Deprese všude kolem

61 10 17
                                    

No, jak lidi někteří víte, moc dobřé vím co to taková deprese je. Ale ano, všiml jsem si poslední dobou, že lidi radši řeknou že mají depku, aby si jich někdo všímal, než aby šli, a třeba se s někým, bavily, hodně lidí si tímto získává pozornost... No, lidi když vidím všechny ty komentáře jak se lidí řežou a jak se mají na tom nejhůř, je mi blbě, ... A ne malá většina z nich, ani nechce pomoct, a vždy si radši vymyslí proč to nejde. Což mě zaráží taky, vemte si případ kdy někomu nabídnete pomoct, ale on jí odmítne, a ani nějak nezdůvodní proč, i když píše že je na tom Hrozně špatně a že nemá žádné kamarády, radši vás prostě odmítne... Protože wattpad kamarádi asi nic nejsou, ale já beru wattpad jako moji nejbližší rodinu, je mi v podstatě jedno, jestli si s někým pokecám v reálu, nebo přes telefon. Protože když vám za pozornost, vážně chybí, berete všechno... Dále tu jsou lidi, co píšou jak jsou na tom fakt hrozně protože jim tady na wattpadu lidí nadávájí, a tak prostě radši odejdou a udělají ze sebe chudinku, ale to je jako zemřít protože mě někdo nemiluje, nebo jiné kraviny... Úplně stejně utečete od problémů, i když lidi jsou připraveny vám pomoct, ale vy máte neustále nutkání tvrdit že to stejně nemá cenu... Neberte tento článek jako hejt netýká se to vždy všech případů a všech lidí... Nemyslím to konkrétně...

No, pak jsou tu lidi, kteří chtějí pomoct, stačí jim říct pár slov a jsou zase hned jen tak z ničeho nic šťastný, je takto vážně taky nefunguje, to deprese není... Deprese se větrnou opakuje, nemusí se stát ani nic špatného a vy prostě cítíte hrozný smutek, bezmoc.. atd asi si to dokážete představit...
Rozhodně tu nebudu vypisovat všechno, ale proč neřeknete pravdu, protože tohle deprese není a spoustu lidí se kvůli vám zbytečně trapí... Jo, každý může věci nézt jinak, ale to že jste den smutný jednou za uherský rok protože vám kamarádka řekla něco ošklivého není deprese.. to se vám vážně omlouvám, ale je poznat když je to deprese a kdy ne..

Tagy, informace, rpgKde žijí příběhy. Začni objevovat