3.kapitola

97 10 0
                                    


Po snídani jsem šla na slíbenou schůzy. Trvalo docela dlouho než jsme přemluvili legii aby přišla sem dolů, ale to oni nabídli mír. Šla jsem po temné chodbě a stráže okolo dveří mě zdravili typickým pozdravem. Kývla jsem na ně že mají povolení k pohovu a vešla jsem do dveří, které mi otevřeli a následně po mém vstupu zavřeli. Ocitla jsem se v obrovské tmavé místnosti osvícenou svíčkami. Protože tu nebyli okna .. je to logický , když jsme byli v podzemí.
,, Omlouvám se za spoždění" řekla jsem svým hlasem bez citů a připažila jsem na pozdrav Alfě s Betou. Oba kývli na pohov a já jsem si sedla na svoje místo na pravo Alfy. Dívala jsem se na legii ale tváře měli přikryté stínem. ,, Tak abychom začli .. jsme tady kvůli sjednání míru mezi legii a Masaru. " řekl muž na druhé straně, který právě vylezl ze stínů. Vysoký a blonďatý muž se na nás tři netrpělivě podíval. Upřímně jsem byla ráda že jednáme příměří. Ikdyž můj názor tady nikoho nezajímal. Gama je tady jenom kdyby se věci zvrtli a my bychom začali bojovat. Gama tady nikdy nebyla na rozhodování .. je to jenom loutka, kterou ti dva přede mnou ovládají. Myslí si, že o tom nemám ani tušení, ale mýlí se .. jen to neřeším. Spozornila jsem , jelikož mě vyrušil hlas alfy s vlčí maskou. ,, Kapitáne Erwine.." .. ostatní zbystřili.. podle tepla, která jejich těla vydávala jich tam bylo tak šest .. jedno tělo bylo obzvlášť chladné .. nevydávalo skoro žádné teplo. ,, Víme, že vás naštvala minulá potyčka mezi našemi vojáky a vaší legií. Problém je v tom, že tuto neschodu vyvolali vaši vojáci, když se nám pletli do cesty. Prací Masaru je držet titány mimo město za hradbami .. vaší prací je se o ně postarat až když jsou ve městě. Nemůžem za to, že váš voják zemřel .. prostě se pletl tam kam neměl,, jedno z těl se pohlo .. respektive muž, který právě zatl ruku v pěst byl naštvaný a to hodně. Všechna krev se v něm doslova vařila .. ,,titán" usmála jsem se pro sebe. Uklidnila ho až ženská ruka, která se ocitla u něho na rameni. ,, Pletete se" .. začal opět mluvit kapitán legie ,, náš muž byl napaden vašemi vojáky bezdůvoně". Měl sice masku, ale i tak jsem mohla cítit jak alfa zatnul zuby. ,, Ale to není téma dnešního setkání že" ? Alfa se pousmál ..to není dobré, řekla jsem si pro sebe. ,,Ano, máte pravdu" .. zvedl se ze židle ,, váš návrh o příměří mezi Legií a Masaru.. se zamítá".
Nechápavě a hlavně překvapivě jsem na Alfu vykulila oči. Ne jenom já .. dokonce i Beta a všichni z legie. ,, Ale pane to.. to je nemožný co řeknem vojákům" ? Řekl tiše Beta, který se stejně jako já a jako všichni ostatní vojáci konečně těšili na mír. ,, Nebudu to řešit tady.. prostě jsem si to rozmyslel" .. řekl Alfa jen tak.. jakoby před pár dny radostně neoznamoval lidem, že už konečně bude mír. Zvedli jsme se ze židle připraveni k odhodu. Najednou se nám ale připletl do cesty jeden .. kluk ? Vážně přivedli na takhle důležité setkání malýho kluka ? .. není sám ze stínů se objevila černovlasá dívka s ještě jedním malým blonďákem. ,, Vy idioti" ! Podivila jsem se .. ,, Co si to dovoluješ"? řekl Beta s klidným ale přesto naštvaným hlasem. ,,Erene" zavolala černovlasá dívka na hnědovlasého kluka před námi. ,,Aha takže takhle se jmenuje ten titán" usmál se Alfa. ,,Taky sis toho všimla.. že " ?
Podíval se na mě .. lehce jsem kývla na znamení souhlasu. ,,Neměl by jsi se nám stavit do cesty Titáne" ! Začal vyhrožovat Beta. Měl pravdu ..ten kluk neví co dělá. ,,Drž hubu kreténe ! .. vy .. vy ani nemáte ponětí jaké to je vidět umírat milovaného člověka přímo před očima" !! Naštval mě Alfa to viděl a cítil, nebylo to těžké poznat. Uklidnila jsem se a tichým hlasem jsem řekla .. ,,kliď se mi z cesty, nebo tě zabiju" to už ale ze stínů ozval hlas, který mě i přes mojí odvahu zamrazil na zádech. ,, Erene .. uklidni se" ten muž se ani nehl. Abych pravdu řekla docela mě to znervozňovalo .. přece jenom když nevíte jakou tvář má ten, který k vám mluví. Já mám co říkat. Jedno ale můžu říct stoprocentně .. jeho hlas mi naháněl strach ale zároveň mě strašně uklidňoval. Všichni zbystřili, když se muž ve stínu znovu ozval ,,Když nechtějí uzavřít příměří je to jejich věc.. jen vás upozorňuju, že příště se legie nebude držet v zádu, ale rovnou zaútočí". Dobře teď už mi naháněl celkem hrůzu. Eren a ostatní se otočili s tím, že odejdou se slovy ,, děkuju, desátníku" které říkal kapitán Erwin. Najednou se ale ozval zase Alfa ,,chlapče neměl by jsi být tak agresivní .. je možné že kvůli tomu příjdeš o milované, které ti zbývají.. a to je přesně tvoje slabina". To asi trochu přehnal jelikož se Eren otočil a zaútočil na Alfu. Teplo se mu začalo schromažďovat v těle. Chtěl se proměnit. Od toho jsem tady ale byla já a postavila jsem se mu do cesty právě včas když navázal oční kontakt se smaragdovým pohledem.

ResurrectionKde žijí příběhy. Začni objevovat