Párty?!

29 2 3
                                    

Druhý den
Vzbudila jsem se okolo 8 hodiny ,otřela jsem si oči a šla ke skříni a vzala jsem si si černou mikinu a bílé legíny .Rovnou moje kroky směřovali do kuchyně ,rodiče eště spali tak jsem si šla udělat toasty .Po snídani jsem si řekla že bych se mohla jít projít tak jsem vzala mobil s klíčemi a šla ,řekla jsem si že půjdu asi do lesa .Asi po půl hodinové chůzy jsem si sedla na kámen a chvilku tam seděla dokud mě nevurušil zvuk telefonu ,hádejte kdo mi psal ?Ano Riley .
Co si psali :
R:Ahoj kočko !Hele dnes je u mě párty tak jsem si řekl jestli tam nechceš jít taky?
K:No hele já nevím ..
R:Ale notak to mi přece udělat nemůžeš .Prosim pojď..
K:No tak fajn noo...V kolik začíná ?
R:Super!Začína v 22:00
K:Ok..
Dal jsem už neodepisovala a šla jsem domů...

Pohled Reilyho
Jo !Jde tam .Tak super nemusím se starat o to abych si tam nabalil nějakou holku ,ona mi podlehne sama ..... Je vcelku kus , a bude tam tolik chlastu že se nemusím ani snažit... Raily?Z mých myšlenek mě vytrhnula jedna z dalších holek co mi podlehly .Ano mám jen nato aby jsem se snima vyspal a pak je vždycky odkopnu.
No co je řekl jsem jí...
Hele Raily jak to teď s námi bude ?
No jednoduše běž domů a už se mi neukazuj ani nepiš a nevolej nazdar !

Tyhle holky jsou fakt úplně blbé...
Pohled Carol
Když jsem přišla domů moje kroky směřovaly rovnou do koupelny kde jsem si dala ranní sprchu ,hned po sprše jsem se namalovala a vyčistila zuby.Rodiče už byli vzhůru ,Ahoj tati ahoj mami ,řekla jsem .Šla jsem rovnou do pokoje a koukala na televizi když v tom mě vyrušila mamka co mám dnes v plánu tak jsem ji řekla o té párty a zase odešla .
O 4 hodiny později
Je něco okolo 2 hodiny a já si začínám promýšlet co si vezmu na sebe ,hmm asi si vezmu šaty a k tomu si udělám kudrnaté vlasy nějaké lodičky a lehce se namaluji ...Jo to je dobrý ,rozhodla jsem se že zavolám holkám.

Volání s Emou a Naty
Ahoooj holky moc te mi chyběli ❤️
Ema:Ahoj❤️Holky musím vám. něco říct ...
Naty :Povídej !!!
Ema:Mám kluka !❤️
Já:Ccože!!!!
Naty:Pošli fotku a jak se jmenuje
Já:Jooo dělej .
Emi kluk (Jakub 19 )


Potom co nám Ema dovypravěla  jak se seznámili ,jsem jim začala vyprávět  o té párty na kterou mě Raily pozval

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom co nám Ema dovypravěla jak se seznámili ,jsem jim začala vyprávět o té párty na kterou mě Raily pozval .Holky měli zase nějaké kecy že je to můj kluk atd...Ale na Naty bylo vidět jak je smutná a my s Emou věděly proč ,Naty nikdy neměla nějaké štěstí na kluky a když si Ema našla kluka a mě pozval Raily ..Naty nebuď smutná určitě si někoho brzy najdeš❤️Řekli jsme ji s Emou, trochu se usmála ale furt byla smutná .Holky musím končit ahojky❤️
Už jsem típla telefon ,volaly jsme si asi něco přes 2 hodiny . Takže teď je něco okolo 4 ,rozhodla jsem se že bych si mohla něco uvařit ...Jo mám to ,udělám si palačinky nejlepší jídlo na světě !Takže jsem šla do kuchyně a vyndala všechny suroviny co na to potřebuji ...
O hodinu později...
Na panvičce jsem si otáčela už asi 6 palačinku,když jsem všechno měla hotové tak jsem to šla uklidit .Po uklízení jsem si vzala asi 3 palačinky a šla jsem snima ke stolu ..Pak přišla ke mně mamka že jedou s tátou pryč a že se vrátí nejspíš zítra nebo pozítří ,jenom jsem kývla a dál to neřešila .
Potom jsem se podívala na hodiny ,bylo teprve 17:30 .Času hodně , nevěděla co dělat tak jsem si pustila film stmívání kdoby tenhle film nemiloval .Po 2 dílech jsem se podívala na čas 8 to abych se začala chystat ,přišla jsem je skříni a začala vytahovat šaty rozhodovala jsem se mezi černými nebo vinovími nakonec zvítězily vínové

