Evet ben canı tanıyamadım ama can beni tanımıştı sarılma bittikten sonra beraber taksiyle teyzem. (Canın annesi) onun evine gittik ben biraz orda oyurdum bu teyzeme gıcık oluyodum o yuzden evinde durmak ta istemiyodum ben cana kuziş yarin bize gelin aslıyla dışarda dolaşalım biraz he ne dersin diye sordum can oluuur hem benim senle konuşmak iztediğim birsürü konu var dedi ben tamam dedim ve evden çıktım kulağıma kulaklığımı taktım ve yurumeye başladım yorulunca taksiye binip eve gittim ama o eve gimek bana işkence gibiydi içeri girip ben geldim dedim ve hizlıca odama çıktım pijamalarımı giyinip leptopumu aldım ve yatağıma oturdum direkmen bizimbkızları görüntülü aradım asya sonunda dedi açar açmaz yasmin dur iki dakkada kız anlatsın eee tatlım anlat bakalım dedi ben gülümseyip bugün yaşadığım her şeyi anlattım asya kızım can çok mu değişmiş he diye sordu bende kısmen dedim çünkü ben onun resimlerine yada instegramına bakamıyodum onun fotoğraflarını gördükçe dahada özlüyordum beni bu duşüncelerden yasminin sesi kurtardı yasmin eee yarına bir planımız varmı diye sormuştu asya hemen atlayıp kızlar hani benim şu dediğim kurs vardıya işte o kursa kayıtımı yaptırdım ben ne kursu diye sordum yasmin cimnastik dedi bende heee şu kurs dedim asya güldü ve devam etti işte yarın ilk günüm ben orda olucam bana iyi şanslar dileyin dedi ben iyi şanslar bitanem dedim oda saol kankişko dedi yasmin ara ya girip burçin canım ben yarın meşgulüm dedi ben napalım o zaman sonra gideriz gezmeye dedim yasmin olur dedi o sırada yasminin annesi bağırdi yasmin kızım gelebilirmisin diye yasmin kizlar o zaman size iyi geceler benim annemin yanina gitmem gerek dedi bende tamam tatlım dedim asyaya e bana müsade o zaman dedim asya tabi brovnili kek dedi ben bi kaşımı kaldırarak asyaya tip tip baktım sonra gülmeye başladım hadi sana iyi geceler pişneli pasta dedim adya gülerek sanada dedi ve güldü bende gülerek el salladım ve leptopumu kapattım yatağıma uzandım kulaklıktan şarkı açtım şarkıları dinlerkende uyudum.