Když mi ten postarší pán řekl, ž Re mému prvnímu zákazníkovi je 22 let, ulevilo se mi. Věděla jsem na sto procent, že to nebude nikdo od nás že střední ani žádnej šedesátiletej dědek. Mohli bysme si padnout do noty.
Ještě jsem zapomněla popsat tu obrovskou místnost. Celé její stěny byly moderního vzhledu a byly natřené tmavě šedou barvou. Měla asi třista metrů čtverečních. Na pravé straně se nacházely dvě manželské postele, takže na muchlování bylo opravdu hodně místa. Na levé straně bylo asi deset židlí. Asi na to aby se mohl koukat na to, jak daná osoba tančí u poledancerské týče, která se nacházela uprostřed místnosti. Potom tam byla jedna krabice, ve které se prý nachází různé sexuální pomůcky. Okay..
Poté, co mi to ten pán vysvětlil, tak odešel a vystřídal jo ON! Jakmile jsem ho poprvé zahlédla, dostala jsem vnuknutí, že je naprosto dokonalý! A byl. Upřímně ani nechápu, proč sem chodí. Vždyť jo holky musí trhat na kusy!
Představila jsem se mu a vysvětlila, proč tu jsem. On se taky představil. Je mu prý,.jak už vím 22 let, jmenuje se Jonatan. Žije jen s otcem, protože jeho matka se stala jeptiškou. Je prý z celkem bohaté rodiny, ale říkává to nerad. Má o rok mladší sestru, než jsem já. Takže na první pohled prostě super kluk. Zeptala jsem ho, proč sem chodí. On mi vysvětlil, že ho tam otec nutí. Trucuje kvůli matce. Prý je zásadně proti jeptiškám. To chápu. Zdá se, že je hodně empatický, protože, když jsem mu já řekla svůj příběh, celou lhůtu si se mnou povídal. Cítila jsem se s ním dobře a vůbec jsem se jí nebála. Ještě k tomu mu zaplatil čtyři tisíce vlastně za nic. Odmítala jsem, ale on na tom doslova lpěl. Jsem ráda, že si rozumíme. Zítra je bohužel zase škola. Dneska jsme dostali ještě volno a zítra je úterý.
No, co se dá dělat. Alespoň, že existuje večer a Jonatan. Těším se na večer. Teď mi ale dochází, že tam na mě vůbec Jonatan čekat nemusí. Třeba to tentokrát bude nějakej starej dědek. Ach jo. Najednou mi začíná být trochu smutno..
ČTEŠ
ZAPRODANÁ
Teen FictionCo se stane, když se dočasná prostitutka zamiluje do jednoho ze svých zákazníků? Dívce jménem Cara je 17 let. Z důvodu nedostatku peněz bude muset začít provádět prostituci. Hned první den si ale najde svou životní lásku. Bude muset ale dál pracovat...