zaman geliyoruz."dedi ve telefonu kapattı.
Hazan"Ne oldu aşkım?"
Sinan"Aşkım acilen ofise geçmemiz gerekiyor dün görüştüğümüz adamlarla bugün sözleşmenin detaylarını konuşucaz ya hiç gidesim yok ama seninle vakit geçirmek varken gel işle ilgilen olucak iş değil."
Hazan" Aşkım iş bu beklemez."
Sinan"Ama...
Hazan" Sinann hadi!"dedi ve beraber Kulübeden çıktılar.Ofis
Nil ise adamlarla konuşuyordu. Bu sırada hazan ve Sinan geldi. Masaya oturdular.
Oğuz" Hazan hanım dün neden gelmediniz?"
Hazan"Acil bir işim çıktı gelemedim ama Nil hanım sağolsun hemen benim yerime gelmiş zaten birilerinin yerine geçmekte birincisi hanfendi."
......................................................................
Bir saat sonra
Oğuz ve Burak beyin işi bitmişti gidiyorlardı Sinanda onlara kapıya kadar eşlik etti.Nil" Umarım dün benim yüzümden kavga etmemişsinizdir."
Hazan"Kendini o kadar önemseme çünkü sen bizi kavga ettirecek kadar önemli biri değilsin."Bu sırada Sinan kapıdan Nil ve hazanı dinliyordu.Hazan" Ne yapmaya çalıştığını gayet iyi görüyorum ama şunu unutma Sinan Benim bende senin bu ucuz numaralarına pabuç bırakacak göz yok bu saçma oyunlarının bizi ayıracağını düşünüyorsan yanılıyorsun aksine biz birbirimize daha çok bağlanıyoruz."
Sinan"Sevgilim artık burda işimiz bitti çıkabiliriz."dedi ve hazanda sinanın elinden tuttu ofisten beraber çıktılar.Sinan dışarıda istemsizce gülüyordu.
Hazan" Ne oldu Sinan komik olan ne?
Sinan"Çok aşkım hoşuma gitti ne güzel sahip çıkıyorsun sen sevgiline."
Hazan"E herhalde yani." ofisten çıkıp hazanın evine gittiler.
Akşam🌚🌉
Sinan hazanın evindeydi.
Hazan"Sinan ben bi kahve yapıyım beraber içelim."dedi Sinanda başıyla onayladı.Hazan kahveyi hazırladı ve içeriye geldi,kahveyi Sinana verdi ve beraber içmeye başladılar."Saat artık geç olmuştu.
Sinan" Ben artık gidiyim aşkım."
Hazan"Sen bilirsin."dedi.Sinan eve gitmek için ayağa kalktı cebini kontrol ettiğinde anahtar orda yoktu sonra anahtarını ofiste unuttuğu aklına geldi.
Sinan"Hazan ben anahtarlarımı ofiste unuttum."
Hazan"Tamam sevgilim sorun yok bu gece bende kal."dedi ve Sinanda kabul etti.
...................................................................... Hazan" Filim izleyelimmi sevgilim?"Sinan"Tamam izleyelim ama romantik film izleyelim."
Hazan"Hayır komedi izleyelim."
Sinan" Tamam o zaman romantik komedi izleyelim."dedi ve hazanda başıyla onayladı. Hazan bu sırada mutfağa gidip patlamış mısır patlattı.
Sinanda filmi açtı ve beraber kanepeye oturup film seyretmeye başladılar... Hazan filmin sonuna doğru uykusu geldiği için başını sinanın omzuna koyup uykuya daldı.
Sinan hazanın uyuduğunu fark edince hazanı yavaşça kanepeye yatırdı ve filmi kapattı sonrada hazanı yatağına taşıdı. Kendiside hazanın yanına yattı ve üstlerini yorganla örttü hazanın başına minik bir öpücük bıraktıktan sonra sımsıkı sarıldı ve çok geçmeden uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın ?[Hazsin]? Hali
FanfictionFazilet hanım ve kızları dizisini ilk bölümden beri izliyorum ve sonuna kadar Hazsin çiftini destekliyorum.