Tortuga , un loc linistit pe o insula frumoasă şi bogată .Toti oamenii de acolo traiesc in pace si liniste !
OARE ?
- AAAH ! Pirati !!!
- Unde ...?,întreabă Jack Sparrow .
* Se uita speriat imprejur*Unde ...unde ca nu ii vad !
- Stai ...Tu nu esti cumva ...
-Da eu sânt ! Si acum nu te mai holba la mine ca un ....*isi pune mana si isi mangaie barba gandindu-se* Ehh las-o balta si da-mi o sticla de vin !
- Nu cumva vrei rom ?
- Ba da ... e buna si asta !
- Ok ? Asteapta aci ca sa aduc sticla !
-Eu n-am timp de aşteptat pantru ca ma asteapta echipajul cu corabia !
- Care corabie ? Dar care care echipaj ?
-Acela*arata spre un loc lipsa *...Oww*se intoarce confuz * Dar romul meu ?
- Ah a da ! Acum ! *Fuge dupa rom*
Inorcandu-se spre rom vanzatorul se gandeste:,,Acel pirat....echipaj...corabie...e Jack Sparrow.Sau nu.Nu are cum"
*Intorcandu-se, ii da romul si vrea sa-l intrebe*
-Uite romul...Hei nu cumva es...
-Da mersi pentru rom ! Acum daca ma scuzi trebuie sa plec dupa echipajul meu prierdut pe undeva cu corabia mea "Perla Neagra"*Pleaca*
- Stai nu cumva esti Jack Sparrow ?
*Jack se opreste si se intoarce la el *
- Da m-ai prins ! Sunt eu renumitul Capitan Jack Sparrow !
-Stai!Doar Jack Sparrow!Nu exista capitan fara echipaj!Hahahaaa!
-Oameni nenorociti!*spune si se intoarce spre iesire si pleaca*
Jack cu sticla de rom in mana se indreapta spre plaja spunand:
-Ce oameni!Chiar nu ma recunosc?Inapoiati!
Ajungand pe plaja se opreste si se aseaza pe o piatra.Privind la mare isi aduce aminte de tot ce a facut pana acum.
-Angelaaa!Am lasat.o insarcinata pe o insula!Hmm...Am o idee.Jack Sparrow se intoarce!Merg imi caut echipajul si merg pe insula pe care am lasat.o pe Angela ca sa imi vad fiica.Si...dupa o sa merg din nou la fantana tineretii...Da!
Spunand acestea arunca sticla in mare punand in ea o scrisoare si pleca.
Intre timp ,Salazar,cucerise marea .
-Staaaatiii!*striga Salazar*E o sticla acolo pe mare!Ridicati-o acuuum!
Echipajul tresarii si se dusera repede dupa sticla.
-Capitanee!E ceva in sticla!
-Stiu si eu prostilor!Acum .Da-mi-o.
Spunand acestea lua sticla si o deschise.
-Inelul lui Jack Sparrow si o hartie !
- Ce scrie in ea capitane ?
*Citeste biletul *
- Nu pot sa cred .
-Ce scrie?...VA URMA...
Sper ca va place primul capitol ! Eu cu o amica de a mea ne- am chinuit foarte mult ca sa facem capitolul !
Daca va placut maine vom mai face episodul al doilea !
:))))))))
CITEȘTI
Piratii din Caraibe:Gasirea Jessicai
FanfictionJack isi gaseste fiica pierduta de mult timp .In rest va las pe voi sa aflati ce se intampla...