Capitolul 3 Perla Neagra

51 4 0
                                    

       Barca dupa ce a fost aruncata in apa s-a marit pana s-a transformat in Perla Neagra ce a fost !
- Si acum capitane ? Ce facem ?
- Mergem in primul rand dupa  Angelica pe insula unde am   lasat-o insarcinata si in al doilea rand mergem la fantana timeretii ! Pentru ca cine nu ar vrea sa fie tanar !!
Ei s-au suit in barca unde Jack s-a dus fix la carma unde, si-a scos busola si s-a uitat gandindu-se "unde e Angelica ?,, iar busola i-a indicat Estul ...
  - Capitane ? Incotro atunci ?
  - Spre Est !
  - Ok capitane !! Ma puturosilor  scularea si duceti corabia asta spre Est !
    Toata lumea se apuca de treaba dupa cum spuse Jack.
*dupa o saptamana*
PE CORABIA LUI SALAZAR
-O corabieee!!!Nu pot sa cred!Perla Neagra!Da nu il vad pe Jack!
*se aude un strigat*
-Capitan Jack Sparrow!Hahahah!
-Jackkkkkk Sparroooooooooow!
Dupa aruncase Jack o piatra in apa care facu.se un fel de ceata si Jack pleca cu corabia.
-Off...iar vicleniile lui Jack.Dar stai!Cred ca stiu unde merge!
-Unde ?
-Spre fantana tineretii...
-Interesant...De ce oare?
-Nu stiu ...dar o sa vedem
*INTRE TIMP PE BARCA LUI JACK SPARROW*
-Am scapat si de data asta!spuse Marty.
-Da...acum hai cu viteza inainte.
Dupa un timp se vazu o insula
-Cred ca acolo.Sa mergem spre insula aceea!
-Bineee!
Dupa cateva ore ajunsera pe insula.
-Cred ca stiu unde e ...voi ramaneti aici .Daca o sa am nevoie de ceva priviti in sus.O sa se vada un J.
In timp ce merse Jack se gandea.*Oare ce mai face?Dar copilul meu?Off...sper sa aiba rom !
   Dupa un timp lung de mers Jack zareste o cabanuta din paie si lemn si zambeste usurat .
El se duce acolo si bate la usa ! *un moment de liniste *


VA URMA

De acum e vacanta...si o sa postez mai greu ...dar o sa incerc

Piratii din Caraibe:Gasirea JessicaiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum