״איזו משימת כתיבה מבאסת,״ ג׳ו אמרה לנל. הן היו בדרך הביתה, בסוף יום לימודים רגיל. הן הלכו כמה שיותר מהר, כדי שלא יירד עליהן גשם.
״מה? על מה את מדברת?״ שאלה נל באי הבנה.
״על המשימת כתיבה שקיבלנו ב-״ ג׳ו עצרה, ״רגע, לא היית בשיעור הראשון?״
״לא,״ נל הנידה את ראשה לשלילה, ״הגעתי בשיעור השני כי התעכבנו בפקקים.״
״אה, מוזר.״ ג׳ו אמרה לה, ״חשבתי שהיית.״
״לא נורא.״ נל ענתה והן חצו את הכביש. ״נו, אז על מה הייתה המשימה?״ היא שאלה כעבור רגע ועצרה ליד ספסל.
״לכתוב על מה שרוצים... הבעיה שאני לא יודעת על מה לכתוב.״ ג׳ו ענתה וחיכתה לנל, שהוציאה מהתיק את כובע הצמר שלה.
״אז נעשה את משימת הכתיבה ביחד.״ נל אמרה לה, תוך כדי שסגרה את התיק.
״אוקיי,״ ג׳ו חשבה לעצמה כמה דקות. כשהן כמעט הגיעו לבית של נל, היא שאלה אותה, ״אולי נכתוב על ספר אהוב?״
״כן! רעיון מעולה.״ נל אמרה והסתכלה אל השמיים האפורים במבט מהורהר, ״אז בואי נתקדם, כדי שלא יירד עלינו גש-״
טיפות גשם החלו לרדת.
בהתחלה נל וג׳ו כמעט לא הרגישו אותן, אך כעבור כמה שניות, הגשם ירד בלי הפסקה.
״נו, באמת.״
״אני לא מאמינה שרק דיברתי וכבר התחיל לרדת גשם,״ רטנה נל, ״מה עכשיו?״
״בואי נרוץ!״
והן רצו, למרות שהן היו במרחק של חצי דקה מהבית.
כשהן נכנסו, הן תלו את המעילים שלהן והתקדמו לכיוון המדרגות.
״בינתיים את יכולה לעלות, אני כבר באה.״ אמרה נל, כי היא חשבה על רעיון.
״טוב,״ ג׳ו ענתה לה מהמדרגות, ״אני ממשיכה לקרוא את הספר ההוא שהתחלתי בפעם הקודמת.״
״אין בעיה.״ נל אישרה והתקדמה למטבח.
היא הכינה שוקו ומזגה לספלים, לקחה מהארון הקטן שקית מרשמלו ועלתה לחדר, תוך כדי שהחזיקה את השקית מתחת ליד ימין וקיוותה שלא תפיל משהו.
מזל שהדלת פתוחה, היא חשבה לעצמה כשהגיעה לחדר וראתה את ג׳ו יושבת על אחד הפופים שלה וקוראת ספר.
״היי, ג׳ו! תעזרי לי רגע עם המרשמלו.״ נל קראה אליה.
ג׳ו הניחה סימנייה בתוך הספר וקמה מהפוף כדי לעזור לנל.
״איפה לשים אותה?״ שאלה ג׳ו, כשלקחה מנל את שקית המרשמלו.
״בשולחן הקטן ליד הפופים.״ נל ענתה, תוך כדי שהניחה שם את כוסות השוקו ופנתה כדי לסגור את החלון.
כשהסתובבה בחזרה, ג׳ו בדיוק ישבה בחזרה על הפוף וראתה את הכוסות.
״הכנת שוקו?״ ג׳ו שאלה כשנל חזרה.
״כן,״ נל אמרה, ״כי דבר כזה יום חורף בלי שוקו.״
״צודקת.״ ג׳ו הסכימה איתה.
---
מקווה שתאהבו את הפרק, מוזמנים להגיב אם תרצו.
הפרק הבא יעלה בעוד שלושה ימים ♡
YOU ARE READING
Nell's Diary | היומן של נל
Short Story״אני זוכרת רגעים יפים שכואבים עכשיו, כי אי אפשר להחזיר אותם לאחור, אלא רק להיזכר בהם.״ --- נל מנסה לתקן את הטעויות מהעבר ולהתחיל את השנה שוב, מהתחלה. אבל זה לא פשוט; היא עוברת למקום חדש עם שינויים כל כך רבים. ולמרות זאת, היא חושבת שלא תצליח להשתלב. ...