bab 7:terjumpa semula

72 14 11
                                    


Beberapa bulan kemudian,"queck queck queck? "dalam bahasa manusianya, "mana hadi ni dh berbulan x pujuk aq 😥?). Si itik mengambil keputusan untuk jalan ii di bandar seketika.

Selepas turun dari grab, si itik membayar 21 ringgit pada driver tersebut.Si itik berjalan ii kat ioi mall.tiba tiba..

"awak, tu bukan itik yang perasan jadi crush awak ke? "kata si itik pemes. "ha mana? "kata hadi. "tu la buta kau x nampak ke? "tunjuk si ip(itik pemes). Hadi berlari ke arah itik yang perasan tersebut dan meninggalkan si ip.

Semasa berlari, hadi terdengar suara dimana"woi,kau x nampak jalan ke ha?"
Rupa ii nya hadi terlanggar seorang yang tidak dikenalinya.

"eh sorry ye cik, saya x perasan"kata hadi. Kemudian dia terus berlari ke arah itik perasan tadi dan tiba ii....

"awak...awak x ingat saya dah ke?" terdengar suara dtg ke arah itik perasan tersebut. "ye saya ingat... Awak hadi yang cp ngan ip tu kan"(bercakap sambil memuncungkan paruhnya.

"awak.. Awak marah kat saya ke pasal aritu"kata hadi ke itik perasan tersebut. "saya x marah la... Tapi saya marah sangat ii kat awak"kata si itik perasan tersebut.

"jom la kita makan, saya belanja... Nanti saya citer pasal aritu... "kata hadi "okaay boleh lah..."kata itik dengan perasannye

Ramai tanya mana seramnye...sabar nanti dia keluar... Itik dengan si angsa ni orang tau.. Saje bubuh nama haiwan...lagi ii si itik perasan tu.. Bab 8 next

Love In The DarknessWhere stories live. Discover now