bab 12:celaru

22 6 10
                                    


Selepas mereka berdua selesai makan malam bersama.. Hadi menghantar aisyah pulang ke rumah ayu..

Sampai saja di depan pintu..

"haaaa.. Princess kita da baleyy"kata ayu
"celamat... Pengantin balu cemoga ke anak cucu"nyanyi amirah.

"ape korang meroyan ni ha budaks"kata aisyah sambil menepok dahi ayu yg luash yitu (hoho sorry yuuu)

"camne tadi.. Okay x kuar ngan dia...abis la syuda perang dunia ketiga yee"kata amirah sambil tersengih(๑ ิټ ิ).

"boleh laa... X de bende yg jadi kat sana... Batang idong ip pon x nampak(masih ingat itik pemes).. Kata aisyah.

"korang dh makan blom?"tanye aisyah...
"dah weyy... Nasi ayam tu abish au aq makan 2 sbb aq laparrrr.. "kata amirah.

"ish yelah.. Tamak nye budak.. "kata aisyah..

"wey citer la ape je yg korang buat kat sana tu"kata ayu shambil muka(๑ ิټ ิ)HAHHA.
"makan minum borak balik"kata aisyah sambil menyiapkan diri untuk tido.

"kau ni mendo la.... X kan dia x ajak kuar lagi ke ape ke"tanya amirah. "x de pulak dia cakap"kata aisyah.. "kalau cmtu aq jela kuar ngan hadi tu... Boleh(๑ ิټ ิ)".Kata ayuu.

"eih kauuu.. Syukati kamu laa"kata aisyah sambil tergelak.

Selesai sahaje aisyah mandii....

"ALAMAK WEYY..."jerit aisyah satu lorong dengar kehkehkeh.

"ape kau ni syah.. Terjerit malam ii ni.. X malu ke jiran dengar.. "kata ayu.

"Ni ha weyy tengok ni"kata aisyah sambil menunjukkan skrin telefonnya tepat ke muka ayu.

Ternyata..terdapat 1 mesej yg tertulish..

Kau ingat aq x nampak ke kau kuar ngan sape tadi ha... X malu ke amik laki orang... Memang la kau ni haih... X de laki lain ke nk amik.. Pk la otak letak mana.. Kat bontot?...

"ya allah...siapa ni aisyah.. "tanye ayu.
"si ip la hadeh... Dia ni x abish ii cari pasal.. X paham la aq.. Padahal hadi x suka dia pon.. Dia yg over.. "balas aisyah sambil mencampakkan henfonnya ke atas katil..

"Alolololo nape muka merah ii ni peluh ii ni... Haa...nak cendol.. "rupanya amirah sedang mengigau sorang diri... Bende tah yg dia mimpikan.

"ape la mirah ni hahha"kata ayu..
"orang tengah broken..boleh plak dia ngigau hahah.. Kata aisyah sambil tersenyum.

Nanti aq cambung babai

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love In The DarknessWhere stories live. Discover now