Baba dedim babam biraz daha hızlandı ve radyoyu açtı abimin en sevdiği şarkıydı gözlerim dolmuştu babam geldik deyince hemen kendimi toparladim .babamı yanağından öptüm ve arabadan indim hızlıca okuldan içeri girdim direk sınıfta gözüme kestirdiğim yere oturdum okulun ikinci haftası olmasına rağmen çoğu kişi gelmemişti o sırada bizim erkek tayfası içeri haldır küldür girdiler içeri erkeklerin girdiği gürültülerinden belliydi kafamı çevirdiğim sırada şeyma beni itti ve kalk yerimden diye bana bağırdı bende o anki sinirle onu ittim ona önce gelseydin senindi dedim geri yerime oturmak için dönerken şeyma saçımdan tuttu ve kendine çekti o an etrafıma baktım nerdeyse sıniftakilerin hepsi bizi izliyodu kafama takmadan şeyma 'nın tuttuğu saçımı kurtarmak için elimle şeyma 'nın bileğinden tuttum dikkatinin dağılması çok uzun sürmedi hemen o tuttuğum bileğini çevirip saçlarımı kurtardım ve hızlıca onun saçını tutup bidaha asla bana bulaşma şu anlık sana bişey yapmıyor um ama bidaha olursa hiç affetmem dedim saçlarnı biraz daha sıkıp bıraktım. kulaklıklarımı ve telefonumu aldım sınıftan sinirlice çıktım okulun bahçesindeki söğüt ağacının altına oturdum, sırtımı yasladım en sevdiğim şarkılardan birini açtım gözlerimi kapattım biraz orda kaldım o sırada yapraklarının olduğu tarafta bi ses duydum ama umursamadim ayak sesleri iyice yakın gelmeye başlayınca gözlerimi açtım kimin geldigine baktım bitane erkek çocuk gözleri dolmuştu beni farketmedi söğüt ağacının öbür tarafına oturdu ve sırtını yasladı kulaklarını taktı ve gözlerini kapatıp sessizce ağlamaya başladı o sırada elim çimlerin ıslak olan yerine geldi ve kaydım bildiğin çocuğun yanında duruyordum çocuk gözlerini açmış bana bakıyodu ben hemen toparlanıp ayağa kalktım elimi uzatip ben burçin kusura bakma ben öbür tarafta oturuyodum beni farketmedin bende senin ağladığını görünce bakmak istedim umarım yanlış bişey yapmamışımdırdedim çocuk şaşırarak elini uzattı meraba bende mert dedi el sıkıştık hemen yanına oturdum eee napıyon burda diye sordum ailevi bi durum ve millet bunla dalga geçercesine şaka yaptılar sonra laf dalaşı ve tabi en sonundada kavga ettik ben ortalık iyice karışınca aradan sıyrılıp buraya geldim her zamanki yerime geldim ben güldüm mert eee sen niye geldin buraya diye sordu be yine gülümseyerek ortaokul manyaklarından bir kız gene herzamanki gibi onla atışıp kavga ettim sonrada kızı yere itip buraya her zamanki yerime geldim dedim mert gülümseyerek iyide ben seni hiç görmedim burda dedi ben burya hep geliyodum ve burda hep seni görüyordum bende diyorum nerden gördüm seni ama hiç arkana bakmıyosun o yuzden beni gormedin ben hep seni izliyodum ama seni hiç bu kadar kötü görmedim o yüzden merak ettim ama bana biri böyle birşey deseydi bende durmaz kavgaya bulaşırdım ama yinede seni tebrik ederim iyi sıyrılmışsın dedim ve elimi uzattım mert karşılık vererek saol ama yani sende havalı havalı çıkmışın sınıftan tebrikler dedi ikimizde güldük mert bana bakarak sen hangi sınıftasın diye sordu 10 grafik bölümü B dedim mert gülerek sanırım artık bende oradayım sabah annem sınıfını değiştirmem gerek deyip duruyodu dedi ben şaşırarak bidakka senin soyadın kılıçmı diye sordum mert evet noldu dedi bende sınıftaki erkekler senden bahsediyodu bu sınıfa gelecek diye mert offffff anne off bu kadar hızlı mi aldın beni sınıftan dedi ben gülmeye başladım o sırada mert'in telefonu çaldı mert telefona bakınca yüzü güldü saçlarını arkaya atıp telefonu açtı ve efendim canım kardeşim dedi kız abi bugün yanıma gelcenmi diye sordu mert gelirim okuldan çıkar çıkmaz yanına gelcem dedi ben gülümsedim ve hızlıca ordan uzaklaştım sınıfa gittim yerime oturdum hoca derse girdi derer çabuk geçmişti hızlıca okuldan çıktım eve doğru yürümeye başladım hava cok güzeldi bizim kızları (Yasmin,Asya,Aslı ) aradim kafede buluşalım diye sevinçle eve gittim üzerimizdeki okul formalarını çıkartıp beyaz pantolon ve üzerine bordo bluzumu giyinip çıktım kafeye gittim .