Rodiče

2 0 0
                                    

Pohled Carol
"Raily dělej !!"Řvala jsem na Railyho asi hodinu protože ,asi hodinu Koukal do zrcadla jestli se bude líbit mím rodičům .
"Zlato už jdu !"
O 5 minut později
"Tak zlato můžeme jít ?"Ptal se mě Raily který byl v černé košily a kalhotách ,bože byl tak sexy...
"Ano" řekla jsem
*******
Nastoupili jsme do auta a vyjeli směr k mím rodičům .Koukala  jsem na Railyho který byl nervózní ,položila jsem mu mojí ruku na tu jeho . Trochu se uklidnil...
**********************
Byli jsme před barákem rodičů .
Raily držel v rukou kyktu pro mamku a pro tátu víno .
 
Zaťukala jsem a čekala než přijde mamka.

"Ahojky zlato!" Pozdravila nás mamka
"No ahoj " Pozdravil nás táta
"A -ahoj " pozdravila jsem je oba dva a hned obejmula , všimla jsem si Railyho který stojí furt venku tak jsem ho vzala do vnitř.
"Tak mami a tati tohle je můj přítel Raily " 
" Raily tohle jsou moji rodiče " představila jsem je . Raily se přivítal s rodiči a dal jim dárky co měl .
************
Povídali jsme si asi hodinu ,vypadá to že Railyho mají rádi ,rozhodně  víc než Viktora .  Zrovna jsme probírali naše bydlení ,když v tom se mi udělalo zle vím že to bylo to těhotenství ..
Ani jsem se neomluvila a běžela na záchod kde jsem to vše vyzvracela ...
Panebože zrovna teď ?!
Pohled Railyho
" Ehm ,jdu za ní" omluvil jsem se a běžel za Carol .
Viděl jsem Carol jak se zvedá od zachoda ...
" zlato ,budeš v pohodě ?"

"Budu ale budem jim to muset říct ..."
No do háje ,chtěli jsme to říct ale jinak
"Budem muset " a povzdechl si
"Tak zlato asi půjdeme " řekla a já přikývl
**************
Pohled Carol
"Eh-m  ,no jak by jsme začli  .Chtěli bychom vám něco říct .." 
bože můj tohle bude můj konec.
"No?" Řekli oba rodiče
Podívala jsme se na Railyho který mě chytil za ruku  a oba dva jsme stejně začali .
"B-bude n-nás víc " Řekl
Rodiče jen nechapávě koukali
" No b-bude nás víc ,babi a dědo "
Chvilku na nás koukali jak na blázny no a mamce to došlo . I hned se ji na tváři rozlil ten nejkrásnější úsměv a obejmula a obě dvě začali plakat ...
 
Táta se jen podíval na Railyho a něco mu řekl a Raily mu to odkývl ,táta se hned přidal do rodinného o objetí a Raily pak taky ....
**************
Potom jsme se bavili jak to bude a bla bla takový ty věci když jste těhotný .
Jsem ráda že to všichni vzali takhle dobře ...
*****************
O 3 měsíce později
Jsem ve 3 měsíci a bříško trochu povyrostlo ,naštěstí špatně už mi není takže je to OK .  Dneska jdu na ultrazvuk jde samozřejmě i Raily jsem ráda že jde semnou .....
**********
"Ne ! Bude to holčička " řekla jsem se smíchem když už jsme čekali v čekárně
"Ne ! Kluk " řekl Raily
" Pojďte dále " Řekl doktor

" Tak lehněte si na lehátko "
Šla jsem si teda lehnout na lehátko , doktor mi už nanášel gel .

Koukala jsem na obrazovku kde najdu to naše prtě .

" Tak rodiče ,vypadá to tak že čekáte holčičku "
" Vážně ! To je skvělé" řekla jsem
Raily tam Koukal na obrazovku a vypadá to že je trochu dojatý .
Když je dojatý teď co bude dělat až ji uvidí v náručí
O  4 měsíce později
"Carol co kdybychom šli na večerní procházku ?" Zeptal se Raily a já se usmála a dala mu pusu na tvář .

Šla jsem o kolo zrcadla a Koukal a pohladila si své docela už velké bříško .

Páni nemůžu uvěřit že už za pár měsíců tu budeš ,malá Zoe 
Ano vybrali jsme jméno Zoe .Asi se ptáte jak je to ze školou ,studují dálkově.

*********************
Večer jsme šli jak Raily říkal na procházku ,najednou jsem si všimla svíček a s Railym jsme šli podle nich . Došli jsme k jezeru kde bylo víc svíček .
"Panebože to je nádherný " Řekla jsem pravdu .Najednou si Raily klesl a vytáhl černou krabičku
Bože !bože!
"No Carol ,já-já nevím co říct si ta nejužasnější a nejlepší holka co je, vím že miluju jen tebe a nikdy žádnou jinou protože ,ty jsi ta která má být moje .Teda jestli stím souhlasíš ,taky jsi tak která nosí naší dceru.A proto se ptám vezmeš si mě? "

"Jasné že jo!!" Úžasný okamžik ...
O 2 měsíce později
Den začal normálně probudila jsem se v 7:30 ,ale když jsem se otočila ...
"Raily !!! Dělej vstávej !!!"
" mmh co se děje ?"
"Praskla mi voda !!! Zoe chce ven!!!"
**************
Je-li jsme už v autě směr nemocnice ,dýchala jsem jak jsem mohla ,bože to břicho tak bolelo !!
Naštěstí jsme byli u nemocnice hned si mě ujali a je-li na porodní sál .

Pohled Railyho
Panebože už je to hodinu co je na sále ,volal jsem jejím rodičům ty jsou na cestě . Asi o půl hodiny přišla sestřička .
"Pan Clark?" Zeptala se sestřička
"A-ano !"
"Gratuluji ,máte krásnou s zdrávou dceru ,a vaše žena teď spí ale můžete se podívat na svoji dceru"
"A-a kde je?"
"Pojďte za mnou "
******************
Otevřel jsem pokoj a tam ležela naše malá Zoe ..
"Raily.."
Probudila se Carol
"Lásko "a políbil jsem jí
"Ukážeš mi naší dceru ?"
"Určitě " podal jsem ji naší malou.
Plakala Carol plakala nedivím se já měl co dělat abych se nerozplakal.
"Povedla se nám "řekla
"Je to naše princezna " řekl jsem a nevydržel jsem to a už mi ukápla slza ,teď si uvědumuji co je na světě nejdůležitější a pro co žít .Je to moje rodina .
"Miluju vás holky "
"My tebe taky " řekla .

Ahoj😇Tak co říkáte na poslední kapitolu podle mě neskončila špatně ❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Ahoj😇Tak co říkáte na poslední kapitolu podle mě neskončila špatně ❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 25, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ještě jednou.....Kde žijí příběhy. Začni objevovat