Bella și Reneesme s-au dus la vânătoare . Însă, ele nu știau ca erau urmărite. Familia Cullen nu a dat importanta amenințării celor doi frați, Vladimir și Stefan.Au așteptat momentul la depărtare, astfel încât Edward sa nu le poată citi gândurile. Aveau un plan malefic de ai face rău familiei Cullen. Aveau nevoie doar de Bella și Reneesme singure, undeva mai departe de ceilalți. Voiau sa le însceneze moartea celor doua ca Edward sa moara , apoi ca fetele sa moara de inima rea.
-Mamă, as vrea sa beau sânge de urs,spuse Reneesme. Haide mai sus !
-Nu ar trebui sa ne îndepărtăm atâta! răspunde Bella.
-Nu ni se poate întâmpla nimic!
-Dacă îți dorești tu.......
Cele doua se aventurara .Erau în apropierea vârfului. Făcură un popas pentru a admira priveliștea.De acolo se vedea și cascada.
-Ce frumos !spuse Reneesme.
-Ai grija sa nu cazi !Încă nu te controlezi prea bine !
-Ba da !Dacă sunt atenta nu se întâmplă nimic!
Se auziră pași apropiindu-se.
-Reneesme, cineva se îndreaptă spre noi!
-Probabil e un om,spuse Reneesme.
-Nu ! Îi simt mirosul ! E un vampir, spuse Bella. Mirosul acesta îmi pare familiar .De la cine o fi ?
-De la noi probabil !
Fetele întoarsera capul .De o parte și de alta a stâncii se aflau Vladimir și Stefan.
-Bună! Nu v-am mai văzut de mult! Ce faceți pe aici ? întrebă Bella.
-Am venit sa ne răzbunam !
-Ăăă...pe cine? întreabă Bella.
-Pe voi ! Laşilor!
-Reneesme, pleacă!spuse Bella speriata .
-Fata vine cu noi ! La fel și tu!
CITEȘTI
Twilight 6:Semiluna
FanfictionHey! Eu sunt o mare fana Twilight și m-am gândit sa fac continuarea .Va fi o poveste bazata pe încredere, secrete ,dragoste și, de ce nu,acțiune. Citiți aceasta carte dacă vreți sa aflați aventurile familiei Cullen.