ZAMYŠLENÍ

2.7K 50 0
                                    

Smluvila jsem si takový "kurz" od jiných, známějších šlapek. Nikdy bych nevěřila že na něco takového budu vůbec myslet, natož abych to napsala do deníku. Ach jo, je to těžký..

Mám obrovské štěstí! Když jsem přišla do baru, ve kterém jsem měla vykonávat svoji práci, oznámili mi, že na týden potřebují záskok za číšníci,. která onemocněla. Yes! Jsem tak happy! Šlapkou tím pádem nebudu tak dlouho a ještě k tomu se té zatracené práci na týden vyhnu. Prý dostanu i nějaké peníze. Všechno mi jde zatím do noty. Až na tu prostitutku..
Promiň, deníčku, že jsem teď dlouho nepsala. Snažím se co nejvíc pracovat, abych dostala co nejvíce peněz. Vím, že asi zním, jak nějaká arogantní blbka, která jde jenom po penězích, ale já to dělám hlavně pro mámu. Řekla jsem jí, že dělám číšníci, ale jsem zvědavá, co udělá, jestli na mé pravé povolání třeba za dva týdny přijde. Asi se vymluvím, že se jdu projít někam s Michelle. Je to totiž tak, že číšníci dělám dopoledne a eheemm večer. A asi by bylo trochu divný, kdybych se pořád vymlouvala na to, že mi to nějak přesunuli. Už jsem v práci pět dní a začínám se pozítřího večera pořádně bát. Zatím mám na kontě kolem pěti tisíc korun. To je super!
Jsem poslední den v práci a vedoucí mi (s částečným pochopením) hlásí, že si mě na večer objednalo celkem dost lidí. Úplně jsem se zhrozila. Musí mi logicky vybrat jen jednoho. Tak se modleme, aby to byl někdo v pohodě. Ještě, že tam nejsem jediná prostitutka. To by byla dvojnásobná hrůza. Pořád nechápu, co na tomhle ti chlapi vidí, jak na to můžou tak letět. Na už ale stejně nesejde. Ve škole to rozhodně moje zbraň nebude, přesto, že jsem docela oblíbená..

ZAPRODANÁKde žijí příběhy. Začni objevovat