Jsem Shimi Sokuhimi a jsem bisexualka.Zvláštní že?Ano.Ale nikdo to neví.Vlastně je tu někdo koho mám moc ráda.Ten někdo je holka z vyššího ročníku.Jednou jsem zaslechla její jméno.Ami Zuwaino,hezké že?Je pro mě příkladem krásné a hodné dívky.Miluji ji moc!Ona to neví..zatím.A myslím,že je to tak lepší,zatím.Anoo zatím!Brzy...brzy bude jistě moje!To uklidňuje mou mysl a díky této myšlence miluji každý den chození do školy...~lehký úsměv~ jsem vcelku normální holka která se vždy ukazuje jen s úsměvem ještě aby ne,když ji vidím téměř pořád!A víjimkou není ani dnešek!Vlastně...jsem s ní neměla nějaký kontakt.A tak můžu jen z dálky hledět jak překrásná a usměvavá dívka čte knihu.Jo!Miluju dlouhé přestávky vždy chodí do knihovny a čte hororovky jako já!Tak stejné a tak vzdálené..
Zasnila jsem se až tak moc,že jsem si nevšimla jejího odchodu.K-kde je??Rozhlížím se po celé knihovně a ona nikde.,,Emm hledáš někoho?"nemůžu věřit svým očím..o-ona na mě promluvila!,,E-eh?N-no j-já."nemohla jsem najít správná slova.,, N-no v-v-víš-",,Ty.."zastavila mé koktání.A já se i přes to nemohla zadívat do jejích čokoládově hnědých očí.,,Ano?"usmála jsem se a možná se i lehce začervenala?Bylo mi t-trapně.
Ale..co mi pak řekla mi zastavilo úsměv.Cítila jsem jak se mi nalomilo srdce a jak se mi pomalu hnaly slzy z víček.,,P-prosim?"Musela jsem...musela jsem špatně slyšet.Moje první yuri kniha,doufám že nezklame :) …
ČTEŠ
Do you love me? (yuri) (POZASTAVENO)
Romance,,Miluji tě...miluješ mě?" ,,Ne!Jsi divná!" ____________________________________ Upozorňuji,že se jedná o yuri.(holkaxholka).