Po 2 dílech jsem se podívala na čas  8 to abych se začala chystat ,přišla jsem je skříni a začala vytahovat šaty rozhodovala jsem se mezi černými nebo vinovími nakonec zvítězily vínové

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala si černé lodičky a šla do koupelny se namalovat a udělat účes stejně to dopadlo tak že jsem si je nechala rozpuštěné .Jenom jsem si vyčistila zuby a šla .
Když jsem tam došla bylo tam hodně lidí tak i alkoholu ...Hned na to mě přivítal Raily ,Ahoj sluší ti to !Řekl mi děkuju !
Vážně si kus !
Haha..dík
Hned jsem šla si něco dát k pití asi o chvilku později mě vyrušil opět Raily s nějakým jeho kámošem..
Čau jsem Jirka ,pozdravil mě ten kluk
Ahoj jsem Karolína ale říkej mi Carol .
Byl docela hezký a celkem fajn , ale co každou holku zaujme jsou jeho oči .Měl je zářivě zelené .Zjistila jsem že mu je taky 18 že jsou s Rileym nejlepší kámoši .
Jirka (18)

No nic a potom odešel ,Já jsem měla za 2 hodiny asi v sobě  4 panáky pro někoho hodně někoho málo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No nic a potom odešel ,Já jsem měla za 2 hodiny asi v sobě 4 panáky pro někoho hodně někoho málo .Už jsem byla trochu v náladě a šla jsem tančit , ale najednou se mě někdo chytnůl za boky podívala jsem se kdo to byl .Byl to nějaký kluk asi tak 20 by mu mohlo být ,tak jsem ho nechala. Ale pak jsem zakřičela protože mi začal sahat na zadek !Hej nechtoho ty debile !!!řekla jsem mu .Ale v tu ránu přišel Raily začal se mě ptát co se stalo když jsem mu to dořekla ,najednou šel k němu a začal na něj řvát co mu je jestli vůl atd...Ale pak ten debil řekl o omně že jsem děvka a to jsem se rozbrečela a utekla jsem ,jenom jsem slyšela jak Raily se sním začal prát .
Když jsem vyšla ven sedla jsem si na schody před barákem a pomalinku začala brečet ,protože tohle samé řekl o mně i můj ex Viktor proto mě vždy raní ...Z mých myšlenek mě vyrušil Raily který si ke mně sednul , dobrý promiň za to ho vola byl na totálně na plech . Dobrý řekla jsem mu a otřela slzy, ale pak mě najednou obejmul a řekl mi : To bude v pohodě , věřmi je to jenom magor co se nasere když mu holka nedá...
V jeho náruči jsem mu odpověděla děkuju ,asi 10 minut jsme se objímali .
Z pohledu Railyho
Nevím proč jsem to udělal ,proč jsem ji zastal a hlavně proč jsem ji obejmul asi jsem nemohl vidět jak brečí je pravda že ten kluk byl magor ..Asi se ve mě něco zlomilo ,nevím .Ale musím uznat že jí to slušelo . Dneska ten plán zřejmě padá jí opít a pak se s ní vyspat...

Ještě jednou.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat