019

2.3K 151 7
                                    

Pov Marouane
Twee dagen later
Ik ben net klaar met bidden en trek nu mijn kleren aan (omslag). Ik heb me tanden al gepoetst en doe nu even snel mijn haren fatsoenlijk. Ik spuit wat parfum op en pak het cadeautje van de kast. Ik heb gister iets gehaald voor Ilhame, dus dat kan ik vandaag mooi geven. Ik loop naar beneden en zie dat Maryam en Ilayah beide nog niet klaar zijn. We gaan met hun, Ilyas, Ilhame en wat van Ilhames nichten zwemmen. Volgens mij gaat Moes ook mee, maar ik weet niet zeker. Na tien minuten wachten zie ik Maryam en Ilayah beide klaar staan. Ze lachen beide en praten. Ik zie Moes binnenkomen en sta op. 'Ga je mee?' Vraag ik hem. 'Nee heb wat dingen te doen.' Zegt hij en loopt door naar boven. Mijn moeder is naar de markt met mijn oma, dus dan is er niemand thuis behalve Moes. Ik stap alvast in de auto en wacht op de dames.

Bij Ilhame aangekomen stap ik uit en bel aan. Ilyas opent de deur en ik loop naar binnen. Ik groet zijn familie, mijn toekomstige schoon familie, en loop door naar boven. Terwijl Ilyas al in de auto is gaan zitten, ga ik even kijken waar Ilhame is. Ik klop aan op haar deur. 'Binnen.' Hoor ik vaag. Ik open de deur en zie haar, haar broek aandoen. De broek is nog niet over de helft en ik zie dus haar zwemkleren eronder. Ze schrikt als ze mij ziet zie ik. Ik lach en loop haar kamer in. Ze doet snel haar broek aan en heeft een rood gezicht. 'Mij had je niet verwacht he.' Zeg ik lachend. 'Nee.' Zegt ze droog. 'Wat is dat?' Vraagt ze als ik het pakketje achter me rug vandaan haal. Ze loopt nieuwsgierig naar me toe en kijkt me blij aan. 'Open maar.' Zeg ik. 'Het is niet veel, maar ik dacht misschien vind je het leuk.' Zeg ik en krab aan mijn achterhoofd. Ze opent het doosje en ziet de sieraden die ik voor haar gekocht heb. Een ketting met haar naam in het Arabisch en een armband met onze letters.

I&M

Ze lacht blij en springt op me. Ik lach en hou haar vast. 'Dankje. Dankje dankje dankje. Het is zo leuk omg!' Zegt ze blij. Ik lach en kus haar op haar wang. 'Oke yallah we moeten gaan.' Zeg ik dan lachend. Ze lacht en springt van me af. Ze pakt haar zwemtas en ik pak hem over. Ze kijkt me even aan, maar loopt dan naar beneden met de armband en de ketting beide om. Ze loopt naar de woonkamer met mij achter haar. 'Yemma kijk hoe leuk! Heb ik gekregen van Marouane.' Zegt ze blij. Ik glimlach en krijg een knuffel van mijn toekomstige schoonmoeder. We praten even en lopen dan weg. Ilyas en de meiden zijn al weg. Ik en Ilhame moeten nog haar nichten ophalen en dan pas gaan we daar heen. Ik open de deur voor haar en stap zelf ook in. Ik rijd weg en kijk af en toe naar Ilhame. Ze zingt mee met de muziek en ik luister naar haar prachtige stem. Niet altijd even zuiver, maar toch prachtig. Ze kijkt me lachend aan en pakt me hand. Ze zingt hard mee en ik begin ook mee te zingen. We halen haar nichten op en rijden dan naar het zwembad. Terwijl ik en Ilyas aan het wachten zijn zijn de meisjes nog aan het omkleden. Ik snap niet waarom dit lang duurt aangezien ze hun kleren al aan hadden. Ik zit in mijn armani zwembroek te wachten en kijk verveeld voor me uit. Dan zie ik iemand een hokje uit komen. Ilhame. In een zwarte badpak. Hij staat haar zo sexy. Haar kont zo groot en haar tieten. Wajow. Holy shit. Ze draagt een badpak, maar dan met een broekje. Holy shit. Fucking sexy. Haar haren los. Zo widl. Dan voel ik een harde klap tegen mijn hoofd en schrik. 'Ik maak je dood.' Zegt Ilyas. 'Ga slapen ga, ik ben haar verloofde.' Zeg ik grijzend. Ilhame kijkt ons raar aan en loopt dan door naar de kluisjes. Voordat Ilyas kan reageren komen zowat alle meisjes uit hun hokjes. Ik zie zowel Ilayah als Maryam met een badpak. Dat geeft me een goed gevoel. Je ziet wel veel van hun lichaam, maar niet zo veel als bij een bikini. Zodra alles gereed is lopen we het zwembad in. Ik en Ilyas springen er gelijk in. Heerlijk.

Na een tijdje gezwommen te hebben gaat Ilyas naar de andere zwembad hiernaast. Het is een speciaal zwembad voor alleen maar duikers, dus die gaat duiken. Ik blijf nog even in het water bij de rand zitten. Ik klim op de rand en wil weglopen, tot ik me naam hoor en op de rand ga zitten. Ilhame zwemt naar me toe en glimlacht. Ze gaat tussen me benen zwemmen en houdt de rand vast. Ze kijkt naar boven en ik naar beneden. Ze moet lachen en ik ook. Ik zie haar blik snel over mijn buik heen glijden. Ik grijns en kijk haar aan. 'Kom je zwemmen?' Vraagt ze dan. Ik reageer niet en spring erin. Ze klimt op mijn rug en ik zwem rechtdoor. Ik hoor haar vaag praten, maar kan me niet concentreren met twee borsten op mijn lichaam gedrukt. Zeker niet de twee borsten die over een paar weken van mij zijn. Haar hele lichaam is dan van mij. Ahw. Heerlijk. Kan niet wachten tot het gebeurt. Ik schrik van een klap tegen mijn hoofd. 'Wat?' Vraag ik snel. 'Je bent echt een sukkel.' Zegt Ilhame lachend. 'Hoezo?' Vraag ik. 'Nee laat maar.' Zegt ze lachend. 'Zeg.' Zeg ik lachend en trek haar bij me. Ze doet haar armen om me heen en kijkt me lachend aan. Mijn ogen dwalen naar haar lippen, haar perfecte dikke lippen. Mijn hoofd beweegt zich erheen, maar wordt teruggeduwd. 'Nog niet.' Zegt ze streng. Ik zucht en zeg knik. 'Bijna. Het gaat het wachten waard zijn.' Zegt ze zacht. 'Jij bent het wachten waard inderdaad.' Zeg ik. 'Dankje dan je erop let. Het is gewoon dat je onweerstaanbaar ben.' Zeg ik grijzend. Ze rolt met haar ogen en gooi wat water in mijn gezicht. Ik lach en bijt op m'n lip. 'Gaat het goed tortelduifjes?' zegt Ilayah grijzend als ze naar ons toe is gezwemt. 'Prima.' Zeg ik en kijk haar dodelijk aan. 'Als het prima gaat waarom kijk je dan zo boos?' Vraagt ze grijzend. Ilhame lacht en duwt me van haar af. 'Ik ga duiken.' Zeg ik en zwem chagarijnig weg. Ik klim op de rand en ga recht staanz Ik hoor ze nog lachen en kijk om. Ilhame kijkt me aan en bijt op haar lippen. Ik zie hoe ze me scant. Ik lach en loop naar het duikgedeelte.

17:00
Aangekleed en al loop ik naar de spiegel. Ik zie Ilhame haar haren kammen. Verder is er niemand zie ik. Ik loop erheen en ga tegen de muur staan. Ze kijkt me kort aan en gaat weer verder met kammen. 'Vond je het leuk?' Vraag ik. 'Ja.' Zegt ze zonder naar me te kijken. Ik zie Ilyas aanlopen. 'Kom we gaan wat eten.' Zegt hij.

19:00
Ik ben net klaar met bidden en ben nog even aan het leren. Volgende week zijn examens. Als ik slaag ben ik officieel klaar met school. Hoe ik er nu voor sta is erg goed, maar examens tellen extreem veel mee. Ik open mijn boek en doe mijn iMac aan. Ik open word en begin met het samenvatten van een hoofstuk. Na ongeveer een half uur opent mijn moeder de deur. Ze heeft een dienblad bij zich zie ik. Ze legt een kop thee neer samen met een bord broodjes en wat koekjes. Ik zie een pakje dextro en een blikje energy drank. 'Thanks.' Zeg ik en glimlach. 'Alles voor jou schat. Ik ben vanavond weg naar je tante. Goed leren he!' Zegt ze en drukt een kus op mijn wang.

21:00
Net klaar met leren en heb net Ilhame en Ilyas uitgenodigd. Ilyas kan niet dus ik haal Ilhame even op. Bij mij thuis is Moes er weer niet. Wat doet die gast toch allemaal. Hoe dan ook, ik bekijk hoe Ilhame het fruit aan het snijden is. 'Mag ik nou?' Vraag ik. 'Je gaat jezelf snijden.' Zegt ze lachend. 'Please.' Smeek ik zowat. Ze lacht en trekt me naar haar toe. 'Snijdt dit.' Zegt ze en loopt naar de fruitmand. Ze pakt een banaan en geeft het aan mij. Ik snijd het en natuurlijk gaat het helemaal goed. Ik pak nog iets en snijd wat sneller. 'Fuck!' Zeg ik hard. Ik heb in mijn vinger gesneden. 'Lekker dan.' Mompel ik. Ilhame rent naar me toe en pakt snel me hand. Ze haalt een verbanddoos en doet een pleiser om me vinger. 'Waarom luister je nooit!' Zegt ze streng en slaat me. Ik lach en houd haar handen vast. 'Het doet geen pijn meer.' Zeg ik. 'Je bent echt een mogool.'  Zegt zegt ze lachend. Ik lach en streel haar wang. Ze kijkt me kort aan en knuffelt me. 'Bijna ben je van mij.' Mompel ik. 'Wat?' Vraagt ze. 'Niks.' Zeg ik grijzend. 'Jaja.' Zegt ze en mompelt wat. 'Wat?' Vraag ik. 'Nee niks.' Zegt ze me na. Ik lach en houd haar strak vast. 'Je bent bijna van mij. Dat zei ik lekkerding.' Zeg ik en leg beide handen op haar kont. Ze schrikt van mijn beweging en kijkt me raar aan. 'Je krijgt twee seconden.' Waarschuwt ze me. Ik lach en haal ze weg. 'Je weet dat als we gaan trouwen dat we ook iets anders erbij doen he.' Zeg ik. Ze kijkt angstig en doet een stap naar achter. Ze wordt rood en gaat verder met het snijden van fruit. Ik lach en ga achter haar staan. Ik doe me armen om haar heen en kus haar op haar wang. 'Ben je bang voor seks?' Vraag ik. 'Nee natuurlijk niet.' Zegt ze snel. 'Niet bang zijn schatje. Wollah het gaat geen pijn doen. Ik zal je nooit pijn doen.' Zeg ik. 'Jaja stil gewoon.' Zegt ze en duwt me weg. 'Is er iets wat ik moet weten?' Vraag ik. 'Nee. Wat zou er moeten zijn?' Vraagt ze bot. 'Ilhame.' Zeg ik kalm. Ik hoor haar snikken en zie haar afstand van me nemen. 'Ilhame?' Vraag ik voorzichtig. 'Laat me met rust!' Zegt ze huilend en loopt snel weg. Ik ren haar achterna, maar ze sprint weg. Ik zucht en ga tegen de deur staan. Wtf zal er zijn.

Twee uur later
Ik heb Ilhame overal gezocht. Nergens gevonden. Ze laat niks van zich horen en ook Ilyas weet niet waar ze is. We hebben nog niks tegen haar ouders gezegd, want stel ze komt straks gewoon thuis dan zit ze in de problemen. Gestresst was ik me gezicht. Me telefoon gaat en ik spring er naartoe. Het is Ilyas. Ze is thuis. Ik kan haar beter even de ruimte geven. Ik zoek haar morgen wel op. Maar wat zou er zo erg zijn dat ze me niet vertrouwd?

De Ideale Schoonzoon {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu