1.Kogo poznasz jako pierwszego i jak?

117 3 2
                                    

BARAN: Hyunjin-To był twój pierwszy raz w parku trampolin. Skakałaś jak napalona, bawiłaś się jak dziecko. Nie zwracałaś uwagi na nic innego. Nim się zorientowałaś, leżałaś na czymś twardym. Po chwili zauważyłaś, że to jakiś chłopak. Ten jednak nie miał ci tego za złe. Wręcz przeciwnie. Zaczął się śmiać, jakimś cudem zepchnął cię z siebie a potem już tylko skakał tak, aby cię wybijać i abyś się przewracała.

BYK: Minho-Tak naprawdę znacie się od dziecka. Wasze mamy się przyjaźnią bardzo długo a wy często razem bawiliście się na placu zabaw.

BLIŹNIĘTA: Seungmin-Jest nowym uczniem waszej szkoły, ale dużo osób nie traktowało go jak człowieka tylko jak jakieś ZWIERZĘ. Nie rozumiałaś tego, bo wydawał się naprawdę fajny.Zagadałaś do niego i spróbowałaś pocieszyć. Zaprzyjaźniliście się.

RAK: Jeongin-Na imprezie urodzinowej kuzynki zobaczyłaś chłopaka. Nie znałaś go. Była to jakaś dalsza rodzina kuzynki kompletnie niepowiązana z twoją. Chłopak spodobał ci się od pierwszego wejrzenia, dlatego ucieszyłaś się, że nie jest twoją rodziną i postanowiłaś do niego zagadać.

LEW: Changbin-Byłaś w aquaparku. Właśnie postanowiłaś zjechać z wysokiej zjeżdżalni dwuosobowej, kiedy to jakiś nieznajomy chłopak zaproponował ci wyścigi w zjeżdżaniu. Od razu się zgodziłaś. Oczywiście wygrałaś i zaczęłaś się z niego śmiać. Resztę dnia spędziliście razem. 

PANNA: Jeongin-Przeniosłaś się do innej szkoły. Na pierwszej lekcji, gdy nauczycielka Cię przedstawiała jakiś ładny chłopak ciągle się do Ciebie uśmiechał. Kiedy miałaś siadać do ławki, było tylko jedno wolne miejsce. Właśnie obok tego szczerzącego się chłopaka. Usiadłaś z nim i przedstawiliście się sobie dokładniej. Od tego momentu każdą przerwę spędzaliście razem. Bardzo się polubiliście. 

WAGA: Hyunjin-Twoja mama wychodząc w pośpiechu z domu do pracy zapomniała ważnych dokumentów. Postanowiłaś, że jej je przyniesiesz. Szłaś sobie spokojnie a tu nagle jakiś głupek cię popchnął i porozrzucał dokumenty. Przeprosił i pomógł ci je pozbierać. Zauważyłaś, że coś jest nie tak. Właśnie! Zbierając dokumenty podrzucił ci karteczkę ze swoim numerem z dopiskiem „Call me baby". 

SKORPION: Minho-Mama kazała ci pomóc jej przygotować stół, bo miała jakieś spotkanie z przyjaciółkami. Nie lubiłaś tego bardzo, bo zawsze musiałaś siedzieć przy nich i słuchać tego ględzenia. Tym razem Cię pocieszyła. Poinformowała, że jej przyjaciółki przyjdą ze swoimi dziećmi. Były to 3 dziewczyny i 1 chłopak, który bardzo Ci się spodobał. Polubiłaś jego charakter. Oraz wydawało ci się, że ze wszystkich dziewczyn, które tam były to ty złapałaś z nim najlepszy kontakt. Po odejściu gości poprosiłaś mamę, aby jej przyjaciółka, która ma tego syna częściej z nim was odwiedzała. Mama zaczęła się śmiać i obiecała, że zrobi coś w tym kierunku. Spotykaliście się co około 2 tygodnie. 

STRZELEC: Jisung-Szłaś odebrać swoją młodszą siostrę z przedszkola. W tym samym czasie przyjaciółka twojej siostry również była odbierana. Przez kogo? Jakiegoś chłopaka. Mogłaś się domyślać, że to jej starszy brat. Dziewczynki długo się żegnały i śmiały, dlatego ty postanowiłaś porozmawiać trochę z odbiorcą przyjaciółki twojej siostry. Tak jak myślałaś - to jej brat. Chłopak był bardzo miły i zaprosił ciebie i twoją siostrę na herbatkę i ciastko. Podał adres. Wcale nie mieszkaliście tak daleko od siebie. Aż się zdziwiłaś, że w ogóle ich nie kojarzysz. 

KOZIOROŻEC: Chan-Od zawsze chciałaś tańczyć. Zapisałaś się na kurs tańca. Jednak na pierwszą lekcję prawie się spóźniłaś. Mieliście akurat tańce towarzyskie. Tego dnia, cha-cha w parach. Przez to, że ledwo co przyszłaś na czas została jedna osoba. Właśnie on. Zupełnie ci to nie przeszkadzało ; gdy tylko zobaczyłaś z kim będziesz tańczyć od razu bardziej zachciało ci się chodzić na te warsztaty.

WODNIK: Woojin-Byłaś zmęczona po ciężkim dniu. Chciałaś się odprężyć z kubkiem kawy w przytulnej(jednej z twoich ulubionych) kawiarni. Stałaś już przy kasie, zamówiłaś napój i nagle okazało się, że zapomniałaś portfela. Za Tobą stał tłum ludzi i po tobie krzyczał. Pewien chłopak jednak wyszedł z tłumu i powiedział, że za Ciebie zapłaci. Nie chciał wymówek. Zapłacił. Gdy on tez już odebrał swoje zamówienie,dosiadłaś się do niego i jeszcze raz podziękowałaś, a później wasza rozmowa się już jakoś potoczyła. Polubiliście się. Wymieniliście się numerami telefonów, a ty niestety musiałaś już iść. 

RYBY: Felix-Napisał do Ciebie na facebook'u. Polubiłaś go. Potem odważyliście się do siebie zadzwonić i już codziennie rozmawialiście przez kamerkę. 2 tygodnie później spotkaliście się w parku. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Ale cringe XD Nvm,mam nadzieję,że jest ok. Podoba wam się wynik?😅 

Stray Kids || ZodiacsWhere stories live. Discover now