Birthday Harry

714 62 31
                                    


في احد الأيام يوم الثلاثاء من عام 1994 في مدينة هولمز تشابل البريطانيه في احدي المستشفيات الساعه 12:06 am كان هناك شخص يخلق في هذه الدنيا و هذا الشخص لا يعرف انه السبب في تعايش الآلاف من الناس و من ضمنهم انا وهذا الشخص هو "هاري ستايلز" في تلك الليله عندما تنفس اول تنفس له في هذا العالم لم يكن يعلم انه سوف يتسبب في ان يكون هناك اشخاص كثيرة سعيدة في حياتها بسبب وجودة في تلك الحياة

اعلم ان هو الشخص الجيد في حياتي لاني احببته اكثر من اي شئ اخر ، انا احببته لانه جعل جميع حياتي سعيده جعلني عندما اكون حزينة اسمع نبره صوته فقط فيكون العالم بالنسبه لي صغير و بين يداي وسعيدة بمجرد بس السماع الي صوته ، اعلم انه لا يعرفني لكن اعلم ايضاً انه يحبني حتي اذا كان لا يعرفني.

من بين تلك الاشخاص العديده فهو سوف يختار شخص واحد فقط لكي تكون بجاوره وفي صباح عندما تستيقظ علي ذلك الوجه الجميل و علي تلك العيون التي تلمع ، ماذا يحدث عندما اتوقف عن سماعه؟ دايماً ما يسالني البعض من الناس عن هذا السؤال ولكن لا احد يعرف ان اجابتي هي ان حياتي سوف تنسلب مني لان هو الحياه لي باكملها.

انا احبه بقدر لا اقدر على وصفه هو دايماً حولي و معي في كل مكان اشعر به وعندما اشعر به اشعر بالسعادة لان هو فقط الذي يجلب السعاده تلك علي وجهي

هو دايماً يعلمني الكثير والكثير هو اطيب القلوب و ليس بس ذلك فهو نور حياتي حقاً
احببته اكثر مما يتخيل شخص معني الحب
اتمني ان استطيع ان اراه في يوم لكي اخبره كم هو جميل و كم انا احبه وكم هو الشخص الجيد في حياتي
ما بين تلك الاشخاص الذين يفكرون انه مجرد مغني استمع اليه فقط لا يعلمون انه العالم بالنسبه لي و كل ليلة احلم انني رايته واستطعت ان اخبره عن حبي له.
هو شخص كبير جداً
هاري هو شخص اجمل ما يكون في هذا الكون.
انا فخورة دايماً بما وصل اليه وبما كان عليه و ما سوف يكون عليه و سوف اظل فخوره به ، حقق نجاح ضخم جداً في خلال فتره صغيرة وهو بمفرده.

