025

2.1K 153 11
                                    

Pov Marouane
11:00
Ik wek Ilhame rustig. Ze opent langzaam haar ogen en glimlacht. 'Goeiemorgen knapperd.' Zeg ik en buig me over haar heen. 'Kom je? We gaan wat leuks doen.' Zeg ik en sta op. 'Waar gaan we heen dan?' Vraagt ze en gaat recht zitten. 'Wij gaan een klein rondreisje maken.' Zeg ik. 'Oeeh.' Zegt ze en trekt me bij haar. 'Hoelang heb ik de tijd om me aan te kleden?' Vraagt ze grijzend. 'Over uurtje is de gids er.' Zeg ik. Ze grijnst en drukt haar lippen in mijn nek. Ahw heerlijk. Seks in de ochtend. Dat is nogal lekker wakker worden.

50 minuten later
'Kleed je om!' Zegt Ilhame voor de derde keer. 'Jaja.' Zeg ik en sta op. 'Waar is me boxer?' Vraag ik en zoek hem. 'Ik weet niet pak gewoon een nieuwe.' Zegt ze. 'Oh hier.' Zegt ze en gooit hem naar mij toe. Ik lach en doe hem aan. Ik pak een shirt en een broek en kleed me om. Mijn haar maak ik gewoon nat en loop naar de douche. Ik zie Ilhame douchen. Ah dat is sexy. 'Kan je die shampoo aangeven ik ben vergeten te pakken.' Vraagt ze. Ik pak de shampoo en open de douchedeur. Ik laat mijn ogen glijden over haar perfecte lichaam. 'Kan je stoppen met kijken en me gewoonweg die shampoo aangeven.' Zegt ze. Ik lach en geef haar de shampoo. 'En sluit de deur achter je het tocht.' Zegt ze als ik wegloop. Ik laat een snelle blik over haar heen glijden en sluit de deur. Ik ga op bed zitten en app wat mensen. Na een tijdje is ze klaar en kleed zich snel om. 'Rustig eh zina die gids kan wel wachten.' Zeg ik. Ze negeert me en haast zich.

13:00
'Wauw het staat je prachtig.' Zeg ik en bekijk Ilhame goed. Ze lacht en duwt me weg. Ze draagt een traditionele Turkse kleren. Ze trekt het weer uit en we lopen verder. 'Het is hier. Dat was voor de toeristen.' Zegt de gids in het Engels. 'Je mag ze voeren, maar let nop want ze stelen tassen en telefoons.' Zegt de gids. We zijn in een open apenpark. 'Omg kijk hoe schattig!' Zegt Ilhame en wijst naar een babyaapje. Ik lach en kijk ernaar. 'Blijf staan.' Zegt de gids en plaatst een waterflesje voor Ilhames voeten. Ilhame kijkt hem raar aan en niet veel later loopt er een aap naar ons toe. Ilhame is enthousiast en ik hou haar vast van achter. Ze lacht en ik druk een snelle kus in haar nek. Het aapje maakt het flesje open en drinkt eruit. 'Omg!' Zegt ze blij.

Ze neemt een likje van haar ijs en trekt een vies gezicht. 'Hmm lekker.' Liegt ze. Ik zeg maar niks en neem een lik van mijn ijs. Heerlijk. 'Is die van jou ook lekker?' Vraagt Ilhame zehma geïntereseerd. Ik stop mijn ijsje tegen haar mond en ze likt hem. 'Ahw die van jou is ook lekker!' Zegt Ilhame en neemt snel nog een likje van mijn ijs. 'Neem maar.' Zeg ik lachend. 'Wat?' Vraagt ze zehma alsof ze hem niet snapt. 'Neem eh bolle.' Zeg ik lachend en pak haar ijs. 'Als jij het zo graag wilt.' Zegt ze snel en likt het ijsje. Ik neem een lik van haar ijs en hij is niet heel slecht. Hij is beroerd, maar niet slecht. 'Deze is ook gewoon lekker.' Zeg ik. Ze knikt lachend en doet haar haar goed. 'Laat mij maar.' Zeg ik aangezien haar ijs zowat in haar haren zit. Mijn linkerhand beweeg ik ernaartoe en haal een pluk haar uit haar gezicht en zet het achter haar oor. Terwijl ik dat aan het doen ben blijft ze me glimlachend aankijken. 'Thanks.' Zegt ze zacht en glimlacht. Ik zeg niks en glimlach.

19:20
'Kan je ook echt beginnen met aankleden in plaats van je smink die je niet eens nodig hebt?' Vraag ik licht geïrriteerd. Ilhame kijkt me via de spiegel aan en blijft even kijken. Ze zucht en draait zich om. Ze gaat verder en ik blijf haar aankijken. 'Je bent echt chagarijnig als je honger hebt.' Zegt ze als ze haar lippenstift op doet. 'Dit is nog niks.' Zeg ik en kijk weer op mijn telefoon. 'Ben je ongesteld?' Vraagt Ilhame en loopt naar me toe. Ik lach en kijk haar fronsend aan. Ze buigt zich over me heen en haar borsten vallen uit haar bh. Ik kijk ernaar en slik. 'Ik ben hier.' Zegt ze en duwt mijn hoofd naar boven met haar vinger. Ik kijk in haar ogen en probeer me blik daar ook te houden. Ze zegt niks en kijkt me aan. Ik kan er niet meer tegen en laat me blik snel naar haar borsten glijden. 'Wollah mannen!' Zegt ze lachend en loopt weg. Ik bijt op me lip als ik haar kont in haar string zie. Ze draait zich om en lacht. 'Rustig aan eh viezerik.' Zegt ze en loopt terug. Ze trekt mijn deken weg en knijpt in de inmiddels aardig stijve bobbel in mijn boxer. Ik bijt op mijn lip en blijf haar aankijken. 'Je weet dat je hem wilt.' Zeg ik grijzend. 'Het enige wat ik wil is eten.' Zegt ze en loopt weer weg. Ze doet haar kleren aan en ik laat mijn blik kort over haar lichaam gaan.

Na een heerlijke Turkse maaltijd lopen we hand in hand op de boulevard. 'Dus je had echt nog nooit een meisje gezoend?' Vraagt Ilhame weer lachend. 'Nee. Wat is daar zo grappig aan dan rare?' Vraag ik. 'Nee gewoon.' Zegt ze lachend. 'Zeg nou.' Zeg ik. 'Nou kijk ik had dus ooit gedroomd he, dat jij en ik gingen zoenen.' Zegt ze en begint nog harder te lachen. Ik kijk haar vragend aan, want ik snap de grap niet. 'Jou lippen raakten de mijne en ik moest kotsen.' Zegt ze en gaat helemaal stuk. Ik kijk haar droog aan en duw haar speels weg. Ze lacht en pakt mijn hand weer. 'Maar ik was ziek, maar hilarisch!' Zegt ze lachend. 'Werkelijk waar het grappigste wat je ooit gezegd hebt.' Zeg ik sarcastisch. Ze kijkt me droog aan en slaat me. 'Het is hilarisch.' Zegt ze lachend. Ik reageer maar niet en lach nep mee. 'Jeh klootzak.' Zegt ze lachend en slaat me. Ik lach en bijt op mijn lippen. 'Oh laat me raden nu doe je zehma sexy voor een kusje.' Zegt ze lachend. 'Ik wil altijd een kusje van jou.' Zeg ik grijzend. 'Kom dan eh bolle.' Zegt ze en komt dichterbij. 'Nee, doe in het hotel maar.' Zeg ik en duw haar rustig weg. 'In het hotel?' Vraagt ze verward. 'Waarom? Schaam je je voor mij?' Vraagt ze met een tikkeltje agressie. 'Nee tuurlijk niet.  Het is gewoon niet zo gepast om dat op straat ze doen.' Zeg ik. 'Tazzz dus je schaamt je voor me. Isgoed.' Zegt ze en loopt ver naast me. 'Doe nou niet zo.' Zeg ik. 'Nee flikker een eind op.' Zegt ze boos en loopt weg. Ik zucht en ga op een bankje zitten. Haar achtervolgen heeft geen zin. Als heel deze relatie zo blijft is het snel voorbij. Jezus.

Na een minuut of vijf sta ik op en zoek haar. Ik zie haar in een steegje met een jongen. Is zij dat wel? Ja zeker weten. Ik blijf even staan en ze zoent hem. Woede giert door mijn lichaam samen met verdriet. Woede wint. Ik loop er heen en trek de jongen van haar af. Ik kijk haar aan en ze ruikt naar wiet. Wiet en drank. Haar jurk is half uit en ik ben woedend. Ik geef de jongen een harde vuist recht in zijn gezicht en til haar op. Ze slaat me en gilt, maar ik negeer het. Ik zet haar in een taxi en ga voor zitten.

Ik zet haar met tegenzin onder de douce en leg haar dan in bed. Ze valt vrijwel meteen in slaap. Ik ga op bed zitten en zucht. Ik had geen idee dat zij zo iemand was. Ik wil niet met haar blijven als ze zich als een hoer gedraagt, maar als ik het zeg tegen Ilyas maakt hij haar dood. Hier gaat niks goeds uitkomen.

De Ideale Schoonzoon {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu