Kapitola desátá

89 2 0
                                    

Zvoní! Konečně konec vyučování. Zbalila jsem si tedy věci a šla ke skříňkam, kde jsem měla čekat na Emrého. Došla jsem ke skříňce a odemkla ji, v tom se mi naskytl pohled na tu neznámou blondýnku. Viděla jsem ji, jak se oblizuje s Palem, a tak mi bylo hned jasné, že patří k nim do 'smečky' řekněme. Najedou mi někdo přikryl rucemy oči a já se dost lekla. Otočila jsem se a přede mnou stál vysmátý černovlasý kluk.
"Tohle mi už nikdy nedělej. Polekala jsem se." řekla jsem a objala ho. On mi obmotal ruce kolem pasu a tak jsme tam stáli asi pět minut a pak, když sme se odtáhli uviděla jsem jak na nás divně kouká školník. Jeho pronikavé oči ho prozradili. Byl to jeden z nás, ale nebyl od nás.
"Emré? Školník na nás divně kouká" řekla jsem s nejistotou v hlase.
"Eh.. Co?... Školník?!"  řekl a přitáhl si mě k sobě a věnoval mi zmrzlí polibek.
"Ehm.. Proč? A když už, tak proč tak zmrzlá pusa?"
"No víš, nechci se s ním vidět.... Hele.. A teď mi řekni co se stalo."  vše jsem mu řekla a pak mě odvezl domů.

Je kolem sedmé večer a Emré by tu každou chvíli měl být. Domem se ozval hlasitý zvonek a já seběhla dolů a otevřela. Vrhla jsem se mu do náruče a jeli jsme do lesa. Auto jsme nechali tak kde minule a šli do lesa.

Tak a je tu nová kapitolka. Užijte si ji. Maky❤

Poslední úplněk [Opravuje se]Kde žijí příběhy. Začni objevovat