🌹فاكتس🌹

-اسمه"هاري ديس ادوارد ستايلز" اتولد يوم 1 فبراير 1994 يوم الثلاثاء الساعة 12:06 am في مدينة هولمز تشابل البريطانية، عنده"24"سنه،برج"الدلو"،مامته آن كوكس و باباه ديس ستايلز انفصلوا وهو ف 7من عمره.
عنده اخت اكبر منه اسمها "جيما".
اول حبيبه ليه كان اسمها ايميلي و اول موعد ليه
كان ف عمر "12"
هو من اطلق علي الفرقه اسم"ون دايركشن".
هو اللي كتب معظم أغاني ألبوم up all night.
اصغر عضو ف الفرقه، آن و البويز بيقولوا ع هاري رومانسي♡♡.
اول مره استخدم التويتر فيها كان يوم 28/6/2012.
لون عينه"زمردي".
لما كان عنده عشر سنين في معزه جرت وراه.
ليس معترف بالحب من النظره الاولي.
هاري لا يحب الزيت و المايونيز.
لون هاري المفضل البرتقالي والازرق.
يفضل الشاي علي القهوه.
البويز متفقين انو هاري بيمثل بشكل لطيف علشان يطلع من المشاكل وقالو انه افضل صديق.
هاري مش هيواعد/مش بيحب البنت اللي بتدخن او بتشتم كتير.
بيتكلم وهو نايم،مبيحبش القراءه.
هاري يحب تماما أن يكون عاريا وقال: "التجريد من الملابس هو شيء جميل، أشعر بالحرية".
هاري يقول انه بإمكانه مواعدة معجبة و قال "نعم بالتأكيد، لأنه إذا كنت تحب شخص ما ، إذا كان من احد المعجبين ليس هناك اي فرق".
بيفضل افلام الاكشن و المغامره، بيطول لما ياخد شور، بيقول ميعرفش ليه البنات بتنجذب ليه
عندما انفصل والديه قال عن هذا التجربه" كان ذلك وقتا غريبا جدا، وأتذكر البكاء حيال ذلك، لم أكن حقا اعرف ما كان يحدث على نحو صحيح، وكنت حزينا فقط أن والدي لن يكون معا"
اول اغنيه غناها ف الاكس فاكتور  كانت 'isn't she lovely'  بتاعت stevie  wonder.
لما كان صغير شعره كان ستريت.
هاري أول مرة أكل فيها twinkie كانت يوم 28/1/2012. كان عنده هامستر وكان مسميه هامستر.
بيعرف يعزف المزمار و الجيتار.
قال إن البرنامج المفضل ليه هو family guy.
الحيوان المفضل لهاري هو السلحفاه.
طول شعره عشان يقصه يتبرع بيه و فعلا قصه ف2016 و اتبرع بيه لمرضي السرطان.
قبل الاختبار لاكس فاكتور كان هاري هو قائد فرقة وايت إسكيمو.
هاري بيطبب على ظهر الفانز لما يجي يتصور معاهم عشان يقلل من التوتر.
بيفضل مستمر ف العناق لغيت م الي قدامه يفصل العناق.
هاري قبل كده دفع ل نايل 20 عشان يعمله ساندوتش ف نايل عمله وهو اللي أكله ف الاخر.
كان عنده قطة اسمها "دوستي"
بيحب يروح الشاطئ.
هاري بيقول ان الترو دايركشنر مش الي عنده مليون صوره لينا لكن هو الي بيحبنا من غير قيود او شروط.
كتب أغاني لبعض الارتيستز منهم أريانا جراندي،اليكس، سيارا.
عندما سألوا هاري عن أنفصال زين عن الفرقه  قال: إذا كان هذا سيريحه فأنا سعيد بذلك.
بيعرف يتكلم اللغة الفرنسية جيدا.
طوله 187 سم.
بيحب عظام خدود زين
لما راح غانا كان بيلعب مع الأطفال وبيحبهم وعيط عشانهم و هو والبويز عملو سينجل واتبرعو بفلوسها .
مره قبل كده خبط ف كلب و نزل واعتذرله، لما فان وقعت راح ساعدها و حضنها و اتصور معاها،بيحب الفانز بتوعه جدا.
قال انه يريد ان يقبل حبيبته تحت المطر هذا رومانسي جدا.
هاري يستطيع جر ثقل kg225 بحبل بالجزء العلوى من جسده.
هارى يفضل جسد الفتاه الممتلئ عن النحيف.
هارى رغم انه واعد الكثير من الشقروات الا انه يفضل الشعر الأسود.
هاري لا يمانع ان يواعد فتاه اصغر منه حتي لو13س
هاري يريد فتاه طيبه ومحبه واثقه بنفسها.
هاري يريد فتاه تجعله يبتسم كل مره ينظر إليها.
هاري يفضل الشعر المجهد"الكيرلي"ع الفتاه.
هاري قال: أريد من حبيبتى ان تقبلنى على خدى ، اما القبلات على الشفاه فانا المكلف بفعلها.
هاري فقد عذريته ف سنه16.
هاري ولوي اتقابلو أول مرة في حمام الاكس فاكتور.
هاري بيتقال عليه زير نساء بس هو اكيد مش كده هو اكتر حد بيدعم المرأة وبيحترمها
أفلامه المفضلة هي" Love actually ، titanic,  the notebook"
هاري قال إن الفتاه عندما يحبها لا يهتم بشكلها و جسادها أنما بروحها.
هاري يحب تقبيل الفتاه من عنقها.
موهبة هاري المختبئة هي juggling.
كان بيشتغل في مخبز قبل ما يقدم ف الاكس فاكتور وقال إنه فخور الوظيفة دي.
بيحب يقرأ الرسايل القديمه،بيمارس الرياضه ساعه يومياً.
هاري قال ان بيحب حبيبته تاخد الامور بجديه وبتحب هزار.
هاري قال انه يجب معانقة المعجبين ولا يتعب من عناقهم.
بيحب الاطفال، بيحب الكلاب.
لما عمل اول تاتو ليه اخد زين معاه عشان يمسك ايده.
زين قال ع هاري "sexy.
زين الوحيد الي كان بيقرأ مذكرات هاري.
زين انقذ هاري لما كان خلاص تكه ويتحرق:)))))
هاري قال لوي اسوء من امه عشان بيبوسه وبيلعب ف شعره كتير.
هاري واعد فتيات كثيراً." اكيد عرفنهم"
بيحب حبيبته تنام عليه وتحضنه،بيحب يقرا الرسايل القديمه.
مبيحبش البنات الي بتف.
يحب أن يرتدي هو و حبيبته من الملابس معا.
بيصدق ان الشخص ممكن يكون قبيح من الداخل.
قال اذا قالو له ان يغير ديانته ف هي للاسلام.
مر في امتحان القيادة و نجح فيه.
امه و اخته حذروه من حبيبته القديمة كارولين.
البويز بيقولوا ان هاري الاذكي بينهم.
هاري بيكره لما يكون بيحاول يتكلم مع المعجبين وهما عملين يصرخه.
ملعبش البوكيمون غير لما البويز عرفوه بيه.
بيكره التدخين وكان بيحاول يخلي زين يبطل، هو و نك اصدقاء جيدين جدا.
بيحبش كلمه" فيمص" هاري من نوع الذي اذا واعد فتاه يقبلها كثيرا من عنقها.🌹

بقلم صديقتي:  Arwa lopez
.
.
.
Happy birthday my love.
I'm proud for you ❤

One Direction "Sayings"